Niinno. Jos haluaa kertoa "tutuille" ip osoitteensa, niin klikkaa vaan tätä linkkiäKyllikki S kirjoitti:Oikeata osoitetta odotellessa.
http://www.atfreeforum.com/hejac/index.php?mforum=hejac
Kysy mitä vaan ylläpidolta
-
rosamarine
- Adrian Monk
Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta.
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Olipa tuo domain hankittu Netpointin kautta tai ei, niin kyllähän tämä DNS ongelma joka tapauksessa osoittaa jonkin asteista amatöörimäisyyttä, olipahan se sitten domainin haltijan, Netpointin tai Tucowsin moka. Varsinkin jos Netpoint (yrittää) käyttää omaa DNS serveriä, niin antaa hieman arveluttavan kuvan hallinnoinnista yleisellä tasolla. Verkkotopologian, domainien ja IP osoitteiden hallinnointi ei kuitenkaan kuulu kategoriaan "rocket science"... Tässä tapauksessa ei onneksi ole kyse mistään kaupallisesta sivustosta, sillä korvausvaatimukset saattaisi tällaisten sekoilujen takia nousta jopa huomattaviksi, jos business alkaisi mennä ongelmien takia reisille.buracee kirjoitti: Itseasiassa toi on näköjään hommattu tuolta Netpointin kautta.. Jotka sit ovat rekanneet ton domainin tucowsilta.
Äkkiseltään veikkaan ton ongelman johtuvan ihan vaan siitä, että palstan "sisäiset" linkit käyttää tota aiemmin toimimatonta murha.info osoitetta, nythän tuokin jo toimii.. toistaiseksi. Eli siis ongelma tosiaan johtunee noista väärin conffatuista dns:tä.
Pitäis kuitenkin muistaa se perusfakta... Laatu korvaa aina määrän...
-Huominen on haaveita, tämä päivä realismia ja eilinen... no, se meni jo...-
-
John Doe
- Christopher Lorenzo
Kysymystä ei tule, mutta totean, että kaikki näkyy palautuneen "normaaliksi" joten valtakunnassa kaaaiiikki hyvin!! 
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
Nyt kun vielä pääsisi jollain www jutulla sivustolle, niin sitten kaikki olisi hyvin, nyt aukeaa vaan tämä, ilmeiseti sinun laittamasi linkki 24.seen ja kiitos siitäJohn Doe kirjoitti:Kysymystä ei tule, mutta totean, että kaikki näkyy palautuneen "normaaliksi" joten valtakunnassa kaaaiiikki hyvin!!
kohtalo sekoittaa kortit ja me vain pelaamme
-
John Doe
- Christopher Lorenzo
Jaa-a minulle tulee= sivu ei käytössä, eli missäs on vika? Autas nyt pikkasen tyhmää
-
John Doe
- Christopher Lorenzo
Mikä selain sulla on? Katso sen "säätöjä" ja veikkaan että käytät Firefoxia. 
Tai koita tällä: http://www.murha.info/
Firefox on käytössä ja ei aukea tuollakaan linkillä? Pitää varmaan pyytää joku viisaampi katsomaan mun konetta ja sen "säätöjä"John Doe kirjoitti:Mikä selain sulla on? Katso sen "säätöjä" ja veikkaan että käytät Firefoxia.
^Älä hirveeti säätele vielä, dns:ien päivittyminen joka paikaan kestää joskus jopa vuorokauden..
^No niin nyt aukee ja kiitos neuvoista
Ei tarvinnut säädellä 
Normaalisti toiminut lauantaista lähtien.
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Kenen ylläpidon jäsenen tuttu/ sukulainen/ ystävä meni - http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=20&t=8801 - kun keskustelu sai päätöksensä yllättävän pian verraten foorumin yleiseen toimintatapaan?
Ja ei siinä, tapaus on todellakin käsitelty loppuun jne, mutta tuollainen keskusteluiden lukitseminen on aika epänormaalia...
Ja ei siinä, tapaus on todellakin käsitelty loppuun jne, mutta tuollainen keskusteluiden lukitseminen on aika epänormaalia...
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Samaan kiinnitin huomiota. Yleensä tapaukset, päätökseenkin tulleet, jää tänne auki. Yllättävä lukitseminen jäi kyllä häiritsemään. On ymmärrettävää, jos jonkin sukulainen meni, mutta outoa, että tuo lukotettiin näin pian.
Nanika ga tooku matteiru to
-
Alice Cullen
- Roger Murtaugh
Jep, tuota olisin mieluusti pohtinut hieman pidempääkin, ja jäi ihmetyttämään miksi päädyttiin tällaiseen ratkaisuun ja toivoisin siihen edes ympäripyöreää vastausta.Clyde kirjoitti:Samaan kiinnitin huomiota. Yleensä tapaukset, päätökseenkin tulleet, jää tänne auki. Yllättävä lukitseminen jäi kyllä häiritsemään. On ymmärrettävää, jos jonkin sukulainen meni, mutta outoa, että tuo lukotettiin näin pian.