Mikä ärsyttää tänään?
Re: Mikä ärsyttää tänään?
Juuri tänä aamuna ärsyttää oma liika kiireisyys, jonka takia lähetin yhden tärkeähkön paperin liian nopeasti ja nyt jouduin sitten utelemaan omia tietojani kyseiseltä instanssilta puhelimitse. 
Nothing is quite what it seems
-
Arlene
- Christopher Lorenzo
Flunssa. Räkä ja roiskis 
Tänään tulee 9 vuotta eräästä tapahtumasta. 9 oli monille muinaisille tärkeä luku. Toivotaan että tässä olisi nyt olleet yhdeksän laihaa vuotta ja seuraavat vois vaikka olla sitten ne yhdeksän lihavaa... Tai sitten meikä uhrataan tänä vuonna suuressa kuujuhlassa, kuten hurreilla oli joka 9 vuosi tapana. 
benz. tolu. mtbe tame etbe xyl. hex. sex.
-
Alice Cullen
- Roger Murtaugh
VR.
Olen nyt kipeänä kuten oli oletettavissa kun paleli melkein 4 tuntia junaa odottaessa
Olen nyt kipeänä kuten oli oletettavissa kun paleli melkein 4 tuntia junaa odottaessa
Jaa, varmaan arsyttaa se, etta hiukka vasy olo. Muuten mita erinomaisin paiva 
-Huominen on haaveita, tämä päivä realismia ja eilinen... no, se meni jo...-
ärsyttää näin talvella joka päivä miksi ihmiset eivät ymmärrä että liukkaalla kelillä jos muulloinkaan EI VOI ajaa metrin päässä takapuskurista??!!äkkijarrutus ja kolari väistämätön.mikä siinä turvavälin pitämisessä on niin hankalaa?!menkää ohi reippaasti jos edellä ajava vit..aa!älkää jääkö siihen perään kiehnäämään,kiitos.
pienikin hetki on arvokas
Ärsyttää ajatus että blogitekstit, ne harvat, ovat kadoneet. Ärsyttää sekin kun en tiedä ovatko ne tyystin kadoneet. Ärsyttää kun sitä ei kerrota. Ja ärsyttää ettei chattailijat pääse chattiin.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
ETUSIVU-painike antaa useita blokimaisia , allekirjoittamattomia juttuja, joukossa elokuva osiossa mainitsemani Kyllin, Lemainsin tapausta koskeva kirjoitus.
-
rosamarine
- Adrian Monk
Tänä aamuna kun avasin minfon ja luin muutaman kanssaminfoilijan vuodatuksen. Hmm, kyllä, kaksinaismoralistit.
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
MEG kirjoitti:ETUSIVU-painike antaa useita blokimaisia , allekirjoittamattomia juttuja, joukossa elokuva osiossa mainitsemani Kyllin, Lemainsin tapausta koskeva kirjoitus.
??? Mulle aukeaa vain lista jotain koodikieltä. Kokeilin toiselta koneelta ja sama homma. Ja mikä elokuvaosio?? Pistä vaikka yksäriä ettei tarvitse rasittaa tätä ketjua.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Siis klikkaamalla ETUSIVU ja kelaamalla alaspäin saadaan m.m. Kauhajoen koulusurmat, Lizzie Borman, New Meico ruumiskätkö autiomaassa ja myös Kyllin "Rikoshistorian siipien havinaa Le Mains.." johon viittasin Vapaan keskustelun, "Elukuva-arvosteluja" osiossa.
-
rosamarine
- Adrian Monk
^ Jtn outoa Kyllin jutuissa kieltämättä on, tiedä sitten miksi esim. Kyllin jutussa sanamuodot sekoilevat?
Esimerkkiä:
Miksihän se tällaista herjaa, kun muilla kirjoittajilla on kuitenkin puhtaat kirjoitukset?
Esimerkkiä:
Samoin ihmeellinen merkki toistuu oikeastaan koko jutun yhteydessä �Kaikki näytti olevan selvää. RaaŽasti surmatut uhrit oli löydetty, samoin murha-aseet, ja molemmat murhaajat olivat oitis tunnustaneet rikoksen.
Miksihän se tällaista herjaa, kun muilla kirjoittajilla on kuitenkin puhtaat kirjoitukset?
Voisitko selventää ajatustasi noitten merkkien syistä? Itse en ole sitä saanut selville.
-
rosamarine
- Adrian Monk
Mistäs minä tietäisin? Kysymyslausehan se mullakin oli...Kylli kirjoitti:Voisitko selventää ajatustasi noitten merkkien syistä? Itse en ole sitä saanut selville.
Nuo epämääräiset merkit johtuvat sivuston merkistökoodauksen ja selaimen merkistökoodauksen "ristiriidasta". Eri kielissä, eri merkistöissä jne. käytetään erilaista merkistökoodausta. Omalta kohdaltani sain minfon etusivun "ojennukseen" Firefoxissa seuraavalla "säädöllä" valikkoriviltä:Kylli kirjoitti:Voisitko selventää ajatustasi noitten merkkien syistä? Itse en ole sitä saanut selville.
Näytä (View) - Merkistökoodaus (Character Encoding) - Western (ISO - 8859 - 1)
Eli asetin selaimen "ymmärtämään" sivuston käyttämää merkistökoodausta. Yleisesti näyttäisi siltä, että minfossa käytetään merkistöä charset=ISO-8859-15, jonka näkee esim. sivuston lähdekoodista.
-Huominen on haaveita, tämä päivä realismia ja eilinen... no, se meni jo...-