Kysy mitä tahansa seuraavalta vol.4
Re: Kysy mitä tahansa seuraavalta vol.4
Tottahan toki. Kontaktin etsimistä/löytämistä siinä missä muutkin tavat.
Jos sinun pitäisi luopua yhdestä sormestasi, minkä sormen valitsisit (ja miksi)?
Jos sinun pitäisi luopua yhdestä sormestasi, minkä sormen valitsisit (ja miksi)?
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Vasurin pikkurillin.Kylli kirjoitti:Jos sinun pitäisi luopua yhdestä sormestasi, minkä sormen valitsisit (ja miksi)?
Suurin fyysinen vammasi (raajoja puuttuu/ selän välilevyt oikeasti paskana/ jokin nivel jäykkänä jne. tms...)?
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Ei oo mitään sellasia vammoja, mistä olis jääny myähempiä vaikutuksia.Mike Manner kirjoitti:Suurin fyysinen vammasi (raajoja puuttuu/ selän välilevyt oikeasti paskana/ jokin nivel jäykkänä jne. tms...)?
Oletko vieraillut murha-infon sivuilla olevien mainosten sivuilla?
-
MissHolmes
- Ben Matlock
En.
Seuraatko kisoja? Tuleeko enemmän mitalleja?
Seuraatko kisoja? Tuleeko enemmän mitalleja?
Nuotio & Äreät Tiput
-
gravedigger
- Andy Sipowich NYPD
En, mitalleja tulee aina kun osallistuu
Kroisos Pennonen vai Kulta-Into Pii ?
Kroisos Pennonen vai Kulta-Into Pii ?
Mä oon Matti, sä oot vaan Mervi
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Hannu on kettumaisempi. Se.
Minkälaisessa tilanteessa tunnet kostonhimoa?
Minkälaisessa tilanteessa tunnet kostonhimoa?
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
jos minusta puhutaan paskaa selkäni takana mutta sitä ei kerrota kasvotusten ja sitten esitetään niin kaveria että!silloin tekisi mieli kostaa.
miksi on paljon ihmisiä jotka osaavat tehdä yksinkertaisista asioista monimutkaisia ja vähän niitä jotka osaavat tehdä monimutkaisista asioista yksinkertaisia?
miksi on paljon ihmisiä jotka osaavat tehdä yksinkertaisista asioista monimutkaisia ja vähän niitä jotka osaavat tehdä monimutkaisista asioista yksinkertaisia?
pienikin hetki on arvokas
Vastaan tähän, esitettyyn kysymykseen, joka mielestäni kuvastaa kysymyksen yksinkertaisuuden, että viisas pääsee vähemmällä.
Oliko vastaukseni mielestäsi?
Oliko vastaukseni mielestäsi?
Mielestäni se tosiaan oli.
Heräät aamulla poliisin, Kyllin ja Volvo-Markkasen vierestä. Mitä on tapahtunut?
Heräät aamulla poliisin, Kyllin ja Volvo-Markkasen vierestä. Mitä on tapahtunut?
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Taas yksi "ei helvetti tämä voi mennä näin" -känni.Kylli kirjoitti:Heräät aamulla poliisin, Kyllin ja Volvo-Markkasen vierestä. Mitä on tapahtunut?
Tili tyhjä ja Lasse Mordesson kylässä seuraavat neljä viikkoa.
Milloin viimeksi olet vetäissyt tuollaisen "kaikki sileäksi ja Lasse Mordesson vierailulle" -kännin?
Kuvaile hiukan tapahtunutta.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Köh, heräsin paikallisbaarissa kohtaamani "ruusun" luona, en hänen vieressään. Vieressäni oli seitsentoistias, kaunis tyttärensä. Havainto aiheutti sydämen outokäyntiä, seuraamuksia ei kuitenkaan tullut. "Ruusu" piti tilannetta jotenkin luonnollisena kuten myös tyttärensä, joka kyllä oli myös baarissa illalla.
Nimim. luulin vanhemmaksi.
Ainii kysymys.
Olisitko itte vetäny?
Nimim. luulin vanhemmaksi.
Ainii kysymys.
Olisitko itte vetäny?
Paskanen tukka
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Tietysti olisin vetänyt... siis kännit, en tytärtä, vaikka olikin viehko
Missä luulet rapierin luuhanneen, kun äskeistä kysymystään edeltävästä postauksesta minfoon on kulunut jo yli kuukausi?
Missä luulet rapierin luuhanneen, kun äskeistä kysymystään edeltävästä postauksesta minfoon on kulunut jo yli kuukausi?
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
-
gravedigger
- Andy Sipowich NYPD
Oulusa sikiösä
Oisikko vetäny?
Oisikko vetäny?
Mä oon Matti, sä oot vaan Mervi
Tietenkään en olis "vetäny". Tapoihini ei kuulu "vetää" tuohon tyyliin.
Minkälainen paikka on Näsilinnankatu Tampereella? Kuvaile oma näkemyksesi, en kaipaa karttatietoja niinkään.
Minkälainen paikka on Näsilinnankatu Tampereella? Kuvaile oma näkemyksesi, en kaipaa karttatietoja niinkään.
Nothing is quite what it seems