Marsalkkaa sivuavat off-topicit

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Marsalkka
Horatio Caine

Re: Marsalkkaa sivuavat off-topicit

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Mike Manner kirjoitti:
Marsalkka kirjoitti:Onko sinulla muuten faktaa, jonka mukaan useat tuon ikäiset pitävät Seiskan bikinikuvissa esiintymistä joutumisena? Ihan vain mielenkiinnosta kyselen.
Onko sinulla faktaa, että useat tuon ikäiset pitävät Seiskan bikinikuvissa esiintymistä pääsemisenä?
ihan mielenkiinnosta kyselen, kun sinä otit asian puheeksi alunperin ja esitit tuon kovin paksun kuuloisen väitteesi.
Minä jo itse asiassa kerroin, että tein arvioni ihan vain tuntemieni henkilöiden pohjalta. Ja oikein pahoittelin tämän asian yleistämistä koskemaan tuon ikäisiä yleisesti.

Sinun mielestäsi tuo käsitykseni kuulosta paksulta. Voisitko ihan vain huvin vuoksi kertoa mihin oma käsityksesi perustuu? Ei ole pakko, jos et mitenkään pysty.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Marsalkka kirjoitti:
Mike Manner kirjoitti:
Marsalkka kirjoitti:Onko sinulla muuten faktaa, jonka mukaan useat tuon ikäiset pitävät Seiskan bikinikuvissa esiintymistä joutumisena? Ihan vain mielenkiinnosta kyselen.
Onko sinulla faktaa, että useat tuon ikäiset pitävät Seiskan bikinikuvissa esiintymistä pääsemisenä?
ihan mielenkiinnosta kyselen, kun sinä otit asian puheeksi alunperin ja esitit tuon kovin paksun kuuloisen väitteesi.
Minä jo itse asiassa kerroin, että tein arvioni ihan vain tuntemieni henkilöiden pohjalta. Ja oikein pahoittelin tämän asian yleistämistä koskemaan tuon ikäisiä yleisesti.
Eli jauhoit sitä kuuluisaa kak...

M. kirjoitti:Sinun mielestäsi tuo käsitykseni kuulosta paksulta. Voisitko ihan vain huvin vuoksi kertoa mihin oma käsityksesi perustuu?
Minun käsitys perustuu siihen, että kun esimerkiksi katselee tuota materiaalia mitä esim. 7-päivää lehdellä on käytettävissä noihin "tähtityttö" kuviinsa, niin siinä ei kyllä synny varsinaisesti mielikuvaa mistään ylitarjonnasta...

Jos "useat tuon ikäiset pitävät Seiskan bikinikuvissa esiintymistä pääsemisenä" (niin kuin sinä, M., aluksi väitit), niin luulisi että tämänkin kokoisesta maasta löydettäisiin huomattavasti parempaa materiaalia ilman luomisen tuskaa.

Mutta jospa "Seiska" ei halua lannistaa tämän maan naisten itsetuntoa entisestään ja valitsee kuviinsa tuollaisia välimallin malleja, niin kenellekkään ei tule pahamieli niitä kuvia katsellessaan.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Marsalkka
Horatio Caine

Mike Manner kirjoitti:Eli jauhoit sitä kuuluisaa kak...

Yleistin monien tuntemieni tuon ikäisten näkemyksen koskemaan monia tuon ikäisiä. Emme käsittääkseni vielä tiedä mikä on totuus asiassa.
Jos "useat tuon ikäiset pitävät Seiskan bikinikuvissa esiintymistä pääsemisenä" (niin kuin sinä, M., aluksi väitit)

Missä väitin näin?
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Mike Manner
Jessica Fletcher

Marsalkka kirjoitti:
Yleistin monien tuntemieni tuon ikäisten näkemyksen koskemaan monia tuon ikäisiä.
"Yleistin..."
Jos "useat tuon ikäiset pitävät Seiskan bikinikuvissa esiintymistä pääsemisenä" (niin kuin sinä, M., aluksi väitit)
Missä väitin näin?
Miten tämä sitten pitäisi käsittää tuolla venlan katoamista käsittelevässä ketjussa, kun puhutaan noista "tähtityttö" kuvista ja toteat -
M kirjoitti:Monet tuon ikäiset eivät ajattele sitä joutumisena, jos on tuollaisissa kuvissa.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
MissHolmes
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Kirjoittaja Marsalkka päivämäärä Ma Helmi 01, 2010 1:22 pm

kaia kirjoitti: Jos Venlalla on ollut rahaongelmia, kun joutui poseeraamaan tuollaisissa kuvissa? Monet tuon ikäiset joutuvat elämään vanhempiensa tuella ja aina vanhempienkaan rahat ei riitä.

Monet tuon ikäiset eivät ajattele sitä joutumisena, jos on tuollaisissa kuvissa.
Mikä on joutumisen vastakohta?
joutua
Wikisanakirja
Loikkaa: valikkoon, hakuun
[muokkaa] Suomi
[muokkaa] Verbi

joutua (52) (taivutus)

1. täytyä
2. saapua johonkin epämiellyttävään paikkaan tai olotilaan, päätyä

Hän joutui vankilaan.

3. olla pakotettu tekemään jotakin epämiellyttävää

Jouduin siivoamaan talon.

4. tulla, saapua (esim. vuodenajasta)

Joulu joutui.

5. tulla nopeasti; kiirehtiä, jotta ehtisi

Koetahan jo joutua!

6. olla pakko

Jouduin lähtemään kesken esityksen.
uuuuuupps....taas taisi lorahtaa suuhun. Alkaako ote lipsua?
Viimeksi muokannut MissHolmes, Ma Helmi 01, 2010 2:32 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nuotio & Äreät Tiput
Marsalkka
Horatio Caine

Mike Manner kirjoitti:
Marsalkka kirjoitti:
Yleistin monien tuntemieni tuon ikäisten näkemyksen koskemaan monia tuon ikäisiä.
"Yleistin..."
Missä väitin näin?
Miten tämä sitten pitäisi käsittää tuolla venlan katoamista käsittelevässä ketjussa, kun puhutaan noista "tähtityttö" kuvista ja toteat -
M kirjoitti:Monet tuon ikäiset eivät ajattele sitä joutumisena, jos on tuollaisissa kuvissa.
Juuri kuten siinä sanotaan. Pääsemisestä en ole kirjoittanut mitään.
Marsalkka
Horatio Caine

MissHolmes kirjoitti:
Kirjoittaja Marsalkka päivämäärä Ma Helmi 01, 2010 1:22 pm

kaia kirjoitti: Jos Venlalla on ollut rahaongelmia, kun joutui poseeraamaan tuollaisissa kuvissa? Monet tuon ikäiset joutuvat elämään vanhempiensa tuella ja aina vanhempienkaan rahat ei riitä.

Monet tuon ikäiset eivät ajattele sitä joutumisena, jos on tuollaisissa kuvissa.
Mikä on joutumisen vastakohta?
Miten se liittyy tähän? En ole kirjoittanut, että monet tuon ikäiset pitäisivät pääsemisenä, jos on tuollaisissa kuvissa.
Viimeksi muokannut Marsalkka, Ma Helmi 01, 2010 2:33 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mike Manner
Jessica Fletcher

Marsalkka kirjoitti:Pääsemisestä en ole kirjoittanut mitään.
:lol:
Luikertele...
Marsalkka
Horatio Caine

Mike Manner kirjoitti:
Marsalkka kirjoitti:Pääsemisestä en ole kirjoittanut mitään.
:lol:
Luikertele...
Ei ymmärrä näköjään...

Tähän yksi hymiö. Sellainen silmää iskevä.
MissHolmes
Ben Matlock

...suu täynnä....
Kuva
Nuotio & Äreät Tiput
Marsalkka
Horatio Caine

Olenko kirjoittanut, että monet tuon ikäiset pitäisivät pääsemisenä, jos on tuollaisissa kuvissa?

Onko logiikassasi jotain pielessä?
MissHolmes
Ben Matlock

Lierolajiemme tunnistaminen
Suomessa elävät lierot on melko helppo oppia tuntemaan. Tunnistaminen on syytä aloittaa aikuisilla yksilöillä, joilla on hyvin kehittynyt satula.
-------
Lierot (Lumbricidae) ovat kaikille tuttuja.
-------
Suu sijaitsee madon ensimmäisessä ja peräaukko viimeisessä jaokkeessa. Suun yläosaa suojaa turpea huuliliuska.

-------
Liika kuivuus on lieron elämän pahimpia vaaroja.
Nuotio & Äreät Tiput
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

:roll:

Onkos täällä aikuisia vai lapsia?
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
MissHolmes
Ben Matlock

lapsia!
Kuva
Nuotio & Äreät Tiput
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Sitä vähän arvelinkin,alkoi nuo viimeisimmät kommentit olla kuin tarhaikäisten tuotosta :|
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Vastaa Viestiin