Mä haluan uskoa, ettei ne olis sitä ottanut tohon edes, jollei olis mitään uuttaCarina kirjoitti:
Mä olenkin tunnetusti pessimisti
Mut toivotaan parasta, pienikin uusi tiedonmuru olisi pelkkää plussaa!
Mä haluan uskoa, ettei ne olis sitä ottanut tohon edes, jollei olis mitään uuttaCarina kirjoitti:
Itse olin kuulevani että 1967 syntynyt. Mutta ehkä kuulin/muistan väärin.Mat-Lock kirjoitti:65-syntynyt, 2 sukulaista elossa, joihin ei ole pitänyt yhteyttä.
-67 syntynyt ja Jämsän majoituskorteista oli henkilöllisyys selvinnyt! Niitähän tuo Härkä ansiokkaasti myös tutki.Näytöt kirjoitti:Itse olin kuulevani että 1967 syntynyt. Mutta ehkä kuulin/muistan väärin.Mat-Lock kirjoitti:65-syntynyt, 2 sukulaista elossa, joihin ei ole pitänyt yhteyttä.
Kyllä, kaikessa lyhykäisyydessään. Luulen, että nimi tulee julkisuuteen?buracee kirjoitti:Mmhh, tuossako oli koko Poliisi-TV:n anti? Se kun ei täällä näy..
Kyseessä on siis tosiaan saksalainen nainen, ei mikään maahanmuuttaja tai vastaava.John Doe kirjoitti: KRP tutki kyseisen päivän matkustajakortit jämsäläisistä majoitusliikkeistä ja näistä korteista löytyi saksalaisen naisen nimi.
Hotelleissa ja vuokramökeissä on käytössä majoituskortit, joihin vuokraajan nimi ja muut tiedot tulee esille. Onkohän näistä korteista muuten selvinnyt, onko vainaja asustellut siellä yksin.Rezah kirjoitti:Siis mitä majoituskortteja?