onko sinua luultu prostituoiduksi?
tota kiltinnäköisyys-asiaa jäin pohtimaan. mua on kyllä sanottu kiltin näköisesti. ja mulla on jotenkin sellainen aura että vieraiden ihmisten on helppo lähestyä mua. kaupassa melkein joka kerta joku tulee kysymään et tiedänkö missä joku tavara sijaitsee ja kadulla kysellään tietä. tätä sattuu harvasen päivä ja tututkin on huomannu sen.
mitenkään tietoisesti en ainakaan elehdi sillä tavalla että vetäisin tuntemattomia puoleeni. kiltinnäköisyys selittäisi asian.
mitenkään tietoisesti en ainakaan elehdi sillä tavalla että vetäisin tuntemattomia puoleeni. kiltinnäköisyys selittäisi asian.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
-
Mother_North
- Roger Murtaugh
Re: onko sinua luultu prostituoiduksi?
On. Lähinnä sellaiset isäni ikäset miehet ja mokkapalat on tulleet hintoja kyseleen ja tarjoamaan töitä jossa "jos lahet mun mukaa sä saat paljo miehi ja paljo raha". 
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Sovinisti tuttavani joskus sanoi että kaikilla naisilla on hintansa, toisilla se on enemmän ja toisilla vähemmän. (Toivottavasti kukaan ei nyt vedä tästä hernettä nenäänsä.)
Jos olisin paikalla tuollaisten puheiden aikaan, saattaisin vetää turpaan.Narkissos kirjoitti:Sovinisti tuttavani joskus sanoi että kaikilla naisilla on hintansa, toisilla se on enemmän ja toisilla vähemmän. (Toivottavasti kukaan ei nyt vedä tästä hernettä nenäänsä.)
Hernettä en vetänyt.
Paskanen tukka
-
MotiivitOn
- Rico Tubbs
rapier kirjoitti:Jos olisin paikalla tuollaisten puheiden aikaan, saattaisin vetää turpaan.Narkissos kirjoitti:Sovinisti tuttavani joskus sanoi että kaikilla naisilla on hintansa, toisilla se on enemmän ja toisilla vähemmän. (Toivottavasti kukaan ei nyt vedä tästä hernettä nenäänsä.)
Hernettä en vetänyt.
Mä vedän vielä paremmaksi ja sanon että kaikilla ja kaikella on hintansa, ei huoraaminen ole mikään naisten etuoikeus.
Itse luovun vaikka hengestäni jos omaisille sopivasti maksetaan.
Aina hinta ei tosin ole mitattavissa rahassa.
Silti jokainen ihminen on omalla tavallaan prostituoitu.
Rapikin voi vetää mua turpaan, jos maksaa siitä sopivan hinnan.
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-
-
Valdovas
- Axel Foley
Niin, tämähän on se kaikkein perinteisin alue, jossa kysyntä ja tarjonta kohtaavat ja tuottavat hyödykkeiden vaihtodynamiikkaa jo muillakin nisäkkäillä ja kädellisillä ihmisistä puhumattakaan. Prostituution ohella tästä ovat saanet alkunsa sellaiset muutkin suhteellisen yleiset ja suositut ilmiöt kuten parisuhde, avioliitto ja vaihdantatalous...Narkissos kirjoitti:Sovinisti tuttavani joskus sanoi että kaikilla naisilla on hintansa, toisilla se on enemmän ja toisilla vähemmän. (Toivottavasti kukaan ei nyt vedä tästä hernettä nenäänsä.)
-
Kiiski Vastaranta
- Olivia Benson
Tuskin sentään ihan prostituoidoksi,mutta rahaa on tarjoiltu niin naisten kuin miestenkin toimesta.
Äijät on kyllä ymmärtänyt nopeesti että ei kiinnosta,mutta naiset eivät,saa jankuttaa kymmeniä kertoja et ei kiinnosta ja kourivat,työntelevät käsiään housujen sisään,kiihkein känniääliö roikku jopa heijarissa kiinne kun työnteli kouriaan housujeni sitään niin että napit repesi irti
ja ravintolassa jossa jengiä täynnä.
Äijät on kyllä ymmärtänyt nopeesti että ei kiinnosta,mutta naiset eivät,saa jankuttaa kymmeniä kertoja et ei kiinnosta ja kourivat,työntelevät käsiään housujen sisään,kiihkein känniääliö roikku jopa heijarissa kiinne kun työnteli kouriaan housujeni sitään niin että napit repesi irti
Tiedelehti 27.05.2010 19:00
-Testosteroni vähentää sosiaalista sinisilmäisyyttä
-Testosteroni vähentää sosiaalista sinisilmäisyyttä
Kerran minulle joku sanoi, että olisit iloinen, kun miehet noin huomioi ym. mutta pillu se on pingviinilläkin.
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
- Valoviikate
- Christopher Lorenzo
- Viesti:
Ei ole luultu.
Pukeutumiseni ei siihen anna aihetta ja olen kuulemma vihaisen/surullisennäköinen (tuli mieleen kun joku puhui täällä kiltiltä näyttämisestä) ettei kukaan viitsi ilkeydellään/huonolla huumorillaan tulla kysymään hintaa.
Pukeutumiseni ei siihen anna aihetta ja olen kuulemma vihaisen/surullisennäköinen (tuli mieleen kun joku puhui täällä kiltiltä näyttämisestä) ettei kukaan viitsi ilkeydellään/huonolla huumorillaan tulla kysymään hintaa.
Tähän ketjuun olisi kiva saada päivitystä myös muiden foorumin jäsenten osalta. Siis onko sinua luultu (aiheetta/aiheesta) prostituoiduksi? Oletko nyt rehellinen? Lähinnä naisnäkökulma asiaan kiinnostaa.
poliisien tekemät rikokset eivät tahdo selvitä
Tietääkseni ei.
- CharlesBronson
- Jessica Fletcher
Ei ole luultu.
Nahkapamppua joutuu vielä näin vanhempana herrasmiehenäkin käyttämään säännöllisesti, johtuen sen massiivisesta koosta, jota on todella vaikea piilottaa lahkeeseen ilman, että se erottuu.
Kokeilin joskus pukeutua "hiphop-housuihin", mutta kaikki luulivat hinttariksi, ja jouduin maksamaan monet hampaat.
Mutta minkäs Luojan luomalle voi. Se nyt vaan on kestettävä.
Nahkapamppua joutuu vielä näin vanhempana herrasmiehenäkin käyttämään säännöllisesti, johtuen sen massiivisesta koosta, jota on todella vaikea piilottaa lahkeeseen ilman, että se erottuu.
Kokeilin joskus pukeutua "hiphop-housuihin", mutta kaikki luulivat hinttariksi, ja jouduin maksamaan monet hampaat.
Mutta minkäs Luojan luomalle voi. Se nyt vaan on kestettävä.
it's my car !
-
Dr Bergmeister
- Adrian Monk
No eipä ole luultu, ulkonäkö varmaan suojaa sen verran 
Gods made heavy metal.
On ja onpa joskus joku känniääliö jopa huumeiden käyttäjäksi epäilyt.
Helvetin kosto kiehuu sydämessäni- Yön kuningatar