Ittekin olen miettinyt ettei tuonne ulos parane kovinkaan usein laittaa nenäänsä ...kai sitä voroillakin on pakkasrajat!
Turkulainen: Kaikki kodit ovat nykyään murtouhan alla
Re: Turkulainen: Kaikki kodit ovat nykyään murtouhan alla
On taitaneet 20 asteen pakkaset olla liettulais-romanialaispojille hieman liikaa, joten ovat tainneet lähteä takaisin kotionsa pitämään vapaapäiviä ja keksimään jotakin järkevämpää tekemistä? Eipä ole pariin viikkoon lehdissä mitään enää lukenu...ja nämä viime kertaiset teot tehtiin tammikuun alkuviikolla tai pari viikkoa sitten. Kai poliisi on sen verran paljon alkanut jäljityshommiin, että pakkanen on noussut jätkiltä "knuppiin". 
Ittekin olen miettinyt ettei tuonne ulos parane kovinkaan usein laittaa nenäänsä ...kai sitä voroillakin on pakkasrajat!
Lyhennetty: "Jokainen joka sunnuntaina tekee työtä, surmattakoon" (2. Moos. 35:2). Jari Tervo: "Ketkä tekee töitä sunnuntaina, PAPIT. Mä en
millään haluaisi tappaa ketään ihmisiä, mutta kai se on jostain aloitettava"
millään haluaisi tappaa ketään ihmisiä, mutta kai se on jostain aloitettava"
Tuon tasoiseen loogiseen laskeskeluun tuskin kykenee siinä vaiheessa, kun murtovarkaan kohtaa. Silloin joko pakenee tai käy päälle sen kummemmin asiaa puntaroimatta.katupoika kirjoitti:Tyhmintä on ryhtyä jonkinlaiseksi sankariksi jonkun krääsän takia, jota saa lähimmästä Anttilasta haettua lisää koska tahansa.
Lisäksi ne murtovarkaita eniten kiinnostavat jutut tuppaavat olemaan puhelimia, kameroita ja kannettavia tietokoneita, jotka harvemmin ovat tyhjiä. Tuttavaltani katosi asuntomurron yhteydessä edellisenä päivänä kuvattu kummitytön kastevideo. Ei saanut Anttilasta uutta.
Sitä, että ulkomaalaiset rikolliset tulevat varta vasten Suomeen ryöstelemään omakotitaloja, ei kyllä voi mitenkään verrata siihen, että "ne suomalaisetkin varkaat on silleenniinku aika usein ammattilaisia".
Saunan taakse pitäisi viedä koko porukka.