MissHolmes kirjoitti:Marsalkka on pikkusieluinen palstapoliisi, jota me kuitenkin tarvitsemme.
Niin kauan kuin touhu on tällaista, minua tosiaan tarvitaan:
Minulle tuli kaivellessa sellainen fiilis, että hän saattaisi jotenkin liittyä JL:n seksualiseen suuntautumiseen.
Se ja mahdollinen suhde, saattaisi myös selittää pidätyksen ja vangitsemisen. Mutta sekä vainajaa, että asianosaisia kunnioittaen todellinen tieto olisikin pidetty salassa.
Koska tuntuu siltä, että surmaaja selkeästi kosti jotain, mutta motiivia ja henkilöä ei löydy Lahden ympäriltä, niin voisiko ollakin niin, että surmaaja kosti vaimolle menetystään???
Jos surmaaja olisi, kuten aiemmin ehdotin, menettänyt rakkaimpansa ja elämänsä esim. keskenmenon ja siitä syntyneen masennuksen kautta? Vaikean molempien kuolemaan johtaneen synnytyksen kautta? Ja edesmenneellä vaimolla olisi joku linkki Lahden vaimoon?
Eikö vaimolla ole joku lasten/vauvojen sivusto?
Ja surmaaja päätti näyttää Lahden vaimolle miltä tuntuu, kun rakkain kuolee käsiin ilman, että voit olla avuksi?
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.