16-vuotias Kasimir Ringvall katosi yöllä Vaasassa
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Re: 16-vuotias Kasimir Ringvall katosi yöllä Vaasassa
Jos keli on todellakin ollut noin mahdoton, niin herää kysymys, että miksi kaverit lähti ja jätti Kassun kadulle? Siksikö tuo soitto 20 minuuttia myöhemmin?
Toisaalta kelit on ollut karmivat viimekuukausina koko maassa. Joka aamu silti on tarvinnut kömpiä koiran kanssa ulos. Ja kummasti sieltä on selvinnyt hengissä aamu toisensa jälkeen.
Ei meillä täällä suomessa kuitenkaan niin kovia kelejä ole, että niihin seisten kuolisi ihan hetkessä, ei edes puolessa tunnissa jos vähänkin on vielä älli tallella.
Mahdoton ei myöskään ole ajatus, että poika olisi kömpinyt tuulen suojaan hangen sisään.
Toisaalta kelit on ollut karmivat viimekuukausina koko maassa. Joka aamu silti on tarvinnut kömpiä koiran kanssa ulos. Ja kummasti sieltä on selvinnyt hengissä aamu toisensa jälkeen.
Ei meillä täällä suomessa kuitenkaan niin kovia kelejä ole, että niihin seisten kuolisi ihan hetkessä, ei edes puolessa tunnissa jos vähänkin on vielä älli tallella.
Mahdoton ei myöskään ole ajatus, että poika olisi kömpinyt tuulen suojaan hangen sisään.
Nuotio & Äreät Tiput
-
Kuunsirppi
- Lauri Hanhivaara
Keli oli todella mahdoton. Omasta kokemuksesta voin sanoa, että en yleensä palele ja viihdyn hyvin suhteellisen kylmässä säässä. Mutta viikko sitten huomasin, että pakkasen, tuulen ja lumipyryn yhteisvaikutus aiheuttivat sen, että olin koiran ulkoilluttamislenkin jälkeen ikäänkuin horkassa, läpijäätynyt, vaikka minulla oli todella paljon vaatetta päällä. Sanoinkin kotona, että nyt on sellainen sää, jota ei ole vuosikausiin ollut. Tämä asia on fakta.
On melkoisen tavanomaista, että nuoret liikkuvat kevyissä vaatteissa säästä huolimatta. Tiedän sen, koska omatkin lapset pukeutuvat kevyesti. Talvella lähdetään auton kyydissä kavereiden luo jopa pelkkä huppari päällä. Näin se vain on.
Suomessa selviää hyvin pakkassäässä sillä edellytyksellä, että vaatetus on säähän sopiva. Kevyehkö vaatetus voi koitua kohtaloksi. Meillä on ollut liian monta liian leutoa talvea, ja talvivaatetuksen merkitys on unohtunut.
Minulla on tunne, että tämä epätavalllisen karmea sää on koitunut pojan tuhoksi jollain tavlla. En halua enkä uskalla ajatella rikoksen mahdollisuutta. Olen jo nyt todella ahdistunut tapahtuneesta. Tämä vaikuttaa omaankin elämään. Tämä on niin väärin, niin väärin.
Kaikki vaaslaiset taksit ovat saaneet kyselyn asiasta, mutta ilmeisesti mitään ei ole selvinnyt.
On melkoisen tavanomaista, että nuoret liikkuvat kevyissä vaatteissa säästä huolimatta. Tiedän sen, koska omatkin lapset pukeutuvat kevyesti. Talvella lähdetään auton kyydissä kavereiden luo jopa pelkkä huppari päällä. Näin se vain on.
Suomessa selviää hyvin pakkassäässä sillä edellytyksellä, että vaatetus on säähän sopiva. Kevyehkö vaatetus voi koitua kohtaloksi. Meillä on ollut liian monta liian leutoa talvea, ja talvivaatetuksen merkitys on unohtunut.
Minulla on tunne, että tämä epätavalllisen karmea sää on koitunut pojan tuhoksi jollain tavlla. En halua enkä uskalla ajatella rikoksen mahdollisuutta. Olen jo nyt todella ahdistunut tapahtuneesta. Tämä vaikuttaa omaankin elämään. Tämä on niin väärin, niin väärin.
Kaikki vaaslaiset taksit ovat saaneet kyselyn asiasta, mutta ilmeisesti mitään ei ole selvinnyt.
-
Kyllikki S
- Adrian Monk
Totta kyllä, että talvi on ollut lumisin ja kylmin moneen kymmeneen vuoteen tänä talvena. 16-vuotias ei ehkä ole osannut edes kuvitella tälläistä oikeaa talvea Suomeen, mikä kuitenkin oli aivan tavallista silloin kun itse oli alle kymmenen.Kuunsirppi kirjoitti: Meillä on ollut liian monta liian leutoa talvea, ja talvivaatetuksen merkitys on unohtunut.
Minulla on tunne, että tämä epätavalllisen karmea sää on koitunut pojan tuhoksi jollain tavlla.
Mutta siltikään en oikein usko, että on paljonkaan vaikutusta selviämisen kannalta kaupunkialueella oli sitten pakkasta 5 tai 30 astetta.
Viidenkin asteen pikkupakkanen saa pukeutumaan kunnolla, ja jos jostain syystä ei kuteita tarpeeksi ole, niin jo pelkkä itsesuojeluvaisto saisi palelijan hakeutumaan jonnekin lämpimään. Vaikka sitten rikkomalla lähimmän porraskäytävän ovilasin.
Totuus
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Minäkään en kyllä usko, että olisi suoranaisesti pakkaseen voinut kuolla. Kyllä silloin on täytynyt olla alkoholi isona osasyyllisenä.
Ja jotenkin tuntuu, että tähän liittyy jotain muutakin.
Nuotio & Äreät Tiput
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Surullisena mietin, että nyt on kulunut jo tasan viikko siitä, kun Kasimirin joku näki. 
Nuotio & Äreät Tiput
-
Alice Cullen
- Roger Murtaugh
Jep. Ja outoa tässä on se, ettei kassu ollut muka liian kännissä..MissHolmes kirjoitti:Minäkään en kyllä usko, että olisi suoranaisesti pakkaseen voinut kuolla. Kyllä silloin on täytynyt olla alkoholi isona osasyyllisenä.
(Varoitus: kavereihin kohdistuvaa ikävää spekua tulossa. Älä lue jos et halua.)MissHolmes kirjoitti:Jos keli on todellakin ollut noin mahdoton, niin herää kysymys, että miksi kaverit lähti ja jätti Kassun kadulle? Siksikö tuo soitto 20 minuuttia myöhemmin?
Aivan, mutta kun kavereiden kertomus ei ihan täsmää. Miksi se kellonajan vaihtuminen 1:45 --> 1:00? Oliko yhteisessä kertomuksessa jokin seikka joka ei sopinut yhteen tunnettujen tosiasioiden kanssa, vai mikä tuli mieleen mistä varmasti voitiin sanoa uusi aika, siis niin varmasti että se kannatti vielä poliisin tiedotteisiin yms. korjata? *** Jos asunnon omistajat lähtivät baariin joka menee kahdelta kiinni, niin he tuskin olisivat sinne menneet pilkun jälkeen. Tästä voisi päätellä että kello oli pikemminkin yksi kuin kaksi.
Ja sitten toi soitto joka ei ole voinut päättyä varattuun, vaan siihen että yhteyttä ei saada. 20 minuuttia voisi olla aika missä hakijan pitäisi saapua paikalle Laihialta.. mutta eihän Kassu ole hänelle voinut bileistä lähtiessään soittaa. Jos taas on käyttänyt kaverin puhelinta niin he ovat tienneet että Kassun akku on loppu, joten miksi soittaa?
Uskon kyllä että soitolla on haluttu tarkistaa onko Kassu ok (tai soiton olemassaolo/varattu-ääni on keksitty jälkeenpäin omantunnon helpottamiseksi), mutta kun varmistusta Kassun tilanteeseen ei ole saatu, ei ole enää käännytty takaisin asiaa tarkistamaan.
Kännissä ja hypotermisenä se älli vain ei niin kauaa säily. Itselleni loogisin vaihtoehto olisi lähteä etsimään taksia. Tai tietenkin kaikista loogisin palata takaisin bilepaikkaan. Ainoa syy olla palaamatta bilepaikkaan olisi riita omistajien kanssa tai se, että asunnon omistajat lähtivät esim. baariin.Ei meillä täällä suomessa kuitenkaan niin kovia kelejä ole, että niihin seisten kuolisi ihan hetkessä, ei edes puolessa tunnissa jos vähänkin on vielä älli tallella.
Tiesikö Kassu jo että kyytiä ei ole olemassakaan? Jos ei tiennyt, niin odotettuaan kyytiä vaikkapa 20 minsaa pakkasessa hän ei varmasti ollut enää ihan ok-kunnossa, ja kyydin antajalla on hieman selitettävää (paitsi että ehkä hänen piti ilmoittaa Kassulle ettei pääsekään mutta kun se akku..). Jos tiesi, niin miksi jättäytyi ehdoin tahdoin pakkaseen seisomaan?
No niin, kaverit ovat joka tapauksessa toimineet vastuuttomasti, eivätkä ole ymmärtäneet ettei siihen keliin vain voi jättää ketään yksin ajatuksella että joku muu hoitaa (bileporukka ajatellut että kyyditsijä hoitaa, kyyditsijä ajatellut että muu bileporukka hoitaa..?). Kassun arvelen kuitenkin vielä löytyvän ihan siitä Asemakadun läheltä.
***Vielä vika speku: Kyyditsijä on itsekin illaan mittaan ottanut kaljan tai pari ja sitten tullut ulos ja katsonut että kelihän on aivan hirveä. "No perskules.. kyllä mä normaalisti mutta tohon säähän en kyllä kaljoissa uskalla lähteä.. pitää soittaa Kassulle ja ilmottaa.. Hmm, ei yhteyttä. No lähetän tekstarin, kai se saa jäädä yöksi sinne, kaikki tajuaa ettei tässä kelissä voi ajaa. Jooh.."
-
Alice Cullen
- Roger Murtaugh
Anikolla oli todella paljon hyviä pointteja!
Mä omistan kamalan teinikaverikunnan(vaikka ikää on tosiaan reippaasti ennemmän)
Ja kävin tätä läpi useamman kanssa, jätetäänkö kaveri nykyisin niin helposti.
No tähän täsmäävin vastaus oli että jos tilanne olisi se, että kaverille olisi tulossa kyyti niin sitten odotetaan että se tulee. Jos akkua riittää niin soitetaan että missä olet, jos ei niin nökötetään tyhmänä odottamassa kaikki kunnes se typerä kyyti on paikalla.
Mutta koskaan ei koskaan, ketään jätetä tuollaiseen pakkaseen yksin. Se oli ehdoton ei kaikilta keneltä kysyin.
Joten joko täällä on todella huolehtivaa nuorisoa tai sitten jokin mättää tässä mikä ei ole tullut vielä ilmi poliisien tiedotteissa, tai koska täällä kukaan kaveri ei ole kantaansa kertomassa.
Joka tapauksessa yhä ihmettelen Kassun akun loppumista ja sitä ettei ole mihinkään hakeutunut soittamaan kyytiä itselleen.
Mä omistan kamalan teinikaverikunnan(vaikka ikää on tosiaan reippaasti ennemmän)
Ja kävin tätä läpi useamman kanssa, jätetäänkö kaveri nykyisin niin helposti.
No tähän täsmäävin vastaus oli että jos tilanne olisi se, että kaverille olisi tulossa kyyti niin sitten odotetaan että se tulee. Jos akkua riittää niin soitetaan että missä olet, jos ei niin nökötetään tyhmänä odottamassa kaikki kunnes se typerä kyyti on paikalla.
Mutta koskaan ei koskaan, ketään jätetä tuollaiseen pakkaseen yksin. Se oli ehdoton ei kaikilta keneltä kysyin.
Joten joko täällä on todella huolehtivaa nuorisoa tai sitten jokin mättää tässä mikä ei ole tullut vielä ilmi poliisien tiedotteissa, tai koska täällä kukaan kaveri ei ole kantaansa kertomassa.
Joka tapauksessa yhä ihmettelen Kassun akun loppumista ja sitä ettei ole mihinkään hakeutunut soittamaan kyytiä itselleen.
Nyt sain varmistusta osaan juttuihin. Eli siis Kasimir on lähtenyt kahden muun ihmisen kanssa bileistä. Loput ovat vielä jääneet bilettään. Ja siis lähteyt ihan omasta halusta ja tahdosta. Eikä ollut mitenkään perseet. Nämä kaksi kaveria ovat lähteneet taksilla Laihialle ja tarjonneet Kassullekin kyytiä, mutta Kassu on kieltäytynyt ja sanonut, että kaveri hakee. (No tämä kaveri ketä Kassu oli kyydiksi maininnut, ei edes tiennyt koko jutusta), eli ei ollut sopinut Kassun kanssa yhtään mistään, joten ei ole lähtenyt häntä hakemaan, kun ei edes tiennyt koko asiasta. Eikä Kassu hänelle koskaan soittanut.
Nämä siis ihan totta ja faktaa. Enkä tiedä miksi hänet oli kyydiksi maininnut, ehkä on ollut joskus aikasemmin puhetta, että on ajelemassa sinä viikonloppuna tai jotain.
Eli oletettavasti Kasimir on jonnekin päin lähtenyt, mutta mitä hänelle on tapahtunut, sitä ei kukaan tiedä.
Ja keli oli tosiaan aika jäätävä sinä iltana. Lunta, tuulta ja -20 asteen pakkanen. :S
Nämä siis ihan totta ja faktaa. Enkä tiedä miksi hänet oli kyydiksi maininnut, ehkä on ollut joskus aikasemmin puhetta, että on ajelemassa sinä viikonloppuna tai jotain.
Eli oletettavasti Kasimir on jonnekin päin lähtenyt, mutta mitä hänelle on tapahtunut, sitä ei kukaan tiedä.
Ja keli oli tosiaan aika jäätävä sinä iltana. Lunta, tuulta ja -20 asteen pakkanen. :S
Hey, I'm you life and I no longer care!
En sano että en usko Muumiinan tarinaa, mutta siinä vain kenenkään käyttäytymisessä ei ole juuri järkeä. Kaverit jättävät Kassun yksin pakkaseen seisomaan kyytiä odottamaan, kun 20 minsan päästä puhelimeen ei saada yhteyttä niin "jaa, kai se on ihan okei.."? Olisihan Kassu voinut odottaa kyytiä sisälläkin? Tai bileisiin jääneille olisi voitu soittaa ja pyytää tarkistamaan että Kassu ei ole jäänyt ulos?
Ja sitten tietysti Kassu itse lähtee bileisiin ilman kyytiä, valehtelee vanhemmilleen, ja lähtee yksin ilman akkua ulos pakkaseen, vaikka ei ole kovin kännissä ja kyytiä on jopa tarjottu. Mikään äkillinen puhelukaan siihen ei ole voinut olla syynä. Siis?
Ja sitten tietysti Kassu itse lähtee bileisiin ilman kyytiä, valehtelee vanhemmilleen, ja lähtee yksin ilman akkua ulos pakkaseen, vaikka ei ole kovin kännissä ja kyytiä on jopa tarjottu. Mikään äkillinen puhelukaan siihen ei ole voinut olla syynä. Siis?
Anteeksi röyhkeä esiintulo palstalla. Se oli todella säälittävää minulta.
Nyt ensiksikin se, että paljon spekulaatiota herättäneen puiston nimi on Rytilaakso. Sijaitsee siis Ruutikellarintien ja Ratakadun risteysalueella. Kesäisin hyvin suosittu puisto frisbee-golf-harrastajien parissa..
Miksi kuitenkaan liittää ko. puistoa tähän? Siksi , että jos jäjet todella päättyvät kuin seinään ko. puistossa, niin vaihtoehtoja on tasan kaksi: 1. Kaivaa lapiolla 5 metrin säteeltä alueelta, mihin jäljet päättyvät.. 2. Joko helikopteri , tai ufo on kassun siitä napannut?! Siinäpä ne vaihtoehdot tulivatkin. En edes usko Vaasan Poliisinkaan olevan niin tyhmä, että ei tuota tajuaisi. Tyhmähän se on, mutta edes minun läheltä tuntema poliisi ei suostunut kertomaan ko. tapauksesta mitään, on todella outoa.
Mistä se johtuu?
Tasan kaksi vaihtoehtoa... 1. Ei haluta kertoa yhtään mitään. (Täysin ymmärrettävissä oleva selitys)
2. Kaikki mitä kerrotaan , haittaa syystä tai toisesta omia tutkimuksia...
SIinähän ne olivatkin...
Vaikka välistä tuntuu, että poliisit ovat hyvin "tyhmiä" henkilöitä... Niin väitän silti, että he tietävät syystä taikka toisesta enemmän kuin keskimääräinen murha.infon käyttäjä ... JOS he ovat hiljaa.... niin tarkoittaako se esim sitä, että haetaan jotakuta syylliseksi?
Mieleatäni EI TODELLAKAAN! Joten rauha nyt! Ihan oikeesti! Tottakai joku osuu oikeaan ennemmin tai myöhemmin kun Kasimir löydetään, mutta ketä se kiinnostaa enään siinä vaiheessa?? Aivan, ei ketään..
Sitten itse asiaan.. Miksi itse tapaus on saanut näin suuret mittasuhteet ympäri Suomea?
Juurikin siksi , että mistään ei tiedoteta mitään..
Itse olin edellisenä iltana kävelyllä poikaystäväni kanssa. Hänellä oli vaatetuksena normaali "boxerit ja verkkarit" ja valitti kyllä 1,5 tunnin lenkin jälkeen , että nyt on kylmä. silti reidet ym. poikaystävän kropasta toimii edelleen.. Eli väitän, että kyseessä olevassa kelissä pärjää hengissä mainuttua Rytilaaksoa pidemmällekin..
On aivan naurettavaa väittää , että henkilö A ei pystyisi kävelemään jäähalliin, jos kerta samalla pystyy kävelemään uimahallin valvontakameroihin. TOSELLAKIN!
Toivon tseppiä Kassun omaisille!
Vaikeeta on. Tämä palsta ei helpota tilannetta pätkääkään!
Voimia!
t.S.L
Nyt ensiksikin se, että paljon spekulaatiota herättäneen puiston nimi on Rytilaakso. Sijaitsee siis Ruutikellarintien ja Ratakadun risteysalueella. Kesäisin hyvin suosittu puisto frisbee-golf-harrastajien parissa..
Miksi kuitenkaan liittää ko. puistoa tähän? Siksi , että jos jäjet todella päättyvät kuin seinään ko. puistossa, niin vaihtoehtoja on tasan kaksi: 1. Kaivaa lapiolla 5 metrin säteeltä alueelta, mihin jäljet päättyvät.. 2. Joko helikopteri , tai ufo on kassun siitä napannut?! Siinäpä ne vaihtoehdot tulivatkin. En edes usko Vaasan Poliisinkaan olevan niin tyhmä, että ei tuota tajuaisi. Tyhmähän se on, mutta edes minun läheltä tuntema poliisi ei suostunut kertomaan ko. tapauksesta mitään, on todella outoa.
Mistä se johtuu?
Tasan kaksi vaihtoehtoa... 1. Ei haluta kertoa yhtään mitään. (Täysin ymmärrettävissä oleva selitys)
2. Kaikki mitä kerrotaan , haittaa syystä tai toisesta omia tutkimuksia...
SIinähän ne olivatkin...
Vaikka välistä tuntuu, että poliisit ovat hyvin "tyhmiä" henkilöitä... Niin väitän silti, että he tietävät syystä taikka toisesta enemmän kuin keskimääräinen murha.infon käyttäjä ... JOS he ovat hiljaa.... niin tarkoittaako se esim sitä, että haetaan jotakuta syylliseksi?
Mieleatäni EI TODELLAKAAN! Joten rauha nyt! Ihan oikeesti! Tottakai joku osuu oikeaan ennemmin tai myöhemmin kun Kasimir löydetään, mutta ketä se kiinnostaa enään siinä vaiheessa?? Aivan, ei ketään..
Sitten itse asiaan.. Miksi itse tapaus on saanut näin suuret mittasuhteet ympäri Suomea?
Juurikin siksi , että mistään ei tiedoteta mitään..
Itse olin edellisenä iltana kävelyllä poikaystäväni kanssa. Hänellä oli vaatetuksena normaali "boxerit ja verkkarit" ja valitti kyllä 1,5 tunnin lenkin jälkeen , että nyt on kylmä. silti reidet ym. poikaystävän kropasta toimii edelleen.. Eli väitän, että kyseessä olevassa kelissä pärjää hengissä mainuttua Rytilaaksoa pidemmällekin..
On aivan naurettavaa väittää , että henkilö A ei pystyisi kävelemään jäähalliin, jos kerta samalla pystyy kävelemään uimahallin valvontakameroihin. TOSELLAKIN!
Toivon tseppiä Kassun omaisille!
Vaikeeta on. Tämä palsta ei helpota tilannetta pätkääkään!
Voimia!
t.S.L
Tyypilliseen tapaan täällä tehdään taas jokaisesta suomalaisesta syyllistä Kassun katoamiseen?!
Miten vittu se liittyy siihen?? Oikeesti??!!
Kuinka moni näistä kirjoittajista voi todistaa paikallaolonsa silloin? Juuri kyseisenä iltana?
Siltikin, vaikka nyt puhuisi Kassu itse, niin virheitä löytyy n. "tuhat", lapsellista! vai mitä?
huhut on HUHUJA, ja ei välitetä niistä mitäääääään, siis HUHUISTA!!!!!!!!!!!!!
Miten vittu se liittyy siihen?? Oikeesti??!!
Kuinka moni näistä kirjoittajista voi todistaa paikallaolonsa silloin? Juuri kyseisenä iltana?
Siltikin, vaikka nyt puhuisi Kassu itse, niin virheitä löytyy n. "tuhat", lapsellista! vai mitä?
huhut on HUHUJA, ja ei välitetä niistä mitäääääään, siis HUHUISTA!!!!!!!!!!!!!
Nyt kun spekuja on alettu heittää....
Emtäpä jos Kassu on mennyt Heselle, mutta sielä onkin tarjottu lahna-purilaista, joka on juuri ollut otsikoissa. Kassu ei ole tykännyt ja ajatellut Hessun tappioksi suunnistaa Mäkkäriin.. Tappiollinen Suomen mäkkäri kiittänyt tajuttomasta asiakkaasta, siinä se..
Täälä spekuloidaan Kassun hukkumisesta, käytännössä ainoat vaihtoehdot siihen ovat, Vaskiluodon silta, Sundomin silta, Raippaluodon silta, lähimpään virtapaikkkaan matkaa siis noin 3 kilometriä, jonka teve nuotimies kävelee palstajuttujen mukaan reippaastikin, ja kauimmainen n . 23 kilometrin päässä.. . =) Herätkää nyt *ittu jo noitten juttujen kanssa! Lapsellista.........
Emtäpä jos Kassu on mennyt Heselle, mutta sielä onkin tarjottu lahna-purilaista, joka on juuri ollut otsikoissa. Kassu ei ole tykännyt ja ajatellut Hessun tappioksi suunnistaa Mäkkäriin.. Tappiollinen Suomen mäkkäri kiittänyt tajuttomasta asiakkaasta, siinä se..
Täälä spekuloidaan Kassun hukkumisesta, käytännössä ainoat vaihtoehdot siihen ovat, Vaskiluodon silta, Sundomin silta, Raippaluodon silta, lähimpään virtapaikkkaan matkaa siis noin 3 kilometriä, jonka teve nuotimies kävelee palstajuttujen mukaan reippaastikin, ja kauimmainen n . 23 kilometrin päässä.. . =) Herätkää nyt *ittu jo noitten juttujen kanssa! Lapsellista.........
Satu L, ja muutkin joita tapaus läheisesti koskettaa, jos ahdistaa ja suututtaa lukea tapaukseen liittyviä juttuja tältä palstalta niin ÄLKÄÄ LUKEKO niitä. Se on parempi oman mielenrauhanne ja surutyön kannalta. En tiedä miksi tätäkin pitää toistaa joka ketjussa, mutta tämän palstan tarkoitus on keskustella ja spekuloida asioista joista ei ole varmaa tietoa. Tarkoitus on pyrkiä asialliseen keskusteluun, tämähän ei siis ole Suomi24 ja juuri sen takia kaikki täällä ollaan, eikö niin?
Itse olen kyllä samaa mieltä huhuista, että niiden levittämistä voisi hieman harkita.. monet kun kuitenkin ovat lopulta pelkkiä paikallisten spekuja tai ihan keksittyjä. Luotettavia lähteitä ovat tosiaan paikalla olleet ja Kassun kaverit, jne., mutta mielestäni jokaista Esson baarissa kuultua juttua ei tarvitse levittää, ne kun vain sotkevat asiaa.
Itse olen kyllä samaa mieltä huhuista, että niiden levittämistä voisi hieman harkita.. monet kun kuitenkin ovat lopulta pelkkiä paikallisten spekuja tai ihan keksittyjä. Luotettavia lähteitä ovat tosiaan paikalla olleet ja Kassun kaverit, jne., mutta mielestäni jokaista Esson baarissa kuultua juttua ei tarvitse levittää, ne kun vain sotkevat asiaa.
Tässä tulee mieleen se, että Kassu ehkä halusi "selvittää päänsä" ensin ennenkuin lähti kotiin Laihialle. Ehkä taksikyyti olisi ollut liian nopea vaihtoehto (tai ehkä hänellä ei ollut rahaa siihen kyytiin?)Muumiina kirjoitti:Nyt sain varmistusta osaan juttuihin. Eli siis Kasimir on lähtenyt kahden muun ihmisen kanssa bileistä. Loput ovat vielä jääneet bilettään. Ja siis lähteyt ihan omasta halusta ja tahdosta. Eikä ollut mitenkään perseet. Nämä kaksi kaveria ovat lähteneet taksilla Laihialle ja tarjonneet Kassullekin kyytiä, mutta Kassu on kieltäytynyt ja sanonut, että kaveri hakee. (No tämä kaveri ketä Kassu oli kyydiksi maininnut, ei edes tiennyt koko jutusta), eli ei ollut sopinut Kassun kanssa yhtään mistään, joten ei ole lähtenyt häntä hakemaan, kun ei edes tiennyt koko asiasta. Eikä Kassu hänelle koskaan soittanut.
Tämä mahdollinen kyyditsijä-juttu tuntuu kyllä oudolta. Olisiko tosiaan niin, että tässä olisi puhuttu toistensa ohi?
Vielä on mahdollista sekin, että Kassulla oli salainen tapaaminen vaikka jonkun nettiystävän kanssa (joka olisi sitten osoittautunut seksuaalisesti häiriintyneeksi ukoksi, joka pitää nuorista pojista). Olisikohan syytä tutkia Kassun tietokoneyhteydet?
Muista lähdekritiikki!