Tuhkauurnaan joka voidaan heittää pois.Kylli kirjoitti:
Vaan palaillaan Kyllin ajatukseen: Tahdotko tula haudatuksi poltettuna vai ihan ruumina vaan?
http://www.youtube.com/watch?v=mGtrNZwqpCY
Tuhkauurnaan joka voidaan heittää pois.Kylli kirjoitti:
Vaan palaillaan Kyllin ajatukseen: Tahdotko tula haudatuksi poltettuna vai ihan ruumina vaan?
En haluaisi. Taannoin menehtyneen läheisen ystäväni viimeinen toive oli sirotella hänen tuhkansa mereen, jotta jokainen voisi pitää hiljaisen hetken missä päin maailmaa ikinä.Maybrick kirjoitti: Haluaisitko tuhkauurnasi karisteltavaksi mihin tuuliin tahansa vai esim. borneolaiseen viidakkoon harvinaisten orkideoiden lannaksi? (Idea Midsomer Murdersin jaksosta Orchis Fatalis)
Sama kuin elämän.MEG kirjoitti: Mikä on punaviinin juonnin tarkoitus?
Sama kuin elämän.Valdovas kirjoitti:
Roskaa . Ei kukaan autiolla saarella lipittäisi punaviiniä, vaan on sosiaalisen kontekstin juttuja.Valdovas kirjoitti:Sama kuin elämän.MEG kirjoitti: Mikä on punaviinin juonnin tarkoitus?
Mikäs tässä olikaan kysymys? Minulle ainakaan punkku ei ole mitään sosiaalista, sitä kun tulee kotona juotua hyvän ruoan kanssa tai ihan muuten vaan rentoutuessa.MEG kirjoitti:Roskaa . Ei kukaan autiolla saarella lipittäisi punaviiniä, vaan on sosiaalisen kontekstin juttuja.
Koska en ole keksinyt mitään vaihtoehtoakaan. Olen oman aikani, joka on hyvin mielenkiintoinen aika. Olen kokenut paljon, mutta vielä kiintoisampaa on, mitä vielä pääsen kokemaan. Siksi en missään tapauksessa haluaisi lopettaa olemassaoloani kesken. Tunnen, että on velvollisuuteni olla niin kauan kuin elinpäiviä riittää. Vaikka lopulta sitten vihanneksena koneissa, jos se osuu minulle.Miksi olet?
Mielenkiintoinen näkemys. Mille tai kenelle koet tuon olemassaolovelvollisuutesi kohdistuvan?Maybrick kirjoitti: Koska en ole keksinyt mitään vaihtoehtoakaan. Olen oman aikani, joka on hyvin mielenkiintoinen aika. Olen kokenut paljon, mutta vielä kiintoisampaa on, mitä vielä pääsen kokemaan. Siksi en missään tapauksessa haluaisi lopettaa olemassaoloani kesken. Tunnen, että on velvollisuuteni olla niin kauan kuin elinpäiviä riittää. Vaikka lopulta sitten vihanneksena koneissa, jos se osuu minulle.
Ei erityisemmin.Seuraavalle Clyden esittämä kysymys (katso edellinen viesti)
On monenlaisia ääripäitä vähän joka alalta. Politiikassa, kauneusleikkauksissa, minfon kirjoittajissa, rikoksissa jne jne. Aika hypoteettinen kysymys tämä, eli kysymyksellä ei tosiaankaan ole rajoja.härkä kirjoitti:Vaihtoehto voisi olla osallistumasta Clyden linkittämään keskustelun kaltaiseen.
Se saattaisi olla kaikkein viisainta ?![]()
Kuvaile ääripäät ? , miten ne koet , mitä ne ovat ? ja jos niin ketä ?