Kysy mitä tahansa seuraavalta vol.4
-
gravedigger
- Andy Sipowich NYPD
Re: Kysy mitä tahansa seuraavalta vol.4
Nöy can duu
Kuka on kovin potkiin seinii?
Kuka on kovin potkiin seinii?
Mä oon Matti, sä oot vaan Mervi
Seiniin potkijasta en osaa sanoa, mutta verottaja on aika hyvä päähän potkimisessa
Oliskohan syytä täälläkin ottaa käyttöön monessa työpaikassa jo käytössä oleva käytäntö eli se mitä tälle palstalle kirjoitetaan on Minfon omaisuutta. Suora kopionti/plagiointi/referointi ilman ylläpidon lupaa olisi kiellettyä. Tällaisen valvominen olis tietty aika työlästä, mutta tässä vaiheessa asia olisi tietty helppoa, koska tieto virtaa pääasiassa hejacin suuntaan
Pitäisikö Minfon sääntöihin kirjata tuo kopiointirajoitus?
Mahdanko olla hieman pikkumainen, mutta kyllähän se hejacin mainostaminen on pääasiassa ollut muiden heiniä...Chopper kirjoitti:En luule mitään.rosamarine kirjoitti: Luuletko Minfon toipuvan vielä "entiselleen" ?
En tosin ymmärrä miksi sinun pitää koko ajan tuoda hejac tai siellä olevat nickit keskusteluissasi esiin,kuulostaa jotenkin katkeralta ja en ymmärrä moiseen syytä...No kuka saa mistäkin kicksejä.
Jatketaan samalla
Ihmettelen itseasiassa tuota tarvetta mainostaa "kotikutoista" foorumia, johon otsikot ja aiheet sisältöineen on lähes copy-pastettu täältä. Muiden foorumien; hejac, suomi24 jne. kritisointi taitaa kuitenkin olla täysin sallittua ihan samalla tavoin kuin sitä kritisointia harrastetaan Minfosta muissa foorumeissa.Kyllikki S kirjoitti:Oikeata osoitetta odotellessa.
http://www.atfreeforum.com/hejac/index.php?mforum=hejac
Oliskohan syytä täälläkin ottaa käyttöön monessa työpaikassa jo käytössä oleva käytäntö eli se mitä tälle palstalle kirjoitetaan on Minfon omaisuutta. Suora kopionti/plagiointi/referointi ilman ylläpidon lupaa olisi kiellettyä. Tällaisen valvominen olis tietty aika työlästä, mutta tässä vaiheessa asia olisi tietty helppoa, koska tieto virtaa pääasiassa hejacin suuntaan
-Huominen on haaveita, tämä päivä realismia ja eilinen... no, se meni jo...-
-
John Doe
- Christopher Lorenzo
Siis jos minä olen kirjoittanut Minfoon jotakin, pitää minulla olla myös oikeus siirtää oma tekstini aivan minne itseäni huvittaa. Muiden kirjoittamia tekstejä tämä ei tietenkään voi/saa koskea.
Jos tuollainen kopiointirajoitus joskus astuisi voimaan, loppuisi minun kirjoittelu Minfoon välittömästi.
Hyvä kysymys, joten jatketaan samalla.
Siis jos minä olen kirjoittanut Minfoon jotakin, pitää minulla olla myös oikeus siirtää oma tekstini aivan minne itseäni huvittaa. Muiden kirjoittamia tekstejä tämä ei tietenkään voi/saa koskea.
Jos tuollainen kopiointirajoitus joskus astuisi voimaan, loppuisi minun kirjoittelu Minfoon välittömästi.
Hyvä kysymys, joten jatketaan samalla.
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
Et,en tosin ole huomannut muiden sitä esille tuovan,en kyllä ole kaikkia ketjuja/viestejä luketutkaan joten helposti voi olla jääny silmien väliin vaikka mitä.SharQ kirjoitti: Mahdanko olla hieman pikkumainen, mutta kyllähän se hejacin mainostaminen on pääasiassa ollut muiden heiniä...
Eikai,tuskin monikaan kopioi muita kuin omia kirjoituksiaan ja se lienee sallittakoonSharQ kirjoitti: Pitäisikö Minfon sääntöihin kirjata tuo kopiointirajoitus?
Parasta talvessa?
(itse en nyt just keksi yhtään hyvää asiaa talvessa)
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Se, ettei koira ole yltä päältä kurassa, kun palaa lenkiltä kotiin. 
sama etiäpäin...
sama etiäpäin...
Nuotio & Äreät Tiput
Parasta talvessa?Se kun se loppuu.
Tunnetko huumeidenkäyttäjiä?
Tunnetko huumeidenkäyttäjiä?
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
Joo. Mielelläni vääntäisin niiltä niskat nurin.wretch kirjoitti:Tunnetko huumeidenkäyttäjiä?
Mitä etnistä ryhmää vihaat eniten (Turha kaunistella, kyllä jokaisella omat vihakkinsa on.)
One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
En tunnusta vihaavani ketään pelkän etnisen taustansa takia, mutta ihan yleisellä tasolla en voi väittää, että somaleita rakastaisinkaan
Kertooko minfon Bodom-eliitin runsas rekisteröityminen hejac-foorumille (ja innokas kirjoittaminen siellä) mielestäsi enemmän minfosta vai hejacista?
Jos Bodom-aihe ei kuulu kiinnostuksen kohteisiisi, voit vastata vaihtoehtoisesti tähän: Mikä uudessa rikosaiheisessa keskustelufoorumissa ärsyttää tavisminfolaista? (Syntyihän hejac kuitenkin minfon "ylipitkän" tauon aikana...
Kertooko minfon Bodom-eliitin runsas rekisteröityminen hejac-foorumille (ja innokas kirjoittaminen siellä) mielestäsi enemmän minfosta vai hejacista?
Jos Bodom-aihe ei kuulu kiinnostuksen kohteisiisi, voit vastata vaihtoehtoisesti tähän: Mikä uudessa rikosaiheisessa keskustelufoorumissa ärsyttää tavisminfolaista? (Syntyihän hejac kuitenkin minfon "ylipitkän" tauon aikana...
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Bodom on niin pitkä ja loputon suo, ettei siihen riitä ''tavisminfolaisen'' aika. Pelkästään koko minfon aikaisen materiaalin läpikäyminen näin jälkikäteen kestäisi kuukausia, puhumattakaan muusta matskusta.
Siksi ehkä minä-tavis-minfolainen hämmästelen sitä otsikoiden määrää tuolle tapaukselle.
Ja ehkäpä vähän myös sitä omistautumista.
Mutta meillä kaikilla on hulluutemme. Jokaisella. Joten ei se minua haittaa, jos bodomilla on jälleen oma palstansa
Siksi ehkä minä-tavis-minfolainen hämmästelen sitä otsikoiden määrää tuolle tapaukselle.
Ja ehkäpä vähän myös sitä omistautumista.
Mutta meillä kaikilla on hulluutemme. Jokaisella. Joten ei se minua haittaa, jos bodomilla on jälleen oma palstansa
Nuotio & Äreät Tiput
minne unohtui missholmesin kysymys? 
pienikin hetki on arvokas
Kysymys on niin vaikea, että annan hänen itsensä vastata:
Mikä mahtaa olla oma suosikkiaiheesi Minfossa?
MissHolmes kirjoitti:Mutta meillä kaikilla on hulluutemme. Jokaisella.
Mikä mahtaa olla oma suosikkiaiheesi Minfossa?
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Taitaa se sittenkin olla Englan tapaus, muistan hänet varmasti loppuikäni
Kumpi näistä "ajankohtaisista" kiinnostaa enemmän, Mikkelin pedofiili vai insuliinihoitajan yllättävä kuolema?
Kumpi näistä "ajankohtaisista" kiinnostaa enemmän, Mikkelin pedofiili vai insuliinihoitajan yllättävä kuolema?
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Insuliinihoitajan ketju kokonaisuudessaan. Itsekin työskentelen hoitoalalla, joten varmaan siksi tapaus kiinnostaa.
Ketä muistit eilen naistenpäivänä ja miten?
Ketä muistit eilen naistenpäivänä ja miten?
Nanika ga tooku matteiru to
Kalapuikkoja. Muistin nimittäin, että niitä olisi vielä paketti, enkä käynyt kaupassa. Huomasin erheen liian myöhään illalla.
Pitäisikö olla myös miestenpäivä?
Pitäisikö olla myös miestenpäivä?
benz. tolu. mtbe tame etbe xyl. hex. sex.
-
MotiivitOn
- Rico Tubbs
Miestenpäivä on 364 vuorokautta vuodesta.
Onko mielestäsi "päiviä" liikaa, kuten autoton päivä, viattomien lasten päivä, viallisten lasten päivä jne..?
Onko mielestäsi "päiviä" liikaa, kuten autoton päivä, viattomien lasten päivä, viallisten lasten päivä jne..?
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-