Pub Prison **AVATTU**
Re: Pub Prison **AVATTU**
Tulkaas leidit kattoon Hatched. Mä voin pitää kädestä kiinni, jos pelottaa
Tän kanssa vois ottaa sitä punkkua, jos joku tarjoaa.
Nanika ga tooku matteiru to
-
Alice Cullen
- Roger Murtaugh
Mullakin ollut menossa melko laiska kausi täällä, mutta uteliaisuus pysyy ja melko varmasti kyse on tästä ketjusta
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=20&t=8679
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=20&t=8679
-
Alice Cullen
- Roger Murtaugh
Minä voin tarjota!Clyde kirjoitti:Tulkaas leidit kattoon Hatched. Mä voin pitää kädestä kiinni, jos pelottaaTän kanssa vois ottaa sitä punkkua, jos joku tarjoaa.
Ja olen tosi huono säikkymään leffojen aikana, paitsi poliisitvn jos olen kotona yksin
Mutta seuraksi toki, pelottavat leffat on kuitenkin parhainta joten katseleehan niitä ihan mieluusti
Mäkin voin tarjota punkkua! Cawarra paikallisen pitkäripaisen tilaus valikoimasta on yksi parhaista jota olen ikinä maistanut. 
benz. tolu. mtbe tame etbe xyl. hex. sex.
Tuo oli kyllä taas niin Ö-luokan leffa kun voi olla. Tästä voiskin heittää jotain tonne kauhuleffaketjuun. Hohhoijakkaa.. Lisää juomista, skål!Alice Cullen kirjoitti:Mutta seuraksi toki, pelottavat leffat on kuitenkin parhainta joten katseleehan niitä ihan mieluusti
Sen verran hiljasta tuntuu nyt olevan, kun "banniosastoon" on kertynyt paljon väkeä, että mä tyydyn pelkkään kahviin. Mustana, kiitos!

Kunhan banniosasto "kotiutuu", niin mun piikkiin jokaiselle yks pitkä ja/tai punkku
Niin... Enpä olis uskonu, että ikävä tulee JD:n hulppeita "Poliisi Tiedottaa" -avauksiamaija turjukka kirjoitti:Suorastaan käsittämätöntä, että rosankin puheenpulputusta vois olla ikävä
Kunhan banniosasto "kotiutuu", niin mun piikkiin jokaiselle yks pitkä ja/tai punkku
-Huominen on haaveita, tämä päivä realismia ja eilinen... no, se meni jo...-
Jee, yksi voisi maistua näin yöllisen luovan prosessin vauhdittamiseksi!
Pullon verta kuplavetta menis ny!
-Huominen on haaveita, tämä päivä realismia ja eilinen... no, se meni jo...-
En ole tänä vuonna ottanut kertaakaan vettä väkevämpää mutta nyt voisin ottaa snapsit,jos sais tän tärinän tasaantumaan,pelottaa niiiiin kauhiasta 
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
^Mä nyt olen sillointällöin pienet tujaukset ottanut muutenkin, mutta taidan liittyä seuraasi hyvästä syystä: Otetaanko vaikka erään nimeltä mainitsemattoman yliopistopedofiilin tulevan, nuhteettoman elämän kunniaksi?

Kierros myös bannista palanneille, kaikille tasapuolisesti
Kierros myös bannista palanneille, kaikille tasapuolisesti
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Skålmaija turjukka kirjoitti:Otetaanko vaikka erään nimeltä mainitsemattoman yliopistopedofiilin tulevan, nuhteettoman elämän kunniaksi?![]()
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
-
Alice Cullen
- Roger Murtaugh
Huh hei, pikaiselle rohaisuryypylle, eli lasillinen punkkua kiitos!
Mahassa kiertää kun jännittää tuo illan peli niin kamalasti ja aikakin nihkuttaa eteenpäin mutta jos se tässä istuessa menisi hitusn eteenpäin!
Mahassa kiertää kun jännittää tuo illan peli niin kamalasti ja aikakin nihkuttaa eteenpäin mutta jos se tässä istuessa menisi hitusn eteenpäin!
Täh, kaikki naiset, joille oon tänään jutellu, ovat punkkulinjalla
No tästä sulle lasillinen, kevyt 3l tuoppi. Mitäs sanoit, että otat vain yhden rohkaisuksi
Mulle vaikka se tummarommikola.
Kips!
No tästä sulle lasillinen, kevyt 3l tuoppi. Mitäs sanoit, että otat vain yhden rohkaisuksi
Mulle vaikka se tummarommikola.
Kips!
-
Alice Cullen
- Roger Murtaugh
Clyde kiitos, mä kun jo vähän mietin et miten sitä toista raaskii ottaakkaan
Pieni päänsärky vaivannut pitkin päivää mutta sekin helpottamaanpäin, palailen prisoniin saunan jälkeen ottamaan tuon toisen lasillisen punkkua ennen sitä peliä!
Ja pistän salaatin makustumaan kaappiin!
Pieni päänsärky vaivannut pitkin päivää mutta sekin helpottamaanpäin, palailen prisoniin saunan jälkeen ottamaan tuon toisen lasillisen punkkua ennen sitä peliä!
Ja pistän salaatin makustumaan kaappiin!