Oriveden vainaja 2007
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Re: Oriveden vainaja
Voi hyvin olla, että Metsätyttö tapasi täällä jonkun tai jopa asui jonkun luona.
Mutta kun kyseessä on ilmeinen itsemurha, voi tuolle ''jollekin'' olla pelottavaa ja hankalaa tulla esiin ja mennä poliisin pakeille.
Ehkäpä hän jopa tuntee syyllisyyttä. Ehkäpä hän on se joka peri passin ja liput ja jätti kassin linja-asúto asemalle kun Metsätyttö ei palannut, eikä vastannut puhelimeensa.
Mutta kun kyseessä on ilmeinen itsemurha, voi tuolle ''jollekin'' olla pelottavaa ja hankalaa tulla esiin ja mennä poliisin pakeille.
Ehkäpä hän jopa tuntee syyllisyyttä. Ehkäpä hän on se joka peri passin ja liput ja jätti kassin linja-asúto asemalle kun Metsätyttö ei palannut, eikä vastannut puhelimeensa.
Nuotio & Äreät Tiput
-
EastLondon
- Remington Steele
Emme tiedä muuta kuin että on ollut koneeseen kytkettynä. Poliisi ei ole sen tarkemmin infonnut.Taitaa olla se MP3 sen verran simppeliä mallia, ettei siitä saa tarkemmin tietoa mitä sille on ko. päivänä tehty. Veikkaisin MP3:n ulkonäön perusteella, että on patterimallia jota ei varsinaisesti voi ladata tietokoneella. Omanikin on sellainen. Voin toki olla väärässäkin.Koljo kirjoitti:Oliko tuohon soittimeen siis ladattu musiikkia? Vai oliko se ollut silloin vain kytkettynä tietokoneeseen (akun lataus jne.)?
"Elämä on..."
EastLondon kirjoitti: Poliisi ei ole sen tarkemmin infonnut.Taitaa olla se MP3 sen verran simppeliä mallia, ettei siitä saa tarkemmin tietoa mitä sille on ko. päivänä tehty. Veikkaisin MP3:n ulkonäön perusteella, että on patterimallia jota ei varsinaisesti voi ladata tietokoneella. Omanikin on sellainen. Voin toki olla väärässäkin.
jossain tuolla aiemmin tuo on muutamaankin kertaan ihmetelty..buracee kirjoitti: ...soittimen oikea malli selvis kysymällä eli se oli Thomson PDP 2762 X joka toimii yhdellä AAA-patterilla, eikä latausjohtoa tarvitakaan virran saantiin. Erikoisen näköinen härveli joka tuokin on voinut jäädä mieleen jollekin.
Miss Holmes on oikeilla jäljillä
Tätä minä olen kohta kolme vuotta jankuttanut.
Tässä on tekijöitä , jotka osoittavat , että tämä ei voi olla ns. suora itsemurha.
Jostakin syystä tutkinta ei aikoinaan ottanut ko. mahdollisuutta huomioon , esim silloin kun jahtasin Jämsässä niitä majoituskortteja.
Vaikka minut kyseisen toimenpiteen takia on jopa rikolliseksi mainittu.
Jos poliisi olisi tarkistanut Jämsän linja-auto aseman tallennenauhat , olisi vainajan naama saattanut olla kuvissa.
Huomenna ilmestyvässä Avussa on OV:n jatkojuttu , joka sinänsä ei tuo mitään merkittävää esille. ( Mutta siinä voi olla mun kuva. Ailar
)
On mielenkiintoista , tutkiiko saksan poliisi , nyt kun nimi on tiedossa , vainajan puhelin liittymiä ?
Myös tietokoneen sisältö pitäisi tutkia. Myös muut tavarat , missä ovatkin.
Pitäisi tutkia myös vainajan liikkeitä edelleen täällä suomessa.
Eli , tutkimukset jatkuvat
Tämä oli nyt poikkeus , että tähän yhteyteen kirjoitin
Ailar ja minä ollaan yritetty selvittää tätä tapausta lähes alusta alkaen.
Suonette keskinäisen herjanheitomme anteeksi tässä ketjussa , koska tiedämme tästä yleisellä tasolla kaikkein eniten.
Raskas työ vaatii väliin rentoutumista ja huumoria , jota Ailarin kanssa omaamme.
Tätä minä olen kohta kolme vuotta jankuttanut.
Tässä on tekijöitä , jotka osoittavat , että tämä ei voi olla ns. suora itsemurha.
Jostakin syystä tutkinta ei aikoinaan ottanut ko. mahdollisuutta huomioon , esim silloin kun jahtasin Jämsässä niitä majoituskortteja.
Vaikka minut kyseisen toimenpiteen takia on jopa rikolliseksi mainittu.
Jos poliisi olisi tarkistanut Jämsän linja-auto aseman tallennenauhat , olisi vainajan naama saattanut olla kuvissa.
Huomenna ilmestyvässä Avussa on OV:n jatkojuttu , joka sinänsä ei tuo mitään merkittävää esille. ( Mutta siinä voi olla mun kuva. Ailar
On mielenkiintoista , tutkiiko saksan poliisi , nyt kun nimi on tiedossa , vainajan puhelin liittymiä ?
Myös tietokoneen sisältö pitäisi tutkia. Myös muut tavarat , missä ovatkin.
Pitäisi tutkia myös vainajan liikkeitä edelleen täällä suomessa.
Eli , tutkimukset jatkuvat
Tämä oli nyt poikkeus , että tähän yhteyteen kirjoitin
Ailar ja minä ollaan yritetty selvittää tätä tapausta lähes alusta alkaen.
Suonette keskinäisen herjanheitomme anteeksi tässä ketjussa , koska tiedämme tästä yleisellä tasolla kaikkein eniten.
Raskas työ vaatii väliin rentoutumista ja huumoria , jota Ailarin kanssa omaamme.
Näin on kuten Härkä sanoo. Aina ei tiedä itkiskö vai kiroilisko, joten parasta on nauraa. Nyt taas kerran olen itse aloittanut jostain, mistä aloitettiin Härän kanssa ensikeskustelut vuosia sitten, eli olen pöyhinyt taas Oriveden seudulla tapahtuneita rikoksia menneinä vuosina. Huoh! En enää juokse tämän jutun kanssa kuten taannoin lupasinkin. Minä kävelen! 
-
Valdovas
- Axel Foley
No juu, kyllähän tässä on aika lailla saatu nauttiakin teidän kahden välisestä viestinnästä ja kieltämättä aluksi tuntui hiukan siltä, että tarvitseeko kaikkea tuota tosiaan panna tänne julkiselle puolelle, vai olisiko se ollut paremminkin yksityistä viestintää, mutta toisaalta onhan se ollut ihan hauskaakin, ja mikä tärkeintä, siinä on positiivinen ja ystävällinen vire, eikä sitä negatiivista nälvimistä ja henkilökohtaista nokittelua, mitä tälläkin foorumilla on aivan turhan paljon, tosin ei onneksi erikoisemmin juuri tässä ketjussa, joten carry on vaan, juosten, kävellen tai kontaten...!Ailar kirjoitti:Näin on kuten Härkä sanoo. Aina ei tiedä itkiskö vai kiroilisko, joten parasta on nauraa. Nyt taas kerran olen itse aloittanut jostain, mistä aloitettiin Härän kanssa ensikeskustelut vuosia sitten, eli olen pöyhinyt taas Oriveden seudulla tapahtuneita rikoksia menneinä vuosina. Huoh! En enää juokse tämän jutun kanssa kuten taannoin lupasinkin. Minä kävelen!![]()
No mutta..härkä kirjoitti:tiedämme tästä yleisellä tasolla kaikkein eniten.
Ei siinä, leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
Mut ihan yleisellä tasolla, ette ny viittis jakaa sitä tietoa muillekin?
Eikös itikat ala kiusata vasta toukokuussa ????????????????????? 
Apu-lehden pikkujuttu tuli luettua. Oletin että kyseessä olisi ollut isompi juttu, mutta hyvä näinkin! Itselleni oli ainakin uutta tietoa tuossa pikkujutussa. Vai onko jossain aiemmin jo kerrottu, että OV on nähty pääsiäisen aikoihin Jämsässä ja olisi näin ollen ollut pitkät ajat Suomessa jossain "piilossa? 
Jos näin todella on, niin herää taas paljon uusia kysymyksiä!
Jos näin todella on, niin herää taas paljon uusia kysymyksiä!
Mut eihän tää voi pitää mitenkään paikkaansa, kun ruumis löydettiin pitkänäperjantainaeyes kirjoitti:OV on nähty pääsiäisen aikoihin Jämsässä ja olisi näin ollen ollut pitkät ajat Suomessa jossain "piilossa?
Mutta jos siinä on tarkoitettu, että pääsiäisen aikoihin eli vaikka vähän ennen pääsiäistä?Cassandra kirjoitti:Mut eihän tää voi pitää mitenkään paikkaansa, kun ruumis löydettiin pitkänäperjantainaeyes kirjoitti:OV on nähty pääsiäisen aikoihin Jämsässä ja olisi näin ollen ollut pitkät ajat Suomessa jossain "piilossa?![]()
![]()
Itsekin kyllä hämmennyin tuota lukiessani ja kävi mielessä, että siinä on nyt jotain väärää faktaa. Se pieni jutun pätkä tuntui kyllä perustuvan nimenomaan tähän väitteeseen! Siinä oli juuri siitä, että missä OV on piileskellyt koko tämän ajan ja muitakin kysymyksiä perustuen tohon em. väitteeseen.
Hitto, kun ei ole itsellä sitä lehteä (luin sen muualla), niin en voi kopioida tekstiä tähän.
edit. Härkä! Onko sulla tietoa mitä tässä on tarkoitettu?!?
buracee kirjoitti:
"Ei siinä, leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä."
Mitä pettymyksiä tässä on enää odotettavissa?
Naisen henkilöllisyys on nyt selvinnyt sen verran, että omaiset tietävät tyttärensä kuolleen. Se on pääasia. Olen todella iloinen, että asia on nyt ratkennut päällisin puolin. Haluaisimme tietty, että tietäisimme mitä nainen on touhunnut tai mitkä ovat olleet hänen vaikuttimensa. Mutta ellemme saa tietää, onko se jollekin isokin pettymys? Eikö se ole hänen henkilökohtainen asiansa - sitten loppujen lopuksi?
Asian muuttaa se, jos tapahtumaan liittyisi joku rikos. Tältä ei kuitenkaan vaikuta. Joten....jos ei otettais niin tosissaan. Voidaanhan tätä penkoa jne. mutta mitä väliä? Sekö tässä on tärkeintä, miltä meistä tuntuu? Vapaaehtoisesti me tämän olemme tehneet. Eikö niin?
Jospa nainen on Jämsässä jo yrittänyt ensimmäisen kerran tehdä itsemurhan. Hän on herännyt aamusella ja lääkkeet ovat olleet melko lopussa. Hän on noussut sitten Tampereen bussiin heikohkossa kunnossa. Noussut pois Orivedellä pahanolon yllättäessä ja loppu niinkuin sen joskus kirjoitin.....(en mie muista millä sivulla).
OT: Härän elokuvaohjaus menee päin p*rsettä!
Sori Valdovas! Taas OT:tä pahasti! (mutta laitoin jo yksäriä
)
"Ei siinä, leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä."
Mitä pettymyksiä tässä on enää odotettavissa?
Naisen henkilöllisyys on nyt selvinnyt sen verran, että omaiset tietävät tyttärensä kuolleen. Se on pääasia. Olen todella iloinen, että asia on nyt ratkennut päällisin puolin. Haluaisimme tietty, että tietäisimme mitä nainen on touhunnut tai mitkä ovat olleet hänen vaikuttimensa. Mutta ellemme saa tietää, onko se jollekin isokin pettymys? Eikö se ole hänen henkilökohtainen asiansa - sitten loppujen lopuksi?
Asian muuttaa se, jos tapahtumaan liittyisi joku rikos. Tältä ei kuitenkaan vaikuta. Joten....jos ei otettais niin tosissaan. Voidaanhan tätä penkoa jne. mutta mitä väliä? Sekö tässä on tärkeintä, miltä meistä tuntuu? Vapaaehtoisesti me tämän olemme tehneet. Eikö niin?
Jospa nainen on Jämsässä jo yrittänyt ensimmäisen kerran tehdä itsemurhan. Hän on herännyt aamusella ja lääkkeet ovat olleet melko lopussa. Hän on noussut sitten Tampereen bussiin heikohkossa kunnossa. Noussut pois Orivedellä pahanolon yllättäessä ja loppu niinkuin sen joskus kirjoitin.....(en mie muista millä sivulla).
OT: Härän elokuvaohjaus menee päin p*rsettä!
Sori Valdovas! Taas OT:tä pahasti! (mutta laitoin jo yksäriä
-
Kiiski Vastaranta
- Olivia Benson
Onneksi tää juttu on pääpierteittäin selvinnyt,sillä ajelin tuosta Oriveden ohitse juuri siihen aikaan kun tämä nainen siellä metsässä päätti maanpäällisen vaelluksensa.
Ensimmäisiä tietoja kun tästä tuli julkisuuteen niin tuli mieleen Lilja-4-ever leffa,en tiedä miksi mutta ei se ajatus nyt ole vieläkään sieltä minnekään lähtenyt vaikka todisteet viittaavat itsemurhaan.
Ensimmäisiä tietoja kun tästä tuli julkisuuteen niin tuli mieleen Lilja-4-ever leffa,en tiedä miksi mutta ei se ajatus nyt ole vieläkään sieltä minnekään lähtenyt vaikka todisteet viittaavat itsemurhaan.
Tiedelehti 27.05.2010 19:00
-Testosteroni vähentää sosiaalista sinisilmäisyyttä
-Testosteroni vähentää sosiaalista sinisilmäisyyttä
eyes kirjoitti:... ei ole itsellä sitä lehteä (luin sen muualla), niin en voi kopioida tekstiä tähän...
Hannu Koskela kirjoitti:...Äskettäin paljastui myös näköhavainto naisesta Jämsässä pääsiäisviikolla 2007...
T.s. 1.-6.4.2007.
Mistä tunnistettiin; hiuslisäkkeestäkö?
Hannu Koskela kirjoitti:...Vastikään vainaja tunnistettiin 43-vuotiaaksi naiseksi...
P.O. 40-vuotiaaksi.
Kiitos tarkennuksesta! Mulla ei tosiaan ollu lehteä itsellä, niin en voinu tarkistaa asiaa.teemu kirjoitti:T.s. 1.-6.4.2007.Hannu Koskela kirjoitti:...Äskettäin paljastui myös näköhavainto naisesta Jämsässä pääsiäisviikolla 2007...
Mistä tunnistettiin; hiuslisäkkeestäkö?
Enpä taida ihan purematta niellä tätä väitettä. Miksi tästä näköhavainnosta ei olisi kerrottu jo aiemmin?