Vaajakoski:Naiseksi naamioitunut ryösti pankin jalkajousella

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
rosamarine
Adrian Monk

Re: (K)Nainen ryösti pankin jalkajousella

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

John Doe kirjoitti:Voi voi Rosa, sä kun tiedät niin vähän todellisesta maailmasta.....ehkä se kävelee vastaan jonain kauniina päivänä, halusit tai et!! 8)

Muoks. Sut "tuntien" olet jo vasikoinu tämän viestin, joten banaania odotellessa, vaikkei se poistakkaan tosiasioita. 8)
Hmm... Mitähän vasikoitavaa siinä oli? Yllätys yllätys, mä pystyn elämään tämän tiedon kanssa.
Ja mulla ei ole tarvetta vasikoida kanssaminfolaisia. Koska emme tunne toisiamme niin olet jäävi puhumaan mun kohdalla todellisesta maailmasta.
Ainakin olen nähnyt maailmaa vähän enemmän kuin sinä. Siitä olen 100 varma. I'm done.

Muoks. Mitähän materiaalia tämä mies oli käyttänyt "tisseihin" että sai vaikutelman naisesta jalkajousen kanssa....
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Tay77
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Tay77 »

Norsula kirjoitti:Sitten vain veikkailemaan paljonko tulee kakkua. Itse veikkaan ihan lonkalta, että ehdollisella pääsee, ellei tapaukseen liity lisää rötöksiä. Varmaan varsijousen käytöstä verrattuna vaikka tuliaseeseen saa jo huomattavaa helpotusta. Eli jos varsijousienkin saantia/käyttöä jatkossa rajoitetaan, voi siitä olla ainakin se hyöty että jos joku jatkossa sohii sellaisen kanssa rötösmielessä, tuomio tulee olemaan kovempi?

Tämän aamun Hesarissa (paperiversiossa) kerrotaan mm. seuraavaa:

"Häntä epäillään törkeästä ryöstöstä, josta voidaan tuomita kahdesta kymmeneen vuotta vankeutta."
(HS 11.02)

Veikkaan kyllä, ettei tuomio tule olemaan läheskään näin kova... Ehdollista varmaankin.
Ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä

gou övei, gou övei juu agli hipi, juu smel of narkotiks
Justi
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Justi »

Kyllä ne tissit ihan silikoonirinnat on ollu ja tää ryöstäjä oli muutenkin kovaa vauhtia menos sukupuolenvaihdosleikkaukseen että oisko siihen sit rahaa koittanu saaha. kummallinen sälli nyt muutenki
On helppoa olla samaa mieltä, on helppoa olla mieletön. Vaan enemmän löytää kun poikkeaa tieltä ja oikaisee läpi metsikön
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Tay77 kirjoitti:Tämän aamun Hesarissa (paperiversiossa) kerrotaan mm. seuraavaa:
"Häntä epäillään törkeästä ryöstöstä, josta voidaan tuomita kahdesta kymmeneen vuotta vankeutta."
(HS 11.02)
Veikkaan kyllä, ettei tuomio tule olemaan läheskään näin kova... Ehdollista varmaankin.
Noiden tietojen/tapahtuma kuvausten valossa luulen myös, että tullaan tuomitsemaan ryöstöstä, mistä saa vankeutta vähintään neljä kk. ja enintään kuusi vuotta.
Törky ryöstö on sitten tuo mainittu 2 - 10 vuotta...

Hmmm... - Aloin vaan nyt miettimään, että minkähänlaisella saaliilla tuo "ja ryöstö on myös kokonaisuutena arvostellen törkeä" -kohta täyttyy... :?: :roll:

Laki sanoo -
Rikoslain 31. luvun 2 § kirjoitti:Törkeä ryöstö. Jos ryöstössä

1) aiheutetaan tahallisesti toiselle vaikea ruumiinvamma, vakava sairaus tai hengenvaarallinen tila,

2) rikos tehdään erityisen raa'alla tai julmalla tavalla,

3) käytetään ampuma- tai teräasetta taikka muuta niihin rinnastettavaa hengenvaarallista välinettä tai

4) rikos kohdistetaan henkilöön, joka ammattiinsa tai toimeensa kuuluvan työn tai tehtävän vuoksi ei voi itseään tai omaisuuttaan puolustaa,

ja ryöstö on myös kokonaisuutena arvostellen törkeä, rikoksentekijä on tuomittava törkeästä ryöstöstä vankeuteen vähintään kahdeksi ja enintään kymmeneksi vuodeksi.

Yritys on rangaistava.
4. kohta täyttyy (sekä3. tod.näköisesti), mutta täyttyykö tuo törkeys.
Käsittääkseni tuohon törkeyteen vaikuttaa mm. saaliin koko, jos ryöstö on muilta osin sujunut ilman koplikaatioita ja "sulavasti" ilman mitään sekopäistä riehumista.
Viimeksi muokannut Mike Manner, To Helmi 11, 2010 10:26 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Hippopotamus
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja Hippopotamus »

Jossain taisi lukea että pakeni keltaisella urheiluautolla... Nissan 100NX :lol: Saippuakotelo olisi ollut osuvampi termi...
Solmu
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Solmu »

Jalkajousiryöstäjä otti itselleen naisen etunimen
11.02.2010 10:14

Vaajakosken Osuuspankin ryöstöstä epäilty on osoittautunut mieheksi, jolla on naisidentiteetti.

Ilta-Sanomien mukaan 35-vuotias epäilty on muun muassa muuttanut etunimensä naisen nimeksi.

Ryöstöstä epäillyn sukupuolesta on ollut epäselvyyttä. Poliisi etsi ensimmäisessä tiedotteessaan nimenomaan naista. Pankin työntekijöiden mukaan ryöstäjän ääni sekä käsien iho oli sen sijaan ollut miehinen.

Ilta-Sanomien mukaan poliisille on nyt selvinnyt, että ryöstöstä epäilty kokee itsensä naiseksi. Virallisesti hän on sukupuoleltaan mies.

(MTV3)
http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.shtml/ ... 02/1054215
"Yöperho on koteloitunut"
Mike Manner
Jessica Fletcher

^ :lol: :lol:
Noh, tässä on nyt tekijän sympatisoijille "melkein" nainen tekijäksi...
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
esmes-
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja esmes- »

näiden viimesimpien uutisten mukaan ryöstäjä ei siis ollutkaan naamioitunut (ellei aurinkolaseja lasketa) 8)
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
v-a-45
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja v-a-45 »

Olisiko syy ryöstöön ollut sukupuolenvaihdosleikkaus? Jos ei sitä Suomessa ole jostain syystä saanut, niin rahat oli esim. Viron matkaa varten?
kohtalo sekoittaa kortit ja me vain pelaamme
MissHolmes
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Jotenkin säälittävää. Koko hienon oloinen huumoripläjäys osoittautuu päiväpäivältä surkeammaksi ja surkeammaksi epätoivon tumpuloinniksi. :(
Nuotio & Äreät Tiput
Mike Manner
Jessica Fletcher

MissHolmes kirjoitti:Jotenkin säälittävää. Koko hienon oloinen huumoripläjäys osoittautuu päiväpäivältä surkeammaksi ja surkeammaksi epätoivon tumpuloinniksi. :(
Sinähän olet säälinyt tätä tapausta jo ensimmäisestä kannanotostasi lähtien, mutta petyt nyt siihen, että asialla ei ollut Thelma ja Louise, vaan keski-ikää lähentelevä epätoivoinen transu keltaisen Nissaninsa kanssa :lol:
Mickey
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja Mickey »

Mähän sanoin, sivulla 2 että ihan selvä Ladyboy
HarrietM
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja HarrietM »

Mies vai nainen, sympatiapisteet saa minulta kylläkin. :mrgreen:

(ottaen vielä huomioon että minut on ryöstetty useampaan otteeseen pankin tai jonkun yrityksen toimesta, niin Suomessa kuin ulkomaillakin)
That's a crock!
Hopalong Cassidy
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja Hopalong Cassidy »

Meininki on kuin Thaimaassa, kun leidarit alkaa ryöstelemään pankkeja.
vasikka
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja vasikka »

Ei taida kaveri olla ihan realiteeteissaan kaikesta toiminnastaan päätellen. Veikkaanpa, että paranoidisen skitsofreenikon statuksella heilahtaa vankilan porttien sijasta Niuvaa.
Vastaa Viestiin