YäkMike Manner kirjoitti:Tähän yksi kuva. Sellainen kuollutta kissaa esittävä.
Marsalkkaa sivuavat off-topicit
Re: Marsalkkaa sivuavat off-topicit
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Tuo kuva on vaan empiirinen koe ja ihan leikillään sen tänne postasin.Chopper kirjoitti:YäkMike Manner kirjoitti:Tähän yksi kuva. Sellainen kuollutta kissaa esittävä.
![]()
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
jag vet,mutta teki silti pahaa,nyyh...Mike Manner kirjoitti: Tuo kuva on vaan empiirinen koe ja ihan leikillään sen tänne postasin.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Meinasin postata tänne kuvan kuolleesta lapsesta leikilläni empiirisen kokeen nimissä, mutta sitten ajattelin, että se olisi ollut hieman lapsellista.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Itse ajattelin alkaa tekemään empiiristä koetta ja kertomaan täällä palstalla, että myrkytin naapurini lapsen, koska hän oli niin ärsyttävä, mutta mutta sitten ajattelin, että se olisi ollut hieman lapsellista ja myöhemmin ei kukaan kumminkaan uskoisi, että koko juttu oli vaan keksittyä puppua.Marsalkka kirjoitti:Meinasin postata tänne kuvan kuolleesta lapsesta leikilläni empiirisen kokeen nimissä, mutta sitten ajattelin, että se olisi ollut hieman lapsellista.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Noin siinä olisi tosiaan voinut käydä!
Mutta postaile ihmeessä lisää kuvia kuolleista olennoista! Sekin on aikamiehen puuhaa!
Tähän yksi hymiö. Sellainen silmää iskevä.
Mutta postaile ihmeessä lisää kuvia kuolleista olennoista! Sekin on aikamiehen puuhaa!
Tähän yksi hymiö. Sellainen silmää iskevä.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
On se kovin paljon järkevämpää, kuin tehdä niistä olennoista kuolleita...Marsalkka kirjoitti:Mutta postaile ihmeessä lisää kuvia kuolleista olennoista! Sekin on aikamiehen puuhaa!
Myrkyttämällä.
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Eikä tämä ole edes ensimmäinen kerta, kun Marsalkka on järkkymättömissä kommenteissaan ja sanomisissaan kussut omaan suuhunsa.

Mutta ah ah! Antakaa pojun jatkaa. Minä suorastaan nautin tästä kaikesta!

Mutta ah ah! Antakaa pojun jatkaa. Minä suorastaan nautin tästä kaikesta!
Nuotio & Äreät Tiput
^ Toivottavasti löydät sisältöä elämääsi...
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Kadonneen venla -topicin kinkkubisnes kuvista:
Tähän voisi kysyä M. maisesti, että "Lähde?".
Väittäisin, että kovin useat ei pidä tuollaisiin kuviin pääsemistä/joutumista mitenkään ilahduttavana asiana, vaan monet tuon ikäiset ovat nimenomaan sitä mieltä, että sinne kuviin joudutaan.
Joillakin on vaan halu/intressi tuoda itseään esille, mutta se ei ole monien mieliteko, niin kuin M. antaa käsittää kommentissaan.
Tuosta M:n kommentista saa sen kuvan, että hänen mielestään suuriosa kohderyhmästä on tuota mieltä.Marsalkka kirjoitti:Monet tuon ikäiset eivät ajattele sitä joutumisena, jos on tuollaisissa kuvissa.kaia kirjoitti: Jos Venlalla on ollut rahaongelmia, kun joutui poseeraamaan tuollaisissa kuvissa? Monet tuon ikäiset joutuvat elämään vanhempiensa tuella ja aina vanhempienkaan rahat ei riitä.
Väittäisin, että kovin useat ei pidä tuollaisiin kuviin pääsemistä/joutumista mitenkään ilahduttavana asiana, vaan monet tuon ikäiset ovat nimenomaan sitä mieltä, että sinne kuviin joudutaan.
Joillakin on vaan halu/intressi tuoda itseään esille, mutta se ei ole monien mieliteko, niin kuin M. antaa käsittää kommentissaan.
Tunnen itse monia, jotka eivät pidä tuollaisissa bikinikuvissa esiintymistä joutumisena. Siksi sanoinkin, että monet tuon ikäiset eivät ajattele sitä joutumisena, jos on tuollaisissa kuvissa.Mike Manner kirjoitti:Kadonneen venla -topicin kinkkubisnes kuvista:
Tuosta M:n kommentista saa sen kuvan, että hänen mielestään suuriosa kohderyhmästä on tuota mieltä.Marsalkka kirjoitti:Monet tuon ikäiset eivät ajattele sitä joutumisena, jos on tuollaisissa kuvissa.kaia kirjoitti: Jos Venlalla on ollut rahaongelmia, kun joutui poseeraamaan tuollaisissa kuvissa? Monet tuon ikäiset joutuvat elämään vanhempiensa tuella ja aina vanhempienkaan rahat ei riitä.
-
MissHolmes
- Ben Matlock
M. perustaa näkemyksensä ehkä omiin kokemuksiin.
Ainakin hänellä on edelleen tarve tuoda itseään jatkuvasti esiin kyseenalaisin keinoin.
Ainakin hänellä on edelleen tarve tuoda itseään jatkuvasti esiin kyseenalaisin keinoin.
Nuotio & Äreät Tiput
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Olisit sitten myös kommentoinut, että sinun tuntemistasi tuon ikäisistä moni ei ajattele sitä joutumisena, kuin sen sijaan kommentoit, että monet tuon ikäiset eivät ajattele sitä joutumisena, mikä taas väitteenä on aika paksu.Marsalkka kirjoitti:Tunnen itse monia, jotka eivät pidä tuollaisissa bikinikuvissa esiintymistä joutumisena.
Tein pahan virheen, jota pahoittelen kovasti!Mike Manner kirjoitti:Olisit sitten myös kommentoinut, että sinun tuntemistasi tuon ikäisistä moni ei ajattele sitä joutumisena, kuin sen sijaan kommentoit, että monet tuon ikäiset eivät ajattele sitä joutumisena, mikä taas väitteenä on aika paksu.Marsalkka kirjoitti:Tunnen itse monia, jotka eivät pidä tuollaisissa bikinikuvissa esiintymistä joutumisena.
Onko sinulla muuten faktaa, jonka mukaan useat tuon ikäiset pitävät Seiskan bikinikuvissa esiintymistä joutumisena? Ihan vain mielenkiinnosta kyselen.
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Onko sinulla faktaa, että useat tuon ikäiset pitävät Seiskan bikinikuvissa esiintymistä pääsemisenä?Marsalkka kirjoitti:Onko sinulla muuten faktaa, jonka mukaan useat tuon ikäiset pitävät Seiskan bikinikuvissa esiintymistä joutumisena? Ihan vain mielenkiinnosta kyselen.
ihan mielenkiinnosta kyselen, kun sinä otit asian puheeksi alunperin ja esitit tuon kovin paksun kuuloisen väitteesi.