Kirjoittaja Kulkija päivämäärä Ke Maalis 10, 2010 4:02 pm
Katselin kartasta, että suhteellisen lähellä on myös kasarminkatu, missä käsitykseni mukaan on oleskellut/oleskelee hyvinkin sekopäistä porukkaa. Tällaista olen kuullut ja on hieman omakohtaista kokemustakin. Kasarmi/Kasimir, toivottavasti näillä ei ole yhteyttä...
Naurattaa murhainfossa
-
Alice Cullen
- Roger Murtaugh
Re: Naurattaa murhainfossa
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... &start=420

^ Toisilla riittää mielikuvitusta 
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
-
Kyllikki S
- Adrian Monk
^^Mutta kannattaneen kuitenkin tutkia. Eihän sitä koskaan tiedä...
Totuus
Alice Cullen naurattaaa. HHAHHHAAAA, kukkahattutäti
-
Alice Cullen
- Roger Murtaugh
Yeah, thats meapollo kirjoitti: kukkahattutäti
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... &start=630
Mä en tiiä mitä pitäis sanoa. Tai ajatella... Mä oon kuullut että lapset toistavat oppimiaan/keksimiään sanoja kuin papukaija, mutta myös, että siitä tietää tulleensa vanhaks, ku alkaa toistamaan asioita
On myös sanottu, että kertaus on opintojen äiti.
Onhan nyt kaikille tullut selväksi Marsalkan mielipide pyykkipojista?

To Maalis 11, 2010 1:43 pmTo Maalis 11, 2010 1:54 pmMarsalkka kirjoitti:Tuon minäkin löysin. Mutta en äidin kommenttia pyykkipojista. Se olisi tärkeä löytää, ettei keskustelu menisi kackelsbergiksi.To Maalis 11, 2010 2:07 pmMarsalkka kirjoitti:Pitäisi silti tietää mitä äiti on sanonut. Muuten menee kackelsbergiksi hyvin helposti.To Maalis 11, 2010 2:20 pmMarsalkka kirjoitti:Ihan vain siksi, ettei keskityttäisi kackelsbergiin.To Maalis 11, 2010 2:49 pmMarsalkka kirjoitti:Jotkut ovat vetäneet johtopäätöksiä äidin puheista koskien pyykkipoikia. Ja nyt ei välttämättä olekaan varmuutta mitä äiti on sanonut. Tämä saattaa johtaa kackelsbergin jauhamiseen.To Maalis 11, 2010 3:06 pmMarsalkka kirjoitti:Juuri näin. On hyvin suuri vaara, että kyse on tällöin KACKELSBERGISTA.Marsalkka kirjoitti:Eli pitkä pätkä keskustelua perustui kackelsbergiin. Ollaan kaikki tarkkana, ettei sama toistu!
Mä en tiiä mitä pitäis sanoa. Tai ajatella... Mä oon kuullut että lapset toistavat oppimiaan/keksimiään sanoja kuin papukaija, mutta myös, että siitä tietää tulleensa vanhaks, ku alkaa toistamaan asioita
Onhan nyt kaikille tullut selväksi Marsalkan mielipide pyykkipojista?
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Edelliseenkin postaukseen (tai pikemminkin sen aiheeseen) viitaten pakko sanoa, että tämä armas minfomme alkaa entistäkin enemmän vaikuttaa vauvafoorumilta
Varjelkoon, millaiseksi meno mahtaakaan muuttua, kun palsta kohta saavuttaa sen kuuluisan 3-vuoden uhmaiän?
Varjelkoon, millaiseksi meno mahtaakaan muuttua, kun palsta kohta saavuttaa sen kuuluisan 3-vuoden uhmaiän?
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Pakko toistaa, kun asia ei tunnu millään menevän perille. Toki ymmärrän, että on vaikea myöntää kirjoittaneensa kackelsbergia.Cassandra kirjoitti:http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... &start=630To Maalis 11, 2010 1:43 pmTo Maalis 11, 2010 1:54 pmMarsalkka kirjoitti:Tuon minäkin löysin. Mutta en äidin kommenttia pyykkipojista. Se olisi tärkeä löytää, ettei keskustelu menisi kackelsbergiksi.To Maalis 11, 2010 2:07 pmMarsalkka kirjoitti:Pitäisi silti tietää mitä äiti on sanonut. Muuten menee kackelsbergiksi hyvin helposti.To Maalis 11, 2010 2:20 pmMarsalkka kirjoitti:Ihan vain siksi, ettei keskityttäisi kackelsbergiin.To Maalis 11, 2010 2:49 pmMarsalkka kirjoitti:Jotkut ovat vetäneet johtopäätöksiä äidin puheista koskien pyykkipoikia. Ja nyt ei välttämättä olekaan varmuutta mitä äiti on sanonut. Tämä saattaa johtaa kackelsbergin jauhamiseen.To Maalis 11, 2010 3:06 pmMarsalkka kirjoitti:Juuri näin. On hyvin suuri vaara, että kyse on tällöin KACKELSBERGISTA.Marsalkka kirjoitti:Eli pitkä pätkä keskustelua perustui kackelsbergiin. Ollaan kaikki tarkkana, ettei sama toistu!![]()
![]()
![]()
Mä en tiiä mitä pitäis sanoa. Tai ajatella... Mä oon kuullut että lapset toistavat oppimiaan/keksimiään sanoja kuin papukaija, mutta myös, että siitä tietää tulleensa vanhaks, ku alkaa toistamaan asioita![]()
Onhan nyt kaikille tullut selväksi Marsalkan mielipide pyykkipojista?![]()
Tähän yksi hymiö. Sellainen silmää iskevä.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Marsalkka rakas, niin kauan kun meilä ei ole asiasta faktaa, on mahdotonta sanoa kumman spekulaatiot menevät metsään 
^ Tässä asiassa ei ollut kyse spekuloinnista, vaan siitä, että tietty asia esitettiin faktana, vaikka se ei sitä ollut. Ymmärrätkö?
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Kerrotko vielä, missä olen väittänyt faktana, että äiti on pyykkipojista puhunut?
Aivan, en missään... Spekulointi mahdollisista puheista poliisille ei faktasta käy. Kuten sullakaan ei ole faktaa siitä ettei äiti ole pyykkipoikia maininnut. Lehdistölle äiti ei ole puhunut juuri mitään, joten jos sun mielestä vain äidin lehdille kertomat asiat ovat faktaa niin koko tuo mun linkittämä ketju on täynnä paskapuhetta.
Eli spekulointia kummaltakin, ei faktaa/paskaa.
Mutta se siitä, ainakin mun osaltani.
Aivan, en missään... Spekulointi mahdollisista puheista poliisille ei faktasta käy. Kuten sullakaan ei ole faktaa siitä ettei äiti ole pyykkipoikia maininnut. Lehdistölle äiti ei ole puhunut juuri mitään, joten jos sun mielestä vain äidin lehdille kertomat asiat ovat faktaa niin koko tuo mun linkittämä ketju on täynnä paskapuhetta.
Eli spekulointia kummaltakin, ei faktaa/paskaa.
Mutta se siitä, ainakin mun osaltani.
Olenko väittänyt sinun näin väittäneenCassandra kirjoitti:Kerrotko vielä, missä olen väittänyt faktana, että äiti on pyykkipojista puhunut?
?
Kuten sullakaan ei ole faktaa siitä ettei äiti ole pyykkipoikia maininnut.
Luonnollisesti se toimittaa tällaisen faktan joka näin väittää. Käänteinen todistustaakka on argumenttivirhe.
Tällaisiin kommentteihin siis reagoin ja halusin estää, ettei kackelsbergia aleta pitää faktana:
Ja nimenomaan sanoi, että huomasi jonkun olevan hullusti kun ne pyykkipojat olivat eri kohdassa.
Äitihän on sanonut, että huomasi jotain outoa kun pyykkipojat olivat eri kohdissa, niin miten ei sitten huomannut, että vaunun päälinen (peitto-osa) oli valahtanut sivuun?
Nämä siis kerrottiin faktana kuten varmaan huomaat. Mutta ehkäpä tähän vielä faktaa saadaan. Todistustaakka on väitteiden esittäjällä.
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Hetkeen parasta ulosantia minfolaiselta.Marsalkka kirjoitti:Tässä ei itse asiassa ole meneillään pedofiiliaihe, vaan keskustelu käsittelee ompelukerhon väärinymmärrystä Pedobear-symbolia koskien. Älä yritä kääntää aihetta muuksi. Erittäin huono paikkausyritys. Tosin ei kovin yllättävä ompelukerholaiselta.Stephanie Plum kirjoitti:Tämä pedofiili aihe on jo niin rankka, että en usko kenenkään sillä pilailevan tai itseään viihdyttävän ihan huvin vuoksi.
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
-
Stephanie Plum
- Remington Steele
Nyt mä otan aikaa ja seuraan kiinnostuneena.
Kaikki minfolaiset, joisten mielestä on kivaa / mukavaa (että Damienilla on tuo pedofiili nalle kuvana ja uskoo 10 vuotiaisiin, jotka viettelee 40 kymppisiä) ilmottautuu tähän listaan.
Kaikki minfolaiset, joisten mielestä on kivaa / mukavaa (että Damienilla on tuo pedofiili nalle kuvana ja uskoo 10 vuotiaisiin, jotka viettelee 40 kymppisiä) ilmottautuu tähän listaan.
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Seuraa toki vähän paremmin palstaa niin huomaat keiden vittua hiertää kaikki oman tajunnan ohiStephanie Plum kirjoitti:Kaikki minfolaiset, joisten mielestä on kivaa / mukavaa (että Damienilla on tuo pedofiili nalle kuvana ja uskoo 10 vuotiaisiin, jotka viettelee 40 kymppisiä) ilmottautuu tähän listaan.
menevä juttu.Lista on jo vaki-minfolaisille tuttu.
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.