HarrietM kirjoitti:en mä sitä kiellä että joskus mä sadattelen suotta..
onhan se palstan aihepiirikin suht 'kiero'
mut kiva kun lissu ja teemu ovat nyt löytäneet toisensa
ma sanoin heti että ei minua siinä mihinkään tarvita
ei millään pahalla tietysti

Mä en koe että mun aikana ilmapiiri olisi koskaan ollut sellainen että mulla olisi ollut tarve haistatella kenellekkään.
Voi toisaalta olla että onkin, mä olen vaan ennemmin ollut hiljaa ja kiroillut täällä yksin(sitä olen tehnyt monesti)
Mä olen ihminen joka sanoo suoraan, liian suoraan asiat. Mutta netissä siihen on tyhmä verrata, silloin se on joko tyhmyyttä tai puhtaasti kusipäisyyttä olla vittumainen muille, koska täällä on vahtoehtona klikata tämä helvetti pois(oikea yläkulma, punainen ruksi)
Mutta kivat lissulle ja teemulle, toivottavasti teemu siirtyy lissun mukana kun lissu vaihtaa vapaalle(muualle)
Sä voit jäädä tänne ylläpidon suosikiksi, sä voit jatkaa joka päiväistä vittuilua ja päänaukomistasi, miten tykkäänt, oikeestaan aika sama.
Mä lähen uusille vesille, missä mun ei tarvitse sietää sun suoltamaa paskaa pelkäämällä jotain surkeaa panaania sen takia että uskallan olla sitä mieltä että sä olet harriet niin täynnä omaa paremmuuttasi ettet edes tajua millainen olet, sä kuvittelet ja haukut ihmisiä milloin miksikin, miksi sua voisi itseä kutsua.
Sä olet paljon pahempi kun kukaan täällä
Damien ja Marsalkka, teille eksta kirous tai halaus tai what ever,olette ehkä parhautta!
Clyde ja May ja enne kaikke rosa ja muu prisonin porukka, tulkaa perässä jos nyt uskallan ottaa ja lähteä! Meillä olisi baarit ja chatit, kaikki!
http://www.atfreeforum.com/nymfo/index.php?mforum=nymfo Tossa linkki minkä tänään löysin, sinne siis.
Ja harriet, kasva aikuiseksi, anteeksi aikuisille, tuskin kasvat. Mene itseesi.
Mieti hetki miksi susta ei tykätä, mieti, koska mä puolustin sua joskus kun kaikki muut inhosi. Niin mieti Harriet.