John Doe kirjoitti:No esim. Poliisi on ihan itse kertonut tuosta antropologisen tutkimuksen tuloksesta ja kertonut vainajan olevan kotoisin
todennäköisesti Välimeren itäpuolelta ja näin ollen sitä on pidettävä "faktana".
Voisit Carina kertoa oman teoriasi aiheesta, mistä vainaja oli kotoisin, miksi hän oli Suomessa, miksi elossaolevia sukulaisia on löytynyt vain kaksi (Saksasta), jäljet raskaudesta ym ym. Edelleen "oma" teoriani vastaa parhaiten kaikkiin "avonaisiin" kysymyksiin. KRPn käsissä on, joudunko perumaan puheitani, muta jos niin käy, osaan myös antaa periksi faktojen edessä.

En ole missään vaiheessa sanonut etteikö vainaja voisi olla maahanmuuttaja. Ei sinun tarvitse mennä kuin muutama viesti ylöspäin, niin puollan jopa asiaa peruukin takia. Vainaja on omanut ilmeisen eksoottiset piirteet, se on ollut selvillä siitä asti kun Härkä näki valokuvat. Ulkonäkö yhdessä leveän lantion kanssa sopisi varmasti sinne Turkkiin, olenhan minä jopa ehdottanut yhtä kadonnutta turkkilaista aikoinaan ehdokkaaksikin. Kuitenkaan tässä vaiheessa ei ole
faktaa että vainaja olisi sieltä ollut. Jos sinulla on jotain lisätietoja näistä ruokapaikoista, kuten vihjaat, niin hyökkäilyn sijaan voisit kertoa meillekin mitä sinulla on mielessä.
Kunpa osaisinkin sanoa, että miksi vainaja on Suomeen tullut, niin kertoisin kyllä heti! Oma ajatukseni tällä hetkellä on, että hän on ollut mieleltään sairas, mahdollisesti myös lääkkeiden väärinkäyttäjä. Kohdattuaan ongelmia kotimaassaan, Saksassa, hän on irtisanonut asuntonsa ja päätynyt Suomeen. Kuten jo aikaisemmin sanoin, niin pidän jopa mahdollisena, että hän on osannut Suomea. Ehkä hänellä on joskus ollut suomalainen miesystävä. On mahdollista, että hän odotti aloittavansa paremman elämän Suomessa. Kaikki meni kuitenkin pieleen. Vainajalla saattoi aivan hyvin olla muitakin elossa olevia sukulaisia Saksassa, kuin vain vanhemmat. Hän oli mahdollisesti ainoa lapsi, mutta serkkuja ja muita on silti mahdollisesti elossa. Lapsi vainajalla on todennäköisesti ollut, tosin tämäkään ei ole varmaa. Ehkä hän synnytti lapsen hyvin nuorena, jolloin se annettiin adoptoitavaksi. Tai ehkä lapsi on kuollut synnytyksessä tai muuten.
Hyvin moni muukin, kuin vain tämä minun teoriani tai sinun maahanmuutto-teoriasi, täyttää mainitsemasi aukot.
Minun osaltani tämä kinastelu päättyy tähän.
Minulla ei ole mitään niitä vastaan, joilla ei ole mitään minua vastaan.