Mutta siis asiaan.. En ole löytänyt tähän murhaan liittyvää keskustelua täältä joten avasin uuden.. Jos löytyy jo tehty keskustelu tästä niin olisin kiitollinen jos joku linkittäisi sen tähän
Muistan olleeni 7-8vuotias kun naapuritalossa (Kolme kerroksinen kerrostalo) Sattui murha. Itse asuin pukinmäenkaaressa ja murhatalo jossa myös kaverini myös asui on tiettävästi myös pukinmäenkaari jotain?
Asiasta on itsellä sen verran tietoa että tapaus sattui kolmannessa kerroksessa.. Siellä asui tietävästi joku nisti(vaimoineen?) Surmattu tippui lopuksi parvekkeelta niin että oli tullut pää edellä katuun ja pää mennyt tuhannekspäreiks.. Sen verran muistan että kun seuraavana aamuna lähdin kouluun niin siellä siivottiin kadusta verijälkiä ja jos en muista väärin oli maassa myös aivonpalasia? Muistan vanhemien ja pihalaisten puhuneen asiasta silloin paljon.. Lapsille ei kerrottu tietenkään mitään. Aluksi olin kuullut että tapaus olisi ollut itsemurha mutta vanhempana olen kuullut että surmattu oli ammuttu ja sen jälkeen tippunut parvekkeelta alas.. Itsemurha se ei voinut olla koska parvekkeen ulkoseinässä oli aika alhaalla melkeen siinä mihin loppuu omaparveke ja alkaa toisen verijälki joka oli siinä vielä pitkän aikaa ennen kun lähti itsestään ajan kuluessa. Muistan samana kesänä ennen murhaa oli saman talon katolle kiivennyt mies ja nainen harrastamaan seksiä mutta poliisi kiipesi hakemaan kaksikon pois katolta.. Miehen kalsarit jäi vain muistoksi
Avaan myös toisen ketjun tapauksesta jossa vantaan Rajakylässä/Länsimäessä nuori 8-12v mustalaispoika ampui (vahingossa?) isänsä pistoolilla ikätoverinsa. Katsokaa myös se ketju ja jos osaatte myös sanoa tähän tapahtumaan joitain niin olisi kiva!