Tuota juuri sinulta odotinkin. Sinä aloitit privaviestittelyn kun kuittasin sinulle yhdessä ketjussa ja vastasin siihen. Nyt sinä yrität rakentaa mielikuvaa, jossa minä olen väsynyt pelle joka kilahti tyhjästä ja sä olet "the man".Mike Manner kirjoitti:Tää on taas kerran niin tätä...loneliness kirjoitti:Sain opastusta privalla Mannerilta miten palstalle kuuluu postailla. Käyn nämä läpi ja tulen takaisin parempana. Minfo ladies and gentlemen, saanko esitellä Mike Manner!! Melko hyvän yleiskatsauksen saat lukemalla hänen tämänpäiväiset tuotoksensa. Jos tosiaan olen huomattavasti tuota heikompi voin suosiolla jättää tämän palstan.
http://www.murha.info/phpbb2/search.php ... 4&sr=posts![]()
Lone sitten päätti ottaa hatkat palstalta ja löysi syylliseksi minut.
Kävimme tosiaan tuossa muutaman viestin mittaisen YV:n vaihdon paivä- tai pari taaksepäin. Lonen johtava ajatus oli, että minun postaukset palstalle ovat quote -viidakkoja ja väliin heitetty oneliner -vittuilu. Lisäksi hän ei näe minun toiminnassa järkeä, kun asiasisältö on kuulemma pääsääntöisesti nolla ja tarkoitukseni ainoastaan kuumentaa muita ihmisiä palstalla.
Vastasin, että pyrin tuomaan myös asiaa esille, eikä tavoitteeni ole vittuilla kieliopista tai yksittäisestä off-topicista, jos se ei ole tahallista...
Mainitsin Lonen kirjoituksista esimerkin, joka on mielestäni esim. ihan hirveetä yleistys paskaa jota lukiessa suussa maistuu oksennus.
Lisäksi Lonella on ihan mieletön mielikuvitus kapasiteetti ja hän vetää ihmisistä muutaman yksityiskohdan perusteella todellisen syväprofiilin topicissa kuin topicissa.
Mainitsemani Lonen esimerkkikirjoitus oli tämä - http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 80#p287880
Lisäksi pyysin häntä perustelemaan noita mielipiteitään ja sanomisiaan sen sijaan, että vain heittäisi noita "minun mielestä", "se nyt vaan oli minun mielipide" ankkojaan ilmoille.
Lonen vastaus asiaan oli, että vaikutan hänen mielestään tyypilliseltä ylisuurella egolla varustetulta fasistibodarilta joka on mielestään aina oikeassa, ja jolle on turha koittaa perustella mitään.
Tuohon viimeisimpään vastasin, että - En ole a)bodari, b)fasisti ja c)aina oikeassa, ja että hänen pitäisi koitaa toki, koska nyt hän käytti aikaansa pelkästään minun haukkumiseen.
...Noilla siis mennään.
Ps.Mikä noissa minun tämän päivän posteissa oli niin hirveetä kuraa, että ne ei nyt sitten kelpaisi?
Lisäksi privaviestit ovat privaviestejä. Ei noissa nyt mitään salattavaa ole, mutta itse en ajatellut tässä ruveta julkaisemaan sinun lähettämiä viestejä minulle. Tyypillinen rimanalitus. Hyvin vedetty.
Vittuilet yhdessä ja toisessa ketjussa vähän fiiliksen mukaan etsiessäsi mielestäsi perusteettomia postauksia tai aivopieruja Marsalkan jalanjäljissä. Itseksesi oletettavasti naureskelet oivalluksillesi ja sitten seuraavaan ketjuun sama juttu.
Avautumiseni voimaa varmaan syö se, että olen yhden jos toisenkin kanssa ollut täällä verbaalisesti vääntämässä ilman suurempia meriittejä itsekään, mutta vittuilu asiaketjuissa, onliner -lainaukset ja hymiöt raiskausketjuissa eivät ole kuuluneet erikoisalaani. Ennen kuin joku ehtii väliin tuikkaamaan, löydätte varmasti minunkin viesteistäni kymmeniä, ellei satoja sääntöjen vastaisia viestejä, mutta en ole ammatikseni etsimässä täällä kielioppivirheitä tai mahdollisia tahattomia off-topicceja joihin puuttumisesta saisin elämää suurempia kiksejä.
Palstalla oli mielestäni tässä vähän aikaa ihan hyvä meininki jos tällaisella palstalla nyt voi sellainen olla mutta sitten palasit ties mistä palasit ja unohdin jo millaista täällä on postailla kun saa joka sanaansa miettiä ennen kuin joku perskärpänen iskee väliin.
14-vuotiaan muilutustapauksessa minulta paloi hihat kun joku keksi tekijöiden olleen romaneja, koska uhria oli potkittu korkokengällä poskeen. Kyseinen ketju osoittaa Mannerin perskärpäsmäisyyden mitä parhaimmalla tavalla. Jos nyt kopioidaan tähän pari postausta kyseisestä ketjusta...
Turvis kirjoitti:
Onko näistä syytetyistä ihan tietoa, että olisivat täällä mainittuja "piripäitä"?
Nopeasti kokoon saatu porukka ja korkokengällä potkiva nainen tuo minulle ainakin mieleen kansan, joka ammoin levittäytyi Intiasta joka maalle, paitsi tietysti työmaalle...
Loneliness kirjoitti:
Voi vittu. Ei tuota rasistipaskaa joka ketjuun? Iltalehdessä oli kuva naisesta ja miespuolisesta tekijästä kasvot sumennettuna. Ei ollut romanivaatteita. Päätekijällä ainakin vanhoja rikoksia, naisella ei (luultavasti ei siis vain ole narahtanut kytille).
Mike Manner kirjoitti:
Ei näin
loneliness kirjoitti:
Voi vittu. Ei tuota rasistipaskaa joka ketjuun?
Mike Manner kirjoitti:
...Ja pari riviä myöhemmin:
loneliness kirjoitti:
Päätekijällä ainakin vanhoja rikoksia, naisella ei (luultavasti ei siis vain ole narahtanut kytille).
Mike Manner kirjoitti:
Tää on jo niin koomista...
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 6&start=15
Lyhyesti selostettuna siis Mike Manner ei puuttunut tuohon ylempään korkokenkäjuttuun mitenkään, eli paljon loogisempaa on olettaa naisen olevan romani, koska hänellä on korkokenkä, kuin että naispuolisella tekijällä olisi vanhaa väkivaltataustaa jos potkii 14-vuotiasta teiniä päähän.
Missä ovat nyt Mannerin hymiöt ja letkeät lausahdukset kun vakavaa hymiötä ruutuun lykkäät? Pistä ihan rohkeasti ne nauravat hymiöt ja nosta malja saavutuksellesi, saat minut vittuun tältä palstalta. Erityismaininta myös Marsalkalle. Kippis.