Kysy mitä vaan ylläpidolta

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Mike Manner
Jessica Fletcher

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta.

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Clyde kirjoitti:On ymmärrettävää, jos jonkin sukulainen meni...
Eikö uhrit/kuolleet ole aina jonkun sukulaisia...

Jos tuo esitämäni teoria lukitsemisen syystä pitää paikkaansa, niin aika mielenkiintoinen mentaliteetti... Muiden asioita jne. tapauksia kyllä voidaan penkoa ja spekuloida ihan loputtomiin, mutta kun se osuu omalle kohdalle, niin aiheen käsittely palstalla päättyy ennen kuin on edes kunnolla alkanutkaan.

(tosin olen edelleen myös sitä mieltä, että asia on sinällään käsitelty loppuun ja sitä on turha sen enempää nimenomaan spekuloida jne, mutta toimintatapa keskustelun kohtalosta poikkeaa niin räikeästi normaalista, että se suorastaan tökkää silmään)
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
wretch
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja wretch »

^Nyt ketju näyttäisi olevan taas auki.Eipä silti, ei enää kommentoitavaa selvään tapaukseen.
Clyde
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Clyde »

Mike Manner kirjoitti:
Clyde kirjoitti:On ymmärrettävää, jos jonkin sukulainen meni...
Eikö uhrit/kuolleet ole aina jonkun sukulaisia...
tosin olen edelleen myös sitä mieltä, että asia on sinällään käsitelty loppuun ja sitä on turha sen enempää nimenomaan spekuloida jne
Tiedät varmaan, että tarkoitin moderaattoreiden/ylläpitäjien sukulaista ;)
Yleensä vaikka uhri löytyisikin, esim. hukkuneena, ei ketjua ole lukotettu. Ja siihen on voinut liittää myös muita uutisia kyseisestä aiheesta. Ja yleensähän sitä vaaditaan poliisilta tiedotetta tapauksen ratkeamisesta, ennen ketjun lukottamista - jos edes lukotetaan. Kyllähän sitä tuli kaikenlaista spekulaatiota esim. Sannankin tapauksessa eikä sitä tapauksen ratkeamisen jälkeen lukotettu. Kuten ei muitakana ole ollut tapana. Mutta kiitos siitä, että ketju on auki - edes tasapuolisuuden nimissä. Ja osanotot omaisille, jos heitä täällä on.
Nanika ga tooku matteiru to
Raid

Viesti Kirjoittaja Raid »

Tietaakseni yllapito ei ole lukinnut yhtakaan viestiketjua perusteena etta asia olisi kasitellyt jotakin sukulaista. ;-)

Viestiketju on auki ainakin toistaiseksi jotta keskustelua voidaan jatkaa..... olkaa hyva...

RAID
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Damien »

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 4&start=45
HarrietÄmmän sulkija ei tunnu pitävän.Voisiko ystävällinen ylläpito tehdä asialle jotain
ennenkuin suurempi "vahinko" pääsee tapahtumaan?
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Alice Cullen
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja Alice Cullen »

Damien kirjoitti:http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 4&start=45
HarrietÄmmän sulkija ei tunnu pitävän.Voisiko ystävällinen ylläpito tehdä asialle jotain
Mä en syyttäisi harrietia jos kyseessä on ne muut.
No jotka tekee kaiken jäämättä kiinni, ne jotka vaanii joka puolella.
Ne jotka ovat syyllisiä. Ne.
Mulla olisi hyvä ehdotus keneltä voisi Niistä kysellä, mutta hän tietänee itsekkin ja tulee piakkoin vastaamaan.
Jännittää.
Markku_7
Alokas

Viesti Kirjoittaja Markku_7 »

Miksi Ylläpito on niin huonosti edustettuna täällä, esim yksityisviesteihin saa odottaa vastausta. Tällaisilla palstoilla pitäisi ehdottomasti olla henkilö joka vastaa kysymyksiin, kelle täällä voi ilmottaa väärinkäytöistä ym?
On kohtuutonta, että esimerkiksi asiattomuudet voivat olla päivä kausia täällä ilman, että niitä poistetaan. Esim Kunnianloukkkaus asioissa.
JOs voin antaa kehitys ideaa, nin ehdottomasti joku henkilö vastaamaan sivujen luonteesta ja rikos asioista.
Raid

Yllapito, Moderaattorit ja mina olemme kokoajan taustalla. Kuitenkaan kaikiin kysymyksiin ei ehdita vastata ennekuin niihin ja niiden taustoihin on keretty perehtya kunnolla. Palstan tarkoitus ei ole olla yllapidon keskustelu palsta vaan teidan aktiivisten kayttajien.

RAID
HarrietM
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja HarrietM »

Damien kirjoitti:http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 4&start=45

voi voi oikein säälitää toi raukkaa
ei saa sitten millään hommattua minulle bannia,
kyllä se varmaan hermoon ottaa. :mrgreen:

sa damien olet niin alaarvoinen tyyppi että mielestäni sinut pitäisi ensimmäisten joukossa potkia pois täältä. :D
That's a crock!
Sirpa
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Koska poden muistinmentetystä ja minun väitetään syyllistyneen rikokseen, jota en tiedä, enkä muista tehneeni - lupaan toimia mahdollisimman yhteistyöhaluisena - ja vaikka olisin kuinka naiivi - niin voisiko ylläpito kertoa minulle, että miten monella nickillä kirjoitan Ulvila-ketjussa? Itse olen luullut kirjoittavani vain yhdellä. Dementiaa?
Alethes doksa meta logu
Sirpa
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

No, ei tullut yläkerrasta apua. Täytyy vaan jatkaa uskon varassa kaikkine alttereineni! :D
Alethes doksa meta logu
v-a-45
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja v-a-45 »

:lol: :lol: Tuo kilomiehen juttu maksullisesta minfosta oli kai= mämmiä ja kuravettä päälle :?
aprilli pila :mrgreen:
kohtalo sekoittaa kortit ja me vain pelaamme
Raid

v-a-45 kirjoitti::lol: :lol: Tuo kilomiehen juttu maksullisesta minfosta oli kai= mämmiä ja kuravettä päälle :?
aprilli pila :mrgreen:

Niin se tais olla... ;-)

RAID
pikku-my
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja pikku-my »

Hei ylläpito!

Jos alan tässä aikani kuluksi perkaamaan ulvilan ketjuista kaikki juttuun liittyvät kuvat ja lehtijutut yhteen ja samaan ketjuun josta olisivat helpommin löydettävissä,niin minne kyseisen ketjun avaisin.

yhätikki uusimpaan ketjuun voisi laittaa tuoreimmat lehtijutut mitkä voisi sitten siirtää myös tähän ketjuun. toistoahan siitä tulee,mutta palvelisi varmaan kuitenkin faktojen ja kuvien "etsijää" paremmin.
Susihukka
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Susihukka »

Hei ylläpito :D
Olisiko meille untuvikoille avattavissa ikioma, untivikkojen pohdiskelu-osio, jossa ei kokeneiden konkareiden tarvitsisi ahdistua uusien Tyhmyydestä & Tietämättömyydestä?
Siellä saisi esittää myös niitä kuuluisia "tyhmiä kysymyksiä" ja pohdintoja, jotka ei tosiäijjjille kelpaa.

Terveisin Auerin pääkallokakkua ja luurankojuttuja Ulvilan ketjussa pohdiskellut, joka ei kuitenkaan suostu työntämään niitä reseptejä perseeseensä vaikka niin kehotettiinkin :roll:
Kuva
Lukittu