Marsalkka kirjoitti:Ovatko kysymykseni liian vaikeita?
Voi eivät

.
Ompelukerhossa ollaan erikoistuttu typeriin kysymyksiin ja vielä typerimpiin vastauksiin.
Lähinnä pohdimme sitä, oletko esittänyt itsellesi liian vaikeita kysymyksiä huumorin valossa vastattavaksi.
Marsalkka kirjoitti:En mahda mitään, jos ompelukerholaisille syntyy vääriä mielikuvia. Tämä on sinänsä ymmärrettävää. Hehän kuvittelivat Pedobearin olevan pedofiilien ikioma tunnus.
Minua ei tässä tämä tunnusasia kiusaa läheskään niin paljon kuin eräiden todella kyseenalainen huumorintaju.
Voit kertoa minulle miljoona kertaa sen, että sinun käsityksesi mukaan Pedobear ei ole pedofiilien tunnus.
Minulle se on lähinnä yks ja sama.
Se taas ei ole sama minulle mitä täällä pidetään huumorina ja hyvänä sellaisena.
Eikä sekään mene jakeluun miksi joku haluaa nimenomaan käyttää ko.tunnusta ja kertoa olevansa ylen hyvä huumorinviljelijä. Ja pitää muita ikäänkuin typerämpänä mikäli heitä ei lapsiin sekaantuminen naurata.
Mutta ehkä me olemme totaalisen kaukana toisistamme. Toinen uneksii 10wee viettelijästä ja toinen yrittää suojella omaa samanikäistään tällaiselta uneksijalta. Voi olla tosiaan ettei huumorintaju kohtaa.
Olemme kaikki syyllistyneet suureen rikokseen-suureen rikokseen olla elämättä elämää täydesti. (H. Miller)