Sirpa kirjoitti:Jatkan nyt vielä, eihän kait syyttäjä pelaisi heppoisin perustein, jos todella olisi vahvempaa näyttöä, miksi pelaisi ja salaisi tutkinta-aineistoakin vielä, joka tukisi puolustusta? Eihän näitä kengänjälkiä ja lavastusta muutenkaan olisi saatu väitettyä Auerin tekemäksi? Ainoa on, että tähän vääntöön ei ole mitään fakta-näyttöä edes, ja väitekin on näin heppoinen, ja se missaa heppoisuudellaan koko väitteen lavastuksesta.
Olen seuraillut tätä ketjua noin vuoden ajan melko aktiivisestikin ihan sivustakatsojana. Omalla mielipiteelläni ei sinällään liene kenellekään mitään merkitystä, ja miksi pitäisikään. Uskon kuitenkin Annelin tehneen teon, sillä todistusaineisto häntä vastaan on suhteessa mielestäni melkoisen raskauttavaa verrattuna päinvastaiseen aineistoon tai todisteluun.
Mutta asiaan. Olet Sirpa laittanut tämäntyyppisiä (siis tuo lainaus) kommentteja nyt ketjussa jo ihan riittämiin asti IMO. Peräänkuulutat itse aina kovasti perusteluja, vedenpitäviä todisteita ja faktoja. En ole kuitenkaan löytänyt sinun viesteistäsi sellaisia. Miten itse perustelet ja jäsennät kokonaiskuvaan esim. nuo esilletuomasi kengänjäljet? Ja jos kerran luonnehdit heppoiseksi tätä näyttöä ja väitettä lavastuksesta, niin kertoisitko oman kokonaisnäkemyksesi tapahtumien kulusta. Tällöin olisi paljon helpompi nähdä sinunkin viestisi osana tätä suurta kokonaisuutta, kun tähän mennessä olet nähdäkseni tyytynyt vain ja ainoastaan kritisoimaan muiden mielipiteitä ja näkemyksiä vaivautumatta esittämään vasta-argumentteja.