HarrietM - "Väärin ymmärretty" kirjoittelija.

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

HarrietM
Roger Murtaugh

Re: HarrietM - "Väärin ymmärretty" kirjoittelija.

Viesti Kirjoittaja HarrietM »

Roskasakkiapa hyvinkin. Ja miten ala-arvoista kieltä
Kyllä mina pystyn tarvittaessa paljon pahempaan..

Jenkkiläisen ystäväni sanoin 'the best defence is a good offense'.

En minä olekaan täällä mitään sympatiapisteitä keräämässä.

Tämäkin täysi turha 'haukkumisketju' on saanut huomattavasti enemmän lukukertoja kun joku mielenkiintoinen rikosaiheinen ketju, kertonee paljon porukan tasosta.
That's a crock!
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

HarrietM kirjoitti:
Roskasakkiapa hyvinkin. Ja miten ala-arvoista kieltä
Kyllä mina pystyn tarvittaessa paljon pahempaan..

Jenkkiläisen ystäväni sanoin 'the best defence is a good offense'.
Ja hyvin on toiminut.
En minä olekaan täällä mitään sympatiapisteitä keräämässä.
Et niin, vaan riitelemässä ihmisten kanssa.
Tämäkin täysi turha 'haukkumisketju' on saanut huomattavasti enemmän lukukertoja kun joku mielenkiintoinen rikosaiheinen ketju, kertonee paljon porukan tasosta.
:lol: :D
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Ailar
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Ailar »

härkä kirjoitti:Minulla on Virosta ainoastaan positiivisia kokemuksia.
Kävin siellä Georg Otsilla ekan kerran vuonna - 73 ko se oli ?
Menin jopa kutsumattomana vieraana häihin , kun satuin kännipäissäni ne näkemään.
Tanssin jopa morsiamen kanssa , ja hauskaa oli :mrgreen:
( Ailar , älä suutu . )
Pahasti OT:
Jos se sulhanen ei vetänyt sua pataan, niin minä pian vedän, ellei tää vi...vinoilu lopu! Kaivat selkeästi verta nenästäsi ja etsit rajaa, jolloin banni tulee. Molemmat voi tapahtua ennenkuin huomaatkaan! Onnea yrityksellesi! :mrgreen:
Ps. Minähän olen kannustanut sinua naislentopallon pariin.
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Erittäin satunnaisena Viron-matkaajana en ota kantaa Viro-Suomi-lämpimät maat -kolmiotteluun, mutta sanonpahan vaan, että ehkä tämä ketju kiinnostaa siksikin, että HarrietM on tehnyt palstalle useitakin peusteellisia, todella hyviä avauksia.
Kiitos niistä. Ja anteeksi tuosta ylipitkästä lausehirviöstä :shock:

Jatkakaa.
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Pharaoh
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

Tuikku-beibi on ihan oikeassa. Hartsa on todellakin intohimoja herättävä kirjoittaja ja siksi mielenkiintoinen.
Totta on sekin että "maassa maan tavalla". Saahan Viroa haukkua siinä kuin Suomeakin tai vaikka Itävaltaa. Se on vain niin että jokainen kansa tekee omasta maastaan sellaisen kuin haluaa ja siirtolaisten ja turistien on syytä sopeutua. On pikkaisen naurettavaa vaatia itselleen vieraan kulttuurin muuttamaan tapojaan "paremmiksi". Jopa kehitysapu on kyseenalaista masterointia. Mutta hyvä että Hartsa saa aikaan keskustelua. :wink:
Blues
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Blues »

Sehän tässä (minua) ihmetyttääkin, että HarrietM(akepeace) tekee todella hienoja pohjustuksia monista rikoksista. On tehnyt niitä useita nimenomaan eestiläisistä tapauksista, mutta sitten toisaalla taas tekee eestiläisistä lähinnä pilkkaa.
Haukkuu kansaa, vähättelee kansaa, kertoo kuinka eestiläiset on pieni vihainen kansa etc.
Minusta on vähän ärsyttävää tämä kuvaus kuitenkin. Varsinkin kun en itse katso asian olevan näin.

Onhan mahdollista, että ko.henkilö on eestiläinen, ja vihaa tuota elämäänsä täällä Neuvostoaikojen aikana.
En tiedä.
Se vaan ärsyttää.
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.
HarrietM
Roger Murtaugh

intohimoja herättävä..
äläs nyt, minut yhdistetään täysin mielivaltaisesti tuohon englantilaiseen, tosin muistaakseni etelä-Afrikasta kotoisin olevaan, Glynis Barberin roolihahmoon, Makepeace and Dempsey- rikossarjassa, Suomessa esitettiin nimellä 'Taistelupari' joskus 1980-luvulla.
Kyseinen lady oli varsin viehättävä roolissaan, johtui kait siitä että näytteli siinä aviomiehensä kanssa, :wink:
hän on aivan trimmissa kunnossa vieläkin 55 vuoden iässä, toisin kuin minä
(johtunee siitä että poltan tupakkaa ketjussa, ja minulla on ainakin 50 kg ylipainoa, lisäksi olen pahaa suustani jne)

http://www.youtube.com/watch?v=YUT-znKG3gk
That's a crock!
Pharaoh
Martin Beck

HarrietM kirjoitti:
intohimoja herättävä..
äläs nyt, minut yhdistetään täysin mielivaltaisesti tuohon englantilaiseen, tosin muistaakseni etelä-Afrikasta kotoisin olevaan, Glynis Barberin roolihahmoon, Makepeace and Dempsey- rikossarjassa, Suomessa esitettiin nimellä 'Taistelupari' joskus 1980-luvulla.
Kyseinen lady oli varsin viehättävä roolissaan, johtui kait siitä että näytteli siinä aviomiehensä kanssa, :wink:
(johtunee siitä että poltan tupakkaa ketjussa, ja minulla on ainakin 50 kg ylipainoa, lisäksi olen pahaa suustani jne)

http://www.youtube.com/watch?v=YUT-znKG3gk
Tarkoitin kyllä intohimoja henkisessä, en fyysisessä mielessä. Tämä tarkennukseksi. Keskustelupalstojen nikkien sukupuolesta ei ole useinkaan mitään varmuutta joten on viisainta olla varovainen näissä asioissa. Muistan hyvin kuinka minut yllätettiin taannoin pub prisonissa erehdyttyäni tulkitsemaan sukupuolta valokuvan perusteella. Pieleen meni.. :wink:
Ailar
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Ailar »

HarrietM kirjoitti:
intohimoja herättävä..

Jos siis oikeesti sulla on 50 kg ylipainoa (olit nyt mies tai nainen) niin eikö ihan oikeesti kannattas jättää minfo pienemmälle ja lähtee lenkille, hakata nyrkkeilysäkkiä, nostella puntteja, harrastaa jotain.....siirtyä hieman kevyempään ruokavalioon tms?????
Muutoin mulla ei ole mitään Harrietia vastaan. :lol:
Pharaoh
Martin Beck

Ailar kirjoitti:
HarrietM kirjoitti:
intohimoja herättävä..

Jos siis oikeesti sulla on 50 kg ylipainoa (olit nyt mies tai nainen) niin eikö ihan oikeesti kannattas jättää minfo pienemmälle ja lähtee lenkille, hakata nyrkkeilysäkkiä, nostella puntteja, harrastaa jotain.....siirtyä hieman kevyempään ruokavalioon tms?????
Muutoin mulla ei ole mitään Harrietia vastaan. :lol:
Mutta toisaalta Hartsan sanoilla on nyt enemmän painoa. :wink:
SharQ
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja SharQ »

HarrietM kirjoitti:jos työnnät lapsellesi haarukan ja veitsen käteen niin opetat häntä todennäköisesti syömään näillä.

yhteinen harrastus, tappavalla aseella metsästäminen??

Sinulla toivottavasti ei ole lapsia.
No johan vedit vertauksen, vai että oikein haarukalla ja veitsellä opetetaan syömään :) Ja todella hieno osoitus noista provoamistarpeista oli irroittaa tuo "yhteinen harrastus..." asiayhteydestä. Tosin, mitäpä muuta oikeastaan voi, jos ei yksinkertaisesti ymmärrä lukemaansa :lol:

Ja ihan vaan pienenä vinkkinä. Sun on turha niitä pieniä rusinan näkösiä ja kokosia pallukoita siellä pääkopassa, joita muuten yleensä kutsutaan nimellä aivot, vaivata sillä onko mulla lapsia vai ei. Eikä myöskään sitä minkälaisten harrastusten pariin heitä mahdollisesti ohjaan/olen ohjannut tarvitse pohtia. Käytä johonkin vähän hyödyllisempään se rajoitettu kapasiteetti, vaikkapa luetun ymmärtämisen harjoitteluun :mrgreen:

PS. Oliskohan syytä tuo ketjun otsikko muuttaa muotoon "HarrietM - "Väärin ymmärtävä, josko nyt laisinkaan lukemaansa ymmärtävä" kirjoittelija.
-Huominen on haaveita, tämä päivä realismia ja eilinen... no, se meni jo...-
HarrietM
Roger Murtaugh

Jo sinun mielenlaadun huomion ottaen toistan itseäni ja sanon että toivottavasti ei ole eikä tulekaan,
siis heidän kannalta se olisi parasta, jmo of course.
eli kuten ilmaisit sinusta olisi ihan ok raahata pikkupoika, alle 10 vuotias mukaan hirvimetsään ja
opettaa häntä ampumaan, sillä on kiva jos isällä ja pojalla on 'yhtisiä' harrastuksia

minusta tässäkin tapauksessa kannattaisi käyttää -tee se itse- menetelmää
That's a crock!
Näytöt
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Näytöt »

Ihmetyttää kieltämättä kyllä se miksi tämä otsikossa mainittu kirjoittaja haluaa jokaisen kotimaisen tapauksen yhteydessä lähteä selvittämään sitä miten tämä asia olisi tapahtunut jos tapahtumapaikka olisikin ollut jossakin ihmeen Vinku-Intiassa.

Jos jokainen käyttäjä harrastaisi tuota, niin ketjut menisivät aika lahjakkaasti tukkoon kun käytäisiin jokainen maailman maa kulttuureineen ja lainsäädäntöineen läpi.
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

No eihän Harriettia saa arvostella koska häntä ei tunne eikä hän tunne arvostelijaansa niin hänen ei tarvitse välittää arvostelijansa kommenteista saati että ottaisi oppia jos hänelle hienovaraisesti vihjaa jotain.
Vaikka ystävällisesti yrittää sanoa jotain niin hän hyökkää silmille kuin yleinen syyttäjä ja haukkuu kirjoittajan mennen tullen,vain hänellä tuntuu olevan siihen oikeus.
Tämänkin kommentin ansioista tiedän saavani kuulla kunniani kun uskalsin kommentoida
ja olen varmasti palstan alinta roskasakkia ;)
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
HarrietM
Roger Murtaugh

Näytöt kirjoitti:Ihmetyttää kieltämättä kyllä se miksi tämä otsikossa mainittu kirjoittaja haluaa jokaisen kotimaisen tapauksen yhteydessä lähteä selvittämään sitä miten tämä asia olisi tapahtunut jos tapahtumapaikka olisikin ollut jossakin ihmeen Vinku-Intiassa.

Jos jokainen käyttäjä harrastaisi tuota, niin ketjut menisivät aika lahjakkaasti tukkoon kun käytäisiin jokainen maailman maa kulttuureineen ja lainsäädäntöineen läpi.
Anna mun kaikki kestää :roll:

millä tavalla suomen oletettava poikkeavuus muusta maailmasta pitäisi ottaa huomioon? :lol:
That's a crock!
Vastaa Viestiin