Ari Tarvaisen surma (Lahti/Mäntsälä 1994)

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 17155
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 9:32 am

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

otus kirjoitti:
Slaim kirjoitti:Selvä juttu. en oo löytäny vain mitään. (laiska)

EDIT. eikun ne vuosiluvut vaan hämäs :( 14 vuotta jo kuluneesta melkeen, on se väärin R.i.p Setä
Oliko Tarvainen sun setä?
Ei varmaan. Ehkä Slaim kirjoitti muuten vaan sillai. Vai oliko sulla muuta kysyttävää tai lisää tietoja asiaan? Vai muuten vaan tekee mieli höpistä joka ketjuun jotain yhden tai kahden rivin mitäänsanomattomuuksia?
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
otus
Axel Foley
Viestit: 2329
Liittynyt: Ke Tammi 02, 2008 7:00 pm
Paikkakunta: Youranus

Viesti Kirjoittaja otus »

Doctor Lecter kirjoitti:
otus kirjoitti:
Slaim kirjoitti:Selvä juttu. en oo löytäny vain mitään. (laiska)

EDIT. eikun ne vuosiluvut vaan hämäs :( 14 vuotta jo kuluneesta melkeen, on se väärin R.i.p Setä
Oliko Tarvainen sun setä?
Ei varmaan. Ehkä Slaim kirjoitti muuten vaan sillai. Vai oliko sulla muuta kysyttävää tai lisää tietoja asiaan? Vai muuten vaan tekee mieli höpistä joka ketjuun jotain yhden tai kahden rivin mitäänsanomattomuuksia?
Ei ku mua vaan kiinnostaa tietää, eikö tää saitti oo myös sitä varten, et voi kysellä, jos kiinnostaa tietää?

Täältä voi kuulemma saada semmosta fakta tietoakin, joistain asioista, siis niiltä jotka niistä tietää.

Muistatko muuten sen "uhrin"?, joka viestitti aikoinaan jok´ikiseen ketjuun niitä mitään sanomattomuuksia.
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
Slaim
Susikoski
Viestit: 41
Liittynyt: Ma Kesä 09, 2008 10:20 pm

Viesti Kirjoittaja Slaim »

kyllä kälppä on mun setä, isäni veli! olin oikeuden käynnissäkin silloin ku tää tapahtu! ja jos et usko ni älä usko, mutta tarvainen oon itekki.
Viimeksi muokannut Slaim, Ma Tammi 12, 2009 9:41 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
otus
Axel Foley
Viestit: 2329
Liittynyt: Ke Tammi 02, 2008 7:00 pm
Paikkakunta: Youranus

Viesti Kirjoittaja otus »

Slaim kirjoitti:kyllä kälppä on mun setä, isäni veli! olin oikeuden käynnissäkin silloin ku tää tapahtu! ja jos et usko ni älä usko, mutta tarvainen oon itekki ja voin kuule laittaa jokasen sisaren nimenki jos et usko!!!
Ok, kiitos vastauksesta, tämä selvensi paljon!
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
Slaim
Susikoski
Viestit: 41
Liittynyt: Ma Kesä 09, 2008 10:20 pm

Viesti Kirjoittaja Slaim »

eipä mitää, tunsitko kälen?
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 17155
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 9:32 am

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

otus kirjoitti:Muistatko muuten sen "uhrin"?, joka viestitti aikoinaan jok´ikiseen ketjuun niitä mitään sanomattomuuksia.
No totta maar mää ny uhrin muistan. Se oli sinulta oppinut ylipitkiä lainauksia, yhden rivin tyhjänpäiväisyyksiä ynnä muuta sellaista jota kaltaisesi pikku terroristi harrastaa. Onneksi bannasivat mokoman paskanjauhajan, mutta jättivät - harmi kyllä - sinut henkiin...
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
otus
Axel Foley
Viestit: 2329
Liittynyt: Ke Tammi 02, 2008 7:00 pm
Paikkakunta: Youranus

Viesti Kirjoittaja otus »

Doctor Lecter kirjoitti:
otus kirjoitti:Muistatko muuten sen "uhrin"?, joka viestitti aikoinaan jok´ikiseen ketjuun niitä mitään sanomattomuuksia.
No totta maar mää ny uhrin muistan. Se oli sinulta oppinut ylipitkiä lainauksia, yhden rivin tyhjänpäiväisyyksiä ynnä muuta sellaista jota kaltaisesi pikku terroristi harrastaa. Onneksi bannasivat mokoman paskanjauhajan, mutta jättivät - harmi kyllä - sinut henkiin...
Ihqudaa! , jotenkin arvasin, että sulta palaa päreet..

Juu ja Slaimille: En tuntenut Kälee sen kummemmin, mut mä teen semmosta yhtä pikku "tutkimusta", kerron sit sulle Yv:nä kun se on ready.
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
Slaim
Susikoski
Viestit: 41
Liittynyt: Ma Kesä 09, 2008 10:20 pm

Viesti Kirjoittaja Slaim »

no mitähä otuskin sit teki tollaki tiedolla jos ei asiasta ees mitn tiedä. lecter näköjää muutes tietää aika paljon lahden asioista. oon täs huomannu ku oon tääl kikkaillu nois lahteen liittyvissä topiceissa. paljon löytyy tuttuja juttuja niistä. Ja mitä meinaat sen kummemmin tuntenut?
TanskanDoggi
Alokas
Viestit: 5
Liittynyt: To Loka 08, 2009 6:02 pm
Paikkakunta: København

Re:

Viesti Kirjoittaja TanskanDoggi »

Slaim kirjoitti:eipä mitää, tunsitko kälen?
Mä tunsin Kälpän. Hieno mies! Sä olet sit ilmeisesti I:n ja L:n poika :)
Slaim
Susikoski
Viestit: 41
Liittynyt: Ma Kesä 09, 2008 10:20 pm

Re: Ari Tarvaisen surma (Lahti/Mäntsälä 1994)

Viesti Kirjoittaja Slaim »

kyllä vain. juuripa niin! :) et varmaan kuiteskaan ikinä mua ole nähnyt vaikos?
TanskanDoggi
Alokas
Viestit: 5
Liittynyt: To Loka 08, 2009 6:02 pm
Paikkakunta: København

Re: Ari Tarvaisen surma (Lahti/Mäntsälä 1994)

Viesti Kirjoittaja TanskanDoggi »

En muista nähneeni, ellen sit ihan vauvana vilaukselta :)
Äitis on mun vanha koulukaveri. Oltiin Ala- ja yläaste samalla luokalla.
Slaim
Susikoski
Viestit: 41
Liittynyt: Ma Kesä 09, 2008 10:20 pm

Re: Ari Tarvaisen surma (Lahti/Mäntsälä 1994)

Viesti Kirjoittaja Slaim »

nonii selvä homma =)
Andolini
Scooby-Doo
Viestit: 24
Liittynyt: To Huhti 22, 2010 5:15 am

Re: Ari Tarvaisen surma (Lahti/Mäntsälä 1994)

Viesti Kirjoittaja Andolini »

Tulin tuntemaan Kälen 80-luvun alussa,viimesinä vuosina ennen hänen kuolemaansa olimme yhteyksissä harvemmin.koska asuin melko kaukana lahdesta.
Tulin hyvin surulliseksi kuultuani/luettuani hänen kuolemastaan.Hän oli reilu,mukava kaveri ainakin silloin ennen.Toivon hänen läheisilleen voimia ja kaikkea parasta elämässänne.Järkyttävä oli teille lapsenne ja veljenne kuolema,setänne tai ystävänne.Rauha Kälppien Kuninkaan sielulle.
Slaim
Susikoski
Viestit: 41
Liittynyt: Ma Kesä 09, 2008 10:20 pm

Re: Ari Tarvaisen surma (Lahti/Mäntsälä 1994)

Viesti Kirjoittaja Slaim »

kiitoksia vaan, ite en ees kerenny käleä pahemmi tuntea, muistoina kuiteskin yhteiskuvia omista lapsuusajoiltani! niin väärin ku se oliki ja ikinä sitä ei tuu anteeks antamaan! hienoa et tääl on tarvaisten tuttuja! käle ja arto R.I.P tunsiko andolini muut tarvaisen veljekset? mm. faijani ja toisen hengissä olevan?
Andolini
Scooby-Doo
Viestit: 24
Liittynyt: To Huhti 22, 2010 5:15 am

Re: Ari Tarvaisen surma (Lahti/Mäntsälä 1994)

Viesti Kirjoittaja Andolini »

Vai on Artokin kuollut,,luin jonkun "hajalauseen" ketjusta,mutta en ymmärtänyt,että se meinasi Tarvaisen poikia.Tunnen isäsi ja nuorimman setä-miehesi myös.En tiedä onko sopivaa mainita nimiä,joten jätän mainitsematta varmuuden vuoksi.
Mutta kerro isällesi terveisiä "Tiitiseltä",luulisi hänen siitä nimestä muistavan ?
Nuorin setäsi muistaa ainakin.Yhden Tarvaisen tytöistä tapasin lahdessa pari vuotta sitten,häntä en aikoinaan niin hyvin tuntenut,tiesin ainoastaan.

Asun tätänykyä tukholmassa ja työskentelen vanhainkodissa yöhoitajana,naimisissa ja 2 lasta.vaimoni suku on lahdesta ja siksi siellä on tullut taas käytyä 1-2krt vuodessa.Pari vuotta sitten tätisi tapasin ja jonkin verran juteltiin.

Koska Arto on kuollut ja miten ? mitä nuorimmalle sedällesi,sekä kaikista nuorimmalle tädillesi kuuluu ?

Voi hyvin Slaim siellä lahdessa,pidetään yhteyttä jos sopii.

Kunnioittaen: Andolini
Vastaa Viestiin