Kysy mitä tahansa seuraavalta vol.4
Re: Kysy mitä tahansa seuraavalta vol.4
Keksitkö sä, Härkä, tuohon aiempaan kysymykseen parempaa vastausta kuin buracee (joka ilmeisesti kuitenkin on oikeassa)? Eli miten todistetaan henkilöllisyys ko. tapauksessa?
Sotua ainakin minulta kysyttiin perjantaina , kun uusi sivutulokorttiani 
Ja kysyttiin siis puhelimessa , eli se riitti tuossa tapauksessa.
Ailar ajaa takaa merkityksellistä seikkaa.
Tämä keskustelu pitäisi käydä jossakin muualla .
Ailar ajaa takaa merkityksellistä seikkaa.
Tämä keskustelu pitäisi käydä jossakin muualla .
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
^Juu-u, tärkeä aihe, mutta palataanpas sitten taas tämän ketjun päiväjärjestykseen. Vastaus seuraavaan helppo, kerrankin saa vastata yksinkertaisesti ja itsekkäästi, mutta sitten on toki kysyttävä se uusi kysymyskin...
Kuka kysyy seuraavan kysymyksen?
Kuka kysyy seuraavan kysymyksen?
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Miksi minä olen ollut tänne koko yön kirjautuneena , vaikka kone oli välillä sammutettuna ?
( Anteeksi , etten huomannut asettaa aiemmin kysymystä. Kyseisen keskustelun aihe on siinä määrin hektinen , että kysymys unohtui. )
( Anteeksi , etten huomannut asettaa aiemmin kysymystä. Kyseisen keskustelun aihe on siinä määrin hektinen , että kysymys unohtui. )
^Mistä sä päättelit ollees kirjautuneena? No jokatapauksessa, asetuksista riippuen mikä tahansa selain osaa kirjata käyttäjän sisään automaattisesti haluttaessa kun osoitteen valitsee tai päivittää sivun..
Niin , saatoin jäädä kirjautuneeksi kun sammutin koneen.
Kuitenkin , kun avasin uudelleen aamulla sen , olin jo valmiiksi kirjautuneena.
Normaalistihan kirjautunut poistuu " tietyn ajan kuluessa "
Mutta sitten varsinkin Valdovasille osoitettu kysymys .
Miksi jotkut sähkö tai puhelinjohdot heiluvat talvella , vaikka niiden viereiset ovat aivan paikoillaan ja on typötyyni ?
Ja johtuuko tuo ilmiö ainoastaan minusta ?
Kuitenkin , kun avasin uudelleen aamulla sen , olin jo valmiiksi kirjautuneena.
Normaalistihan kirjautunut poistuu " tietyn ajan kuluessa "
Mutta sitten varsinkin Valdovasille osoitettu kysymys .
Miksi jotkut sähkö tai puhelinjohdot heiluvat talvella , vaikka niiden viereiset ovat aivan paikoillaan ja on typötyyni ?
Ja johtuuko tuo ilmiö ainoastaan minusta ?
Minusta paras tapa olisi se, että kyseisen henkilön lähiomaiset todistaisivat sen puolesta, että hän on oikea henkilö.Ailar kirjoitti:Keksitkö sä, Härkä, tuohon aiempaan kysymykseen parempaa vastausta kuin buracee (joka ilmeisesti kuitenkin on oikeassa)? Eli miten todistetaan henkilöllisyys ko. tapauksessa?
Mutta jos esimerkiksi minä tulen sinun kanssasi kaia nimismiehen kansliaan ja kerron, että olet sisareni/veljeni. Kuka sanoo, oletko vai et?kaia kirjoitti:Minusta paras tapa olisi se, että kyseisen henkilön lähiomaiset todistaisivat sen puolesta, että hän on oikea henkilö.Ailar kirjoitti:Keksitkö sä, Härkä, tuohon aiempaan kysymykseen parempaa vastausta kuin buracee (joka ilmeisesti kuitenkin on oikeassa)? Eli miten todistetaan henkilöllisyys ko. tapauksessa?
Koska joku oli jo huolissaan, että taas se Ailar vetää keskustelun päin pers...permantoa, niin esitän asiallisen kysymyksen:
Montako tietokonetta on asunnossasi?
(oma vastaukseni: 2 pöytäkonetta ja 2 läppäriä- eihän niitä pöytäkoneita kukaan käytä!
Kaksi tietokonetta. Läppäri ja pöytäkone.
Läppäriä enempi tulee käytettyä.
Oletko jo tutustunut uuteen Googlen katunäkymä -sovellukseen?
Jos olet, niin oletko bongannut itseäsi tai muita tuttuja?
Läppäriä enempi tulee käytettyä.
Oletko jo tutustunut uuteen Googlen katunäkymä -sovellukseen?
Jos olet, niin oletko bongannut itseäsi tai muita tuttuja?
"Yöperho on koteloitunut"
Olen! Käytin tänään useammankin tovin katsellessani kaikkia tuttuja paikkoja... En kyllä löytänyt itseäni enkä ketään tuttuakaan vaikka "liikuskelin" täällä omilla nurkillanikin. Mukavaa sairaspäivän ajanvietettä.
Sama (hyvä) kysymys seuraavalle!
Sama (hyvä) kysymys seuraavalle!
Ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä
gou övei, gou övei juu agli hipi, juu smel of narkotiks
gou övei, gou övei juu agli hipi, juu smel of narkotiks
Toki olen tutustunut, ja oman tönön poistopyyntökin lähti jo.
Ovatko suomalaiset kuin lampaita, määkivät kyllä satunnaisesti, mutt'eivät pysty puolustamaan oikeuksiaan?
Ovatko suomalaiset kuin lampaita, määkivät kyllä satunnaisesti, mutt'eivät pysty puolustamaan oikeuksiaan?
benz. tolu. mtbe tame etbe xyl. hex. sex.
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Suomalaiset ei saa sätkyä jokaisesta "pienestä" jutusta, vaan nielee "tappionsa", mutta sitten kun keitto kiehuu täydellisen yli, niin jälki on nopeasti täydellisen sileää...Hexan kirjoitti:Ovatko suomalaiset kuin lampaita, määkivät kyllä satunnaisesti, mutt'eivät pysty puolustamaan oikeuksiaan?
Poriseeko keittosi pikku hiljaa yli reunojen, vai kiehahtaako soppa räiskähtäen pitkin hellaa viimeiselle etapille saavuttaessa...?
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Riippuu keitosta ja keittiöstä.Mike Manner kirjoitti: Poriseeko keittosi pikku hiljaa yli reunojen, vai kiehahtaako soppa räiskähtäen pitkin hellaa viimeiselle etapille saavuttaessa...?
Täällä alkaa sopat olla jo lattialla
Kumpi oli ensin,muna vai kana?
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Kana. Itsestään selvää...Chopper kirjoitti:Kumpi oli ensin,muna vai kana?
Onko noin (ts. sama)?
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe