Turkistarhaisku - 2500 minkkiä irti
-
Lupus
- Susikoski
Turkistarhaisku - 2500 minkkiä irti
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotim ... id=1432344
Aktivistit perkele ollu taas vauhdissa.
Turkistarhaiskussa ei missään nimessä ole kyse ainakaan luonnonsuojelusta, mikä näiden terroristien motiivi on?
Minun mielestäni (jos nyt koskaan kiinni saadaan) niin nämä aktivistit pitäisi laittaa linnaan ainakin kymmeneksi vuodeksi ja kovat korvausvaatimukset niskaan.
Aktivistit perkele ollu taas vauhdissa.
Turkistarhaiskussa ei missään nimessä ole kyse ainakaan luonnonsuojelusta, mikä näiden terroristien motiivi on?
Minun mielestäni (jos nyt koskaan kiinni saadaan) niin nämä aktivistit pitäisi laittaa linnaan ainakin kymmeneksi vuodeksi ja kovat korvausvaatimukset niskaan.
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
Mutta se on laillista touhua, kun taas näiden idioottien temput eivät. Taistelussa kettutyttöjä vastaan pitäisivät kunnon voimakeinot olla sallittuja. Lähden mielelläni kettutyttöjahtiin, jos satun paikalle.Tampereen Tyttö kirjoitti:Mutta minun mielestäni turkistarhaus ei ole kunnon ihmisen touhua sekään. Paheksun tuota elinkeinoa ankarasti.
En minäkään mikään tarhauksen vannoutunut puolestapuhuja ole, mutta tulee elävästi mieleen tilanne jokunen aika sitten Kokkolassa, kun aktivistit päästivät 8000 minkkiä irti.
Paniikissa juoksevia, stressaantuneita minkkejä joka puolella, joista iso osa jäi auton alle ja kitumaan teille. Suurelta alueelta löytyi minkkien tappamia lemmikkikissoja puhumattakaan luonnoneläimistä. Pieniä lapsia ei voinut päästää ulos vartioimatta kun niitä tunki jopa lastenvaunuihin, ihmisten ulkorakennuksiin ja taloihin. Näillä eläintenystävillä ei taida olla käsitystä siitä millainen peto minkki on ja toisekseen sehän ei edes kuulu Suomen luontoon.
Paniikissa juoksevia, stressaantuneita minkkejä joka puolella, joista iso osa jäi auton alle ja kitumaan teille. Suurelta alueelta löytyi minkkien tappamia lemmikkikissoja puhumattakaan luonnoneläimistä. Pieniä lapsia ei voinut päästää ulos vartioimatta kun niitä tunki jopa lastenvaunuihin, ihmisten ulkorakennuksiin ja taloihin. Näillä eläintenystävillä ei taida olla käsitystä siitä millainen peto minkki on ja toisekseen sehän ei edes kuulu Suomen luontoon.
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
Elävätkö nämä aktivistit todellakin jatkuvasti sellaisissa harhakuvitelmissa, että tekevät jotain eläinten kannalta hyvää? Mitä ne vetää? LSD:täkö? Eihän näistä tempuista ole mitään muuta hyötyä kuin se sairas mielihyvä, mitä aktivistit itse saavat näistä teoista. Varsin itsekkäitä tekoja siis. Ehkä tämä vain on yksi anarkismin muoto, jossa eläimiä käytetään keppihevosena?
Ei kai niitä sinne häkkiin tapeta, vaan viedään koko häkki johonkin ja tapetaan sitten. Osa ainakin toimii käsittääkseni näin.katupoika kirjoitti:Pahus. Nyt noi minkit ei saa kuolla viihtyisissä häkeissään! Sikamaiset vapauttajat! Eiku siis TERRORISTIT, perkele!
Sinänsä muutama vuosi sitten isäni oli mukana suunnittelemassa uutta "maanläheisempää" tarhausmenetelmää, joka ei kuitenkaan koskaan kalliutensa takia realisitoitunut. Onhan se varmaan aika tiukkaa tarhatuille eläimille, mutta toisaalta kyllä ne siihen on tottunut, ainoo mitä ne on ikinä tienny on se tarha. Aistit ja kaikki on varmaan joo... mutta rutiiniin tottuu, niin se vaan on, se häkki on niiden mailma ja on aina ollu. En mä jaksa uskoa sen olevan niin hirveätä kärsimystä tarhatuille eläimille.
Eikä tarhattujen eläinten paikka ole luonnossa. Motiivi päästää niitä eläimiä "vapaaksi" on aiheuttaa tarhaajalle harmia ja sitä kautta vaikuttaa. Kaikki kärsii mukamas hyvän asian puolesta. Kyllä mäkin oon luonnon suojelun puolella, mutta ei tämä ole kyllä oikea keino.
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja