Hyvästi!!

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Maybrick
Perry Mason

Re: Hyvästi!!

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Bye strangelove, hymyillään kun tavataan :wink: , tunnet minut silinteristä ja kellonvitjoista missä vain...
ehkä Kyllikki Saaren suohaudalla ensi kesänä?
Nothing is quite what it seems
ketsku
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja ketsku »

Mä olen kerran jättänyt yhden palstan jolla olin hyvin aktiivinen ja joka oli mulle tärkeä. Aihe oli tiettynä vuonna tietyssä kuussa syntyvät lapset. Palstailin siellä ihan raskauden toteamisen alusta asti ja erosin lopulta hieman raskain sydämin lapsen ollessa n. 2v. Riidat ja törkeydet palstalla olivat vaan sitä luokkaa, että katsoin sen parhaimmaksi. Siitä tuli vieroitusoireet, en nukkunut pariin yöhön kun mietin, että mitäköhän siellä nyt kirjoitellaan. En kuitenkaan missään nimessä olisi liittynyt takaisin tai yrittänyt millään toisella nimellä takaisin. Sen sijaan hyvä ystäväni jäi palstalle ja informoi mua vielä edelleenkin tärkeistä asioista :)

Kaikilta muilta palstoilta eroaminen on tapahtunut "luonnollisesti" eli ei vaan ole enää kiinnostanut eikä postauksia enää jostain syystä tullut jne. On myös heitetty joiltain palstoilta kun en ole kirjoitellut.
matahari
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja matahari »

Herää kysymys kuka on oikeasti niin mouho että vaivautuu yksityisviesteillä vittuilemaan toisille siinä määrin että pitää lopettaa kirjoittelu?

Toisaalta on täällä aiheita joihin et voi poikkipuolista mielipidettä laittaa kun varmasti saat jonkun silmillesi :shock: Eihän tää nyt niin saatanan vakavaa ole, vaikka vakavista asoista puhutaankin :wink:

Olen myös aistivinani määrätyissä aiheissa jo fanaattista suhtautumista ja tuntuu kuin eräät eivät edes elä todellisuudessa. Liekkö jo muutamat pudonneet fantasiamaailmaan......
buracee
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja buracee »

Oh, the drama..

Kuva

:roll:
HerloCCi Solmunen
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja HerloCCi Solmunen »

Sinänsä ymmärrettävää ilmoittaa poistumisestaan ettei avata turhaa ketjua Kadonneet-osioon.

Toinenkin hyvä syy:jos kukaan ei huomaakkaan, että letkeän ajatuksenjuoksun omaava kirjoittaja on lopettanut.

Hämmästyttävää minusta on tuo, että aikuiset(?) ihmiset vaivautuvat ihan yksityisviesteillä aukomaan jollekulle nimimerkille päätään. Tuossa vaiheessa kannattaa hankkia elämä tai ainakin oikeat lääkkeet, että säilyisi jonkinlainen suhteellisuuden taju.
Olemme kaikki syyllistyneet suureen rikokseen-suureen rikokseen olla elämättä elämää täydesti. (H. Miller)
HarrietM
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja HarrietM »

en minäkään tätä päätöstä ihmettele,

heikkotasoinen moderointi, yp välinpitämättömyys, ja arroganssi.
vain noin 10 prosenttia palstalaisista on päässyt enemmän kuin muutaman viestiin, :!:
mitä tämä kertoo palstan tasosta.
nolla-postaajat olisi pitänyt poistaa jo ajat sitten, mutta on niin kiva kun on niin paljon käyttäji', hehkutetaan suuresta kasvosta, silmälumetta sekin, mut ehkä saadaan lisää mainoksia joten palstan arvo nousee jne
jatkuva trollaminen jonka ansiosta on keskittyminen itse aiheeseen joskus aivan mahdotonta, mutta tähän yp ei puutu ollenkaan.

No onneksi nyt Suomeen on tullut myös muita rikosaiheisia palstoja.
That's a crock!
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Damien »

^Nyt on Sauli asian ytimessä!
Jos apinoille kaataa rekkalastillisen banaaneja häkkiin, voi olla varma että suurin osa niistä
ehtii mennä pilalle ennen kuin apinat ehtivät niitä syödä.
Tosin jotain kielii jo kirjoittajienkin henkisistä rajoista jos trollaaminen estää siihen todelliseen
asiaan keskittymisen, siitäkin huolimatta että puolet palstalaisista on estolistalla. :mrgreen:
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
viikate
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja viikate »

HarrietM kirjoitti:en minäkään tätä päätöstä ihmettele,
heikkotasoinen moderointi, yp välinpitämättömyys, ja arroganssi.
vain noin 10 prosenttia palstalaisista on päässyt enemmän kuin muutaman viestiin, :!:
mitä tämä kertoo palstan tasosta.
nolla-postaajat olisi pitänyt poistaa jo ajat sitten, mutta on niin kiva kun on niin paljon käyttäji', hehkutetaan suuresta kasvosta, silmälumetta sekin, mut ehkä saadaan lisää mainoksia joten palstan arvo nousee jne
jatkuva trollaminen jonka ansiosta on keskittyminen itse aiheeseen joskus aivan mahdotonta, mutta tähän yp ei puutu ollenkaan.

No onneksi nyt Suomeen on tullut myös muita rikosaiheisia palstoja.
Foorumin taso on tosiaan laskenut kuin lehmän häntä eikä kauaa mene kun ollaan suomi24 tasolla. Viittikä vinkata noista muista foorumeistä?
Vastaa Viestiin