HarrietM - "Väärin ymmärretty" kirjoittelija.

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Näytöt
Hetty Wainthropp

Re: HarrietM - "Väärin ymmärretty" kirjoittelija.

Viesti Kirjoittaja Näytöt »

HarrietM kirjoitti:millä tavalla suomen oletettava poikkeavuus muusta maailmasta pitäisi ottaa huomioon? :lol:
Jokainen maa poikkeaa muusta maailmasta omalla tavallaan, ja siksi tapaukset yleensä pitäisi käsitellä omassa juridisessa ja kulttuurillisessa ympäristössään. Sinällään minua ei haittaa se että jos jossakin yksittäisessä viestissä, olkoon sitten vaikka Norjassa tapahtunut rikos, aletaan pohtimaan sitä prosessi olisi edennyt jos kaikki olisikin tapahtunut Afganistanissa, mutta silti olisi toivottavaa että sellaisella viestillä edes yritettäisiin tuoda keskusteluun jotakin lisäarvoa. Pelkät tuollaiset näin Höppölässä ja näin Töppölässä -heitot eivät sitä yleensä tuo.
HarrietM
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja HarrietM »

tuskin kukaan mitään afganistanista on puhunut, pohjoismaiden oikeuskäyntäntö on kyllä syytä vertailla joskus.
samoin muun euroopan, miksi ei Usan.

SItäpaitsi laittakaa mun hylkäylistalle, chopper , manner ja muut niin ei tarvi joka välissä käydä ruikuttamassa lautamies osiossa,
That's a crock!
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

HarrietM kirjoitti: SItäpaitsi laittakaa mun hylkäylistalle, chopper , manner ja muut niin ei tarvi joka välissä käydä ruikuttamassa lautamies osiossa,
Välihuomautus,en käy täällä läheskään joka välissä vinkumassa,et ole sen arvoinen.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Alice Cullen
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja Alice Cullen »

Chopper kirjoitti: Vaikka ystävällisesti yrittää sanoa jotain niin hän hyökkää silmille kuin yleinen syyttäjä ja haukkuu kirjoittajan mennen tullen,vain hänellä tuntuu olevan siihen oikeus.
Mä olen vähän samoilla linjoilla.
Toisten ihmisten kanssa on täysi mahdottomuus saada aikaan keskustelua jossa kritiikkiä voi jakaa puolin ja toisin.
Ja mua harmittaa jos muutoin hyviä alustuksia tekevä ihminen hyökkäilee mielipuolisesti toisten silmille ja haistattelee minkä ehtii ja sen päätteeksi laittaa virtuaalisesti sormet korviin *alalalalalalalaaa en kuuntele, hylkäyslistalle*

Mutta noin niin kuin yleisesti ottaen Harriet tekee loistavia alustuksia juuri mua kiinnostavista jutuista, lautamiehessä olevia inttämisiä ja haistatteluja tyydyn katselemaan vain silmiäni pyöritellen, mutta nyt pieni poikkeus vahvistaa säännön ja tämän oli tarkoitus olla kohtuullisen rakentavaa kritiikkiä, ei riidan haastoa.
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Totta,sinällään harmi että asiallisesti alustuksia kirjoitteleva henkilö alentuu kyseisen kaltaisiin omiin kommentteihin jo pelkästään sen takia että joku toinen kirjoittaja uskaltaa olla eri mieltä tai jopa asiallisesti kritisoi mielipidettä,siitä saa kakkaa niskaan. Tai se jopa tekee ihmisestä idiootin juntin mitään ymmärtämättömän luuserin.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Sirpa
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

HarrietM kirjoittaa ed. sivulla:

...hän on aivan trimmissa kunnossa vieläkin 55 vuoden iässä, toisin kuin minä
(johtunee siitä että poltan tupakkaa ketjussa, ja minulla on ainakin 50 kg ylipainoa, lisäksi olen pahaa suustani jne)
HarrietM kirjoittaa Ulvila-ketjussa:

Ilman muuta, minun ÄÖ on muuten varsin korkea.
Jos on suorassa suhteessa ylipainoosi, niin VAUTSI kateeksi käy... :wink:
Alethes doksa meta logu
HarrietM
Roger Murtaugh

Mitä tulee minun ÄÖhön niin se selvästi korkeampi kuin sinulla.

nyt ymmärrät varmaan miksi laitoin sinut hylkäyslistalle ettei tarvi sinun alaarvoista ja amatöörimaista paskanjauhantasi lukea.joten älä toivo enää vastauksia trollaus-viesteillesi.

Ylimääräisellä lastilla en tarkoittanut muuten liikakiloja, siis kirjaimellisesti. 8)
That's a crock!
Sirpa

Mielenkiintoista kuitenkin olisi kuulla, että minkälaista ääääööötä muilta löytyy, itselläni se voisi olla vaikkapa pari pulloa punkkua... 8)
Alethes doksa meta logu
HarrietM
Roger Murtaugh

luulen että valtaosa on aikamoisia älypäitä sinuun verrattuna
en varmaan ole ainoa joka on huomannut että sinun aivotuotannossa ei ole päätä eikä häntä.
That's a crock!
Valdovas
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Valdovas »

HarrietM kirjoitti:Mitä tulee minun ÄÖhön niin se selvästi korkeampi kuin sinulla.
Hm, onkos teillä mitattua faktaa asiasta, jotta pääsette niitä vertailemaan? Muussa tapauksessa tuo kuulostaa hiukan tarpeettoman provosoivalta eikä suinkaan sellaista hillitsevältä.
nyt ymmärrät varmaan miksi laitoin sinut hylkäyslistalle ettei tarvi sinun alaarvoista ja amatöörimaista paskanjauhantasi lukea.joten älä toivo enää vastauksia trollaus-viesteillesi.
Tunnetustihan paras keino torjua trollausta on näännyttää trollit nälkään. Tuon tyyppinen avoimen provosoiva ja lisäksi tyyliltäänkin hiukan onnahtava lähestymistapa on tuskin tehokas, mikäli mainittua trollausta todella haluaa torjua. Mikäli tavoite on sen sijaan päinvastainen ja kinastelun jatkaminen, se sen sijaan lienee tehokkaampi sikäli kun vastapuoli siihen tarttua viitsii... 8)
Sirpa

Missähän tuon ÄÖ:n voisi testata? Löysin testejä vain ÄO?
Alethes doksa meta logu
Marsalkka
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Sirpa kirjoitti:Missähän tuon ÄÖ:n voisi testata? Löysin testejä vain ÄO?
Älykkyysösämäärä. Mönsä mm. testaa.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
skoone
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja skoone »

Sirpa kirjoitti:Missähän tuon ÄÖ:n voisi testata? Löysin testejä vain ÄO?
Se ÄÖ testataan öisin samassa paikassa kuin päivällä testattu ÄO :D
Muista lähdekritiikki!
Cassandra
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Cassandra »

HarrietM kirjoitti:nyt ymmärrät varmaan miksi laitoin sinut hylkäyslistalle ettei tarvi sinun alaarvoista ja amatöörimaista paskanjauhantasi lukea.joten älä toivo enää vastauksia trollaus-viesteillesi.
Hmm... Mitä hyötyä on vihamiestoiminnosta, jos kuitenkin lukee heidän viestinsä? :roll:

Mä kyl veikkaan, et sillä listalla ei oikeasti ole ketään. Mut kannattaa kirjoittaa vaikka paperille, jotka mukamas on sillä listalla, niin ei puhu itseään pussiin ;)
HarrietM
Roger Murtaugh

ihan kerron ketkä ovat estolistalla,niin ei tarvitse ihmetellä kun ei näy vastaustani keskusteluissa
listaa tietysti päivitän silloin tällöin

buracee
chopper
marsalkka
rosamarine
manner
sirpa
That's a crock!
Vastaa Viestiin