Big Brother

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

AARIEL! Olet palannut! Missäs piilottelit?
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Minney Magia
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Minney Magia »

Kovastihan se Eikan peitto ainakin sopivasta kohtaa heilui, mutta siitä "kapellimestaroinnista" tuli kyllä feikki-fiilis!
Täytynee nyt katsella, mitä BB tänä vuonna tuo tullessaan. Sen verran päätin, että en kuitenkaan jätä kaikkea muuta sen vuoksi, kuten viime vuonna. Esim. tänään alan juhlimaan mun huomisia synttäreitä ja tuskin tulee katsottua kyseistä ohjelmaa...tai ainakaan tuskin muistan siitä mitään huomenna ja sunnuntaina :D :D :D !
Ketään suosikkia tai inhokkia ei vielä tässä vaiheessa ole tullut mun mieleen.
Kaikki selviää joskus! Jos jokin ei ole selvinnyt,
kysymyksessä ei olekaan loppu.
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Onnea, onnea Millalle!

Viimekaudella jäin koukkuun BB:hen, vaikka olin vannonut, etten katso ikuna... :oops:

Nyt kun olen koukussa Murhainfoon, niin katselu saattaa jäädä vähemmälle.
Mies on epätoivoinen, kun en juurikaan enää keskustele, saati katsele televisiota. (Joo, näkyy se subbi viel Helmikuulle.)
Se yrittää huudella: Tulee Satuhäät, Big Brother alkaa, Emmerdale, no jumaliste Kadonneet... :shock:
Ja minä vain näpyttelen tietsikkaa ja mutisen itsekseni. :oops:

Täytyy ehkä tänään yleisen rauhan nimissä ottaa olutta sohvalla ja katsella yhdessä Big Brotheria. :lol:

Yksi on vielä ollut konsti irrottaa meikäläinen infosta...-Lähetäänkö vaimo baariin?
-Jep. Vaihdan vain vaatteet ja ehostan vähän naamaani. Minne mennään?
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
kahvitar
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja kahvitar »

Minun suosikkejani ovat tällä hetkellä Maria ja Tiina.
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

^Toi Tiina on kasvoiltaan ja äänensävyltään ihan samanlainen kuin viime vuoden Sorbus. Toki paljon viksumpi. Noh, kattellaan alkaako vineemään kun ruokaan laitetaan sipulia. :roll:
Merope
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Merope »

Tampereen Tyttö kirjoitti: Mies on epätoivoinen, kun en juurikaan enää keskustele, saati katsele televisiota. (Joo, näkyy se subbi viel Helmikuulle.)
Se yrittää huudella: Tulee Satuhäät, Big Brother alkaa, Emmerdale, no jumaliste Kadonneet... :shock:
Ja minä vain näpyttelen tietsikkaa ja mutisen itsekseni. :oops:

Täytyy ehkä tänään yleisen rauhan nimissä ottaa olutta sohvalla ja katsella yhdessä Big Brotheria. :lol:
Ja meillä ihan päinvastoin! Meillä tosin tuo television katsominen rajoittuu melkopitkälti koneelta katsottuihin sarjoihin (..leffavuokraamosta dvd:llä, köh...), varsinkin kun digiaikakausi alkaa, ja normaalit lähetykset päättyy. Meillä on tosin heräteostoksena hankittu tietokoneeseen liitettävä digiboksi, mutta sekin on tällä koneella (kyllä, meillä on omat koneet :oops:.. mutta muuten tulisi tappelu! ), kun miestä ei kiinnosta. Voin muuten suositella kaikille. Kunhan sopivat softat löytää ohjelmien pyörittämiseen, niin tulee halvaksi ja on kätevä pienen koonsa ansiosta. Tälläkin hetkellä läppärissä kiinni, kai tuon tuosta mukaankin halutessaan saisi. Eikä maksanut kuin alle satasen...

Hmm, pitää varmaan pyörtää sanansa sen verran, että ajattelin, notta voisi kokeilumielessä ainakin yhden jakson katsoa, notta tapahtuuko siellä mitään. Siitä tulikin mieleen, että on muuten melkoisen ärsyttävää, kun esim. iltasanomien viihde-uutisten osio koostuu tällä hetkellä isolta osalta BB-"uutisista" :? ...
So I took the shotgun off the wall and I fired two warning shots...
into his head.
Ailar
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Ailar »

Loka kirjoitti:^Toi Tiina on kasvoiltaan ja äänensävyltään ihan samanlainen kuin viime vuoden Sorbus. Toki paljon viksumpi. Noh, kattellaan alkaako vineemään kun ruokaan laitetaan sipulia. :roll:
Minä katoin samaa, ett onko Sorella palannut taas areenalle! Pakko tunnustaa, että katson enemmän kuin mielelläni Big Brotheria. Kunniahan tässä menee, mutta maine senkun kasvaa!
villivadelma
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja villivadelma »

EVVK
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

^Komppaan Vv:tä. Pakon edessä kuitenkin kuuntelen ohjelmaa, perheen teini kun seuraa BB:tä aktiivisesti.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
kahvitar
Jane Marple

Tiina on nyt sitten ykkössuosikki, ollut jo useamman päivän ajan. Mielenkiintoista nähdä mikä tuleekaan olemaan raskaustestin tulos :lol:

Sadusta ja Timosta olen alkanut tykkäämään, kun heillä on se romanssi ja näin ollen mielenkiintoa. Einarikin on ihan mielenkiintoinen. Jarkko vaikuttaa todella tylsältä, ainoa mielenkiintoinen juttu on oikeastaan ollut se ryhmäseksijuttu, muuten ei ole juurikaan tullut esille. Piia vaikuttaa sellaiselta, että voisi jossain vaiheessa oikein kunnolla "vittuuntua" ja aiheuttaa kunnon riidan taloon. Kadissakin uskon tuon hempeän ja ystävällisen puolen lisäksi olevan täysin toinen puoli, johan se poliisiin potkiminen vai lyöminenkö se oli, kertoo, että tytöstä löytyy erilaisia puolia.
Minney Magia
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Minney Magia »

Eilen katsoin taas BB:n(ekan kerran torstain jälkeen) ja kyllä on jotenkin tylsää porukkaa tänä vuonna! Ja se Satu... :? , huh mikä...!

Eipähän tule meikäläiselle ainakaan riippuvuutta BB:n suhteen tällä kertaa :D
Kaikki selviää joskus! Jos jokin ei ole selvinnyt,
kysymyksessä ei olekaan loppu.
kahvitar
Jane Marple

Minä taas tykkää Satusta! Kiva rempseä henkilö, joka tuo tapahtumia taloon. Mistään hissukoista en pidä, sillä ovat yhtä tylsää katseltavaa kuin tapetti. BB-talossa pitää olla henkilöitä, jotka aiheuttavat mielipiteitä ja keskustelua. Esim. Jarkko on edelleenkin todella tylsä. Kuka häntä jaksaa katsoa? En minä ainakaan.
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

kahvitar kirjoitti:*** BB-talossa pitää olla henkilöitä, jotka aiheuttavat mielipiteitä ja keskustelua. Esim. Jarkko on edelleenkin todella tylsä. Kuka häntä jaksaa katsoa? En minä ainakaan.
Juuri näin. Itse katson ohjelmaa myös psykologiselta kantilta, ihmisen mieli on outo. Tosin siinä eri mieltä, että Jarkko on tylsä. Hän ei vain ehkä ole vielä avautunut tarpeeksi, muutama viikko vielä ja hänelläkin saattaa skitsahtaa päässä. :lol: Lokan huvituksia, analysoida muiden päätä. :shock:
Aariel
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Kylli kirjoitti:AARIEL! Olet palannut! Missäs piilottelit?
Sellainen kiire painanut päälle, ettei ole ehtinyt, kuin sähköpostit koneelta lukemaan. Kauhee ikävä tänne on ollutkin :( Nyt jos taas vähän rauhoittuisi tilanteet ja ehtisi pysyä remmissä mukana :)
Aariel
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Big Brotheriin jää koukkuun :? Mulle se taitaa olla sellanen jokailtanen tapa. Katon BB:n ennen nukkumaan menoa, samalla vähän siivoskelen.

Haa, ja Tiina on kuin onkin raskaana.. :D
Vastaa Viestiin