Mistä olet keksinyt/löytänyt Avattaresi?
-
hipsulainen
- Adrian Monk
Eli siinähän se kysymys, ja oman avattareni löysin ihan Googlen kuvahaun kautta kun Simpsonit-fani olen... 
-
oldredneck
no al capone on yksi nerokkaimmista gangteri pomoista kautta aikojen ??
Kommentti isosta avatarista on poistettu tarpeettomana.Etsin kyllä rupisammakkoa mutta päädyinkin tähän.Ihan Googlesta löytyi
Viimeksi muokannut wretch, To Elo 30, 2007 5:53 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Sadie_Manson
- Olivia Benson
- Viesti:
-
Mother_North
- Roger Murtaugh
Kumi-Tarzan, äärimmäisen hyvä lastenkirja, sopii myös aikuisten luettavaksi. Itse olen tämän lukenut varmaan ainakin 20 kertaa, jos en jopa huomattavasti useammin. 
"Pohjimmiltaan hän oli lempeä, miellyttävä ja jopa älykäs. Taitavasti sen kätki hän kaikilta meiltä..." (Miksei täällä humppa soi? Eläkeläiset)
Googlen ihmeellisestä maailmasta tämä. En nyt muista, mistä idea naamioon tuli, mutta jokatapauksessa, minusta venetsialaiset naamiot ovat aina olleet kauniita. Ja eikös tämä sovi tänne synkkien mysteerien maailmaan
...
So I took the shotgun off the wall and I fired two warning shots...
into his head.
into his head.
-
Kalessin
- Adrian Monk
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?t=591
tästä on jo avattu ketju... haun käyttäminen uusia keskusteluja avattaessa ei olisi ollenkaan pahitteeksi, vanhankin ketjun voi käydä nostamassa ylös, ja siitä tulikin mieleen, että täytyy mennä tonkimaan löytyisikö sieltä mielenkiintoisia aiheita, jotka ovat vaan unohtuneet
tästä on jo avattu ketju... haun käyttäminen uusia keskusteluja avattaessa ei olisi ollenkaan pahitteeksi, vanhankin ketjun voi käydä nostamassa ylös, ja siitä tulikin mieleen, että täytyy mennä tonkimaan löytyisikö sieltä mielenkiintoisia aiheita, jotka ovat vaan unohtuneet
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-