Big Brother

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Wuulffi
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Wuulffi »

DonHessu kirjoitti:Mää en tajua miksi joku haluaa katsoa normaalien ihmisten tylsää elämää, tylsässä talossa -.-
Et olisi voinut osua paremmin naulan kantaan. :lol:

BB EVVK
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

groot kirjoitti:
Loka kirjoitti: sisään meno yönä.
Tata sisaanmenoyota minakin odotan.....jaten kertomatta kenen naisen kanssa sen teen...... :lol: :wink:
:lol: Nymfo pervo. :lol: Sanotaan että mäkin odotan, jätän kertomatta kenen kanssa. :twisted:
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Tämä alku on ohjelmassa tylsä. Vasta sitten on kivaa, kun promilleja vähintään kaksi ja peitot heiluu... :lol:

Ei vais. Ilmeisesti kohta loppuu katseleminen, koska ei olla hankittu vielä digiboksia ja on kaapeli, eli näkyy vissiin vain tavan kanavat. :?:
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
kahvitar
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja kahvitar »

Tampereen Tyttö kirjoitti:Tämä alku on ohjelmassa tylsä. Vasta sitten on kivaa, kun promilleja vähintään kaksi ja peitot heiluu... :lol:

Ei vais. Ilmeisesti kohta loppuu katseleminen, koska ei olla hankittu vielä digiboksia ja on kaapeli, eli näkyy vissiin vain tavan kanavat. :?:
Mutta eikö SubTV:nkin pitäisi näkyä vielä reilusti ensi vuoden puolelle ilman digiboksiakin..kun eikö kaapelitalouksissa näy kaikki kanavat mitkä nytkin näkyy ihan normaalisti muistaakseni helmi- tai tammikuuhun asti.
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Kovastihan ne sitä yrittää tyrkyttää, kun mullekin tuli Katso-lehden lahjanumero, jossa kaikki tyypit esiteltiin.... pitää kait lukeakin ne esittelyt joskus.
Aion kuitenkin olla tylsä ja jättää katsomatta, eiköhän noista ole lööppejä/juttuja tarpeeksi lehdissäkin :)
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

*uuuaaragggaggagaaahhh* mä en ole nähnyt vielä yhtään jaksoa, kun olen ollut töissä..blaah...
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Herkkis
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Herkkis »

Never ever en kato hyi!
I am an African!
Zodiac
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Zodiac »

Kuvottava ohjelma...ikävää että nyt joka paikka on tuotakin täynnä. Pitää vältellä suomalaista mediaa seuraavat kuukaudet. BB fanin tunnistaa yleensä liiallisesta hyömiöiden käytöstä...

Ainoa oikea "reality" sarja on COPS.
Merope
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Merope »

Sarjan periaate on sinällään mielenkiintoinen, ja voisin kuvitella pitävänikin siitä, jos homma olisi yhtään paremmin toteutettu. Kuitenkin nykyisellään naapurin Pertsojen ja lähikapakoiden säälittävimpien Mirjojen kilpailu toistensa huomiosta ei jaksa kiinnostaa. Idioottimaista sakkia. Harmi sinällään, paremmin tehtynä tuosta formaatista voisi vaikka oikeasti saada jotain mielenkiintoisia psykologisia seikkoja irti. Ja ei, en katso. Edellistä kautta en katsonut ainuttakaan jaksoa, ensimmäisestä en enää edes muista :D .
So I took the shotgun off the wall and I fired two warning shots...
into his head.
Rezah
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Rezah »

Katson kun oon kotona ja ehdin. Välillä oikein viihdyttävää, toisinaan tappavan tylsää.
There are no crimes behind enemy lines
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

^hyvin tiivistetty, mutta itse katson ohjelmaa lähinnä siksi, että pääsen purkamaan patoutunutta jeesusteluani. musta on mielenkiintoista opetella tuntemaan talon ihmisiä ja samalla tiedostaa se, ettei niitä todella oikeasti tunne, eikä tiedä niiden elämästä ja ajattelusta mitään vaikka niin voisikin kuvitella.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Ed
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Ed »

Tämähän on se Orwellin teokseen perustuva konsepti, jos olen ymmärtänyt oikein?
Itse en tv:tä katso, mutta ohjelma kuulostaa mielenkiintoiselta.
On hienoa, että nuorempi polvi saa hieman näkökulmaa tulevaisuuden autoritäärisen yhteiskunnan arkitodellisuuteen.
Eikä minusta ole mitään moitittavaa siinä, että kilpailijat ovat samaa ikäluokkaa ja älyllistä tasoa kuin ohjelman katsojatkin, näin viesti menee parhaiten perille.
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Kyllähän tätä pitää katsoa. Kaapeliyhtiö tarjosi vielä ilmaisen 24/7:n niin tylsyys on maksimoitu. Oikeasti rentouttavaa jos laittaa aivot narikkaan ja katsoo toisella silmällä illan päälähetyksen...

Mun suosikki on Tiina, tuo nymfomaani yöhoitaja, odotellaan vaan kun se saa riittävästi viinaa...
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Aariel
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Patricia C. Itämaa kirjoitti:Niin kylläpä taas oli sitä teiniä, no ehkä liiotellusti sanottuna,mutta kyllä vaihteluväli pitäisi olla iältään suurempi ja useampi yli 30. Ei tuossa oikein ole mitään muuta taas luvassa kun teennäistä kikattelua,että ottaa pattiin. Oikeastaan ensimmäinen kausi oli kuitenkin se kaikista paras. Ehkäpä tämä ohjelma onkin suunnattu enempi alle 30:lle. :roll
Einari oli kyllä kaiken huippu,mutta toisaalta ainoa väriläikkä,hölmöä jos äänestetään heti pois,naisista jäi mieleen vain se Kadi,muu oli tasapaksua mössöä.
Ainoa henkilö joka voisi tosi elämässä miehistä kiinnostaa oli Jarkko 8)
Vähän samankaltaisia ajatuksia herätti. Kaikki oli nuoria ja näin suurinpiirtein hyvännäkösiä.. Ja haastatteluissa hirveitä seksikysymyksiä. Yritetäänkö mennä Ruotsin BB:n tyyliin, että saatais mahd paljon seksiä taloon vai mitä? Vähän sellainen olo tuli mulle.. Ei tunnu olevan yhtään sellasta huipputyyppiä, kuten esim viime vuonna oli Olli, Kaki, Hanne.. Pitäs saada kunnon viihdettä ja naurua tosta ohjelmasta irti, mutta varmaan tänä vuonna jää vähille.. Ihan tylsiä tyyppejä kaikki, ainakin näin enssilmäyksellä.. :(
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Myötähäpeä ja tylsyys tulee mieleen tosta sarjasta, olosuhteiden pakosta joudun eilen vilkuilemaan hieman kyl ohjelmaa. Runkkasko se EIKKA eilen ohjelman lopus, yhh. :D Ei kristus mikä sepe muutenkin :D
Vastaa Viestiin