Sori, pakko taas jatkaa tuota keskusteluamme. (Kauheaa, jostain syystä en pysty pitämään sanaani lopettamisen suhteen keskustellessani kanssasi). Naurettavaa väitettäni...hmm, sehän on vain sinun pieni mielipiteesi...sinun pieni mielipiteesi maailmassa muiden mielipiteiden joukossa, mutta jostain syystä ajattelet, että se on suurempi, isompi...parempi...eli vihjaat, olevasi minua parempi ihminen

Jos tuolla logiikalla ajatellaan niin olen todellakin ilolla "paha ihminen, typerine mielipiteineni" Ainakaan elämäni ei koskaan tule olemaan tylsää... Olen mielelläni muiden silmissä pidetty ihminen hupsuine mielipiteineni kuin ärtymystä aiheuttava muikkeli (oletan, että olet nainen) omasta mielestäni täydellisten mielipiteideni kanssa.
Ja MITÄ väittämää? En ole pahemmin mitään väittänytkään.

Kirjoitin vain ajatuksen, ja ajatuksella ja väittämällä on myös se pieni ero! Mutta koska elävän ja kuolleen erojen kertomiseen sinulle meni niin kauan en ala tätä sinulle selittämään. Ehkä sitten eläkkeellä on tarpeeksi aikaa selittää se sinulle, kun kuitenkin tapasi mukaan junnaat yhä tässä lauseessani, vielä 50-vuoden päästä.