Ärsyttää Murha.infossa->

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Chopper
Perry Mason

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Chopper kirjoitti:
Clyde kirjoitti: Joskus tulee mieleen, että onko tämä muka se foorumi, mihin halusin reilu vuosi sitten niin kovasti rekisteröityä..
Ehdottomasti ei ole se jonne rekisteröidyin yli 2 vuotta sitten. No en oo jaksanu enää viime aikoina vierailla kuin parissa ketjussa + täällä lautamiehissä ja kohta lopetan senkin vähän turhana.
Kohta täytyy lopettaa se toisenkin ketjun seuraaminen kun muuttunut totaaliseksi paskan jauhamiseksi.
Kohta koko perhekerhon sivut raahattu Minfon serverille,jeah,mahtava meno...
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Anilè
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja Anilè »

Ulvila-ketjua on kertakaikkiaan ällöttävä lukea. Mistäköhän aloittaisin...

Nimimerkki X-tine keksii asioita omasta päästään eikä se käy mistään ilmi eli joku satunnaislukija saattaa nyt luulla, että AA:lla oli nuoruudessaan mielenterveysongelmia.

Ärsyttää nimimerkit joiden mielestä vaikka mikä on epänormaalia ja "minä ainakin olisin toiminut toisin" -lässytys. Asunnon epäsiisteys yhdistettynä perhekerhoon - epänormaalia. Se ettei äiti pakene neljän lapsen (joista nuorin oli 2-vuotias) kanssa yön selkään - epänormaalia. Se ettei Auer nyyhki hysteerisesti kuin elokuvassa - epänormaalia. Ja blaa blaa blaa...

Sitten on useita nimimerkkejä jotka valittavat Sirpasta mutta eniten minua ärsyttää se, että he jaksavat joka viestissä valittaa Sirpasta. Ja sitten he vielä valittavat kuinka Sirpa ei muka hyväksy muiden mielipiteitä jos ne eivät ole samoja kuin omat vaikka nämä em. nimimerkit käyvät kimppuun kuin hailauma jos joku palstalle ilmaantuu joku, joka ei ole aivan vakuuttunut Auerin syyllisyydestä. Niin, väitteitä multinikkeilystä, pilkkaa, olkinukkeja jne.

Tsemeä Sirpalle.

Muutenkin ärsyttää ko. ketjussa ylenpalttinen spekulointi. Suunnilleen jokainen kirjoittaa helvetin pitkän viestin siitä mikä oli Auerille viimeinen niitti. Mustasukkaisuutta! Rakastaja! Tavoittamattomat ihanteet! Pallo jalassa! Voi vittu! Onko sillä oikeasti jotain väliä kun ette saa sitä kuitenkaan koskaan tietää. Eikä se spekulaatio yhtään auta ymmärtämään Ulvilan surmaa. Se vain paljastaa millaisia ihmisiä nämä spekuloijat ovat. Ja oikeasti, en niin välittäisi tietää.
Jos surmaajasta ei olisi mitään hajua, niin spekut olisivat mielestäni ok.
Haluaisin mieluummin keskustella siitä yöpaidasta ja kadonneesta astalosta ja kengistä ja ikkunasta ja lakanoista.

Ulvila-ketjusta on tullut ihan hirveää mössöä jota ei millään jaksaisi lukea mutta kun täytyy jotta löytää seasta ne harvat järkevät kirjoitukset. Pitäisiköhän kokeilla sitä estolistaa?

EDIT: Ai niin. Sitten vielä se, että jotkut takertuvat vääriin seikkoihin. Esim. Sirpalle: Kai Tanner vapautettiin sen takia, että hänellä oli alibi, ei sen DNA takia. Se, että jonkun DNA:ta ei löydy rikospaikalta ei sulje häntä pois epäiltyjen listalta.

Tunnustukselle tai "tunnustukselle" ei panisi paljon painoa.

Alun perin kerrottiin, että Jukka Lahti oli kertonut uhkailuista useammalle taholle joten en usko, että ne olisivat vain Auerin keksintöä. Uhkailija on tosin voinut olla Auer.
Viimeksi muokannut Anilè, To Huhti 15, 2010 10:09 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Anile= Anilé. Unohdin salasanani siksi tämä uusi lookki.

Mieskuoro Kuuntelijat.
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Pienjyrsijä häkissä - onko se murhattu? :x
Nothing is quite what it seems
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Ärsyttää joidenkin Ulvilan tapauksen esitutkintapöytäkirjan hankkineiden asenne. "Eihän levitellä palstalle mitään juttuja PAKETISTA koska me olemme tästä maksaneet ja muut ei." Aika monta ketjua olisi jäänyt informatiiviseksi torsoksi, mutu-tasolle, ilman ahkerasti työstettyjä Alibi- ja PPK-lainauksia. Näiden alustusten tekijät eivät ole vaivojaan säästelleet saati halunneet pitää hallussaan olevaa informaatiota vain omana tietonaan koska HE ovat lehdistä ja kirjoista jotain maksaneet.

Toki seuraavanlaisille vapaamatkustajille saa sanoa tylystikin: "En viitsi ostaa uutta Alibia, voisko joku kirjottaa tänne sanasta sanaan koko jutun koskien Kuusamon mafiaa..."
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
rosamarine
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Anilè kirjoitti: Ärsyttää nimimerkit joiden mielestä vaikka mikä on epänormaalia ja "minä ainakin olisin toiminut toisin" -lässytys. Asunnon epäsiisteys yhdistettynä perhekerhoon - epänormaalia. Se ettei äiti pakene neljän lapsen (joista nuorin oli 2-vuotias) kanssa yön selkään - epänormaalia. Se ettei Auer nyyhki hysteerisesti kuin elokuvassa - epänormaalia. Ja blaa blaa blaa...
Niinpä. Ja nämä samat "täydelliset" arvostelijat lukevat silmät rakolla esitutkintamateriaalia tuntien varmasti ylemmyyden tuntoa, kun on itse se parempi ihminen. Uteliaita, kerrostalokyttääjiä ja tunkion kaivajia. Ymmärtäisin, jos oikeasti keskittyisitte tapauksen ratkomiseen, kuin siihen ,millä tavoin perheessä siivotaan, kasvatetaan lapsia, etsitään minfon nikkejä nimineen.
Tämä kaikki ed. mainittu on just sitä, mitä keltainen lehdistö harrastaa. Tongitaan toisen elämää ja kehdataan vielä arvostella sitä. Toivottavasti siihen on jokaisella varaa peiliin katsomatta?

Anilè kirjoitti:Sitten on useita nimimerkkejä jotka valittavat Sirpasta mutta eniten minua ärsyttää se, että he jaksavat joka viestissä valittaa Sirpasta. Ja sitten he vielä valittavat kuinka Sirpa ei muka hyväksy muiden mielipiteitä jos ne eivät ole samoja kuin omat vaikka nämä em. nimimerkit käyvät kimppuun kuin hailauma jos joku palstalle ilmaantuu joku, joka ei ole aivan vakuuttunut Auerin syyllisyydestä. Niin, väitteitä multinikkeilystä, pilkkaa, olkinukkeja jne.
Vieläkään ei ole Sirpa minua ärsyttänyt. Samaa mieltä ei tarvitse olla, ja aina voi ohittaa mielipiteet, jos on eri mieltä. Enemmän ärsyttää nämä: "Vittu turpa kiinni, ja ota pillerisi ja blaablaablaa..." Ja hetken päästä kolahtaa lautamiesketju (ennen sitä asiaketju on jo sotkettu paskalla) missä joku ylemmyydentuntoinen minfolainen itkee, kun sirpa sitä ja tätä.

Kaikilla on oikeus omaan mielipiteeseen. Jos on eri mieltä, niin onko se joillekin vaikea hyväksyä?

Sitäpaitsi syyttäjällä ei ole edes oikeita todisteita. Ne yksiselitteiset puuttuvat täysin. Anneli Auer tulee kävelemään vapaana, mutta merkattuna naisena ulos oikeustalosta.
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
MissHolmes
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Anneli Aurin ns. ''tunnustukset'' on karua luettavaa.
Vaatii aikasmoista mielikuvitusta keksiä noin tarkasti riita, joka vielä istuu täysin lasten kertomuksiin yön tapahtumista.
Minua hämmästyttää lähinnä se, että ensin voi kertoa seikkaperäisesti mitä tapahtui ja sitten sanoa ''ei vaiskaan, se oli vitsi, oikeasti en muista mitään.''

Voi referoida noita tunnustuksen synkkiä kohtia viikonloppuna. :(

Uskoisen, että suurin osa meistä lukee tuota matskua siksi, että löytäisi vastauksen siihen onko Anneli syyllinen vai ei ja jos ei niin kuka kumma sitten. Ei siksi, että saisi nähdä kuinka sotkuista on heillä kotona tai montako minfolaista on kuultu.
Nuotio & Äreät Tiput
HerloCCi Solmunen
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja HerloCCi Solmunen »

Anile, saa varmasti olla eri mieltä. Kukaan ei ole sitä kieltänyt, mutta juurikin tuo juttu minkä osoitat Sirpalle Tannerista, on sitäkin jauhettu ihan tappiin asti ja silti ko. nicci jaksaa koko ajan jankuttaa, että Tanner vapautettiin dna:n sitomattomuuden takia.

Se, että ammutaan alas muiden mielipiteet eikä perustella omia millään muulla kuin kognitiivisella logiikalla alkaa ajastaan nyppiä. Ei voi mitään.

Sotkuinen koti yksistään tuskin tekee kenestäkään murhaajaa, mutta jos tämä palsta on tarkoitettu keskusteluun ja spekulaatioihin niin miksi tuosta asiasta ei saisi keskustella? Onko se kenties jollekin piikki lihassa?
Enempi, huomattavasti enempi minua ärsyttää se, että joku jaksaa olla sitä mieltä, että lasten takia toivoisi äidin vapautuvan. Siis siksi ja vain siksi, että hän on äiti.
Äidit eivät aina ole parasta lapsilleen, valitettavasti. En sano, että tässä tapauksessa olisi kyse tästä, mutta noin yleensä.
Äiti voi myös olla se kuka lopullisesti pilaa lapsensa elämän. Äitiys ei tee kenestäkään naisesta pyhimystä kuka edes aina jaksaisi ajatella lastensa parasta.

Kaikki kunnioitus mm. Rosalle, kuka ei ole missään ketjussa syyllistynyt esim. samaan ala-arvoiseen pohditaan kuin keltainen lehdistö tai me muu pohjasakka.
Olemme kaikki syyllistyneet suureen rikokseen-suureen rikokseen olla elämättä elämää täydesti. (H. Miller)
MissHolmes
Ben Matlock

Ja minä kyllä henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että sellainen kaaos, joka ko. kodissa valitsi tuohon aikaan, korreloi jossain määrin myös sitä kaaosta, joka on kotia ylläpitävien ihmisten elämässä.
En ole itse mikään himosiivoaja, mutta kyllä minua ahdistaa sotku ja epäjärjestys ja nyt kyseessä oleva kaaos ei edes ole ainakaan minusta mitään ''luovaa ja taiteelista''.
Uskon, että tuosta kaaoksesta ja henkisestätasapainosta löytyy kyllä jotain tutkimuksiakin. Voin yrittää kaivaa. Minulla on tämä viikonloppu muutenkin pyhitetty Ulvilalle ;) (tottakai siivoan vähän välillä....heh heh)

Ja minä, kuten tiedätte spekuloin. Nyt kuitenkin pyrin aineiston ollessa käsissä, laittamaan aina viitettä siihen, mihin kummasteluni ja ihmettelyni perustan.

Mukavaa viikoloppua kaikille!
Nuotio & Äreät Tiput
debbie

Viesti Kirjoittaja debbie »

Ärsyttää liikkuvat avatarit. Liike häiritsee lukemista ja silmä väsyy.
Nannitanni
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Nannitanni »

debbie kirjoitti:Ärsyttää liikkuvat avatarit. Liike häiritsee lukemista ja silmä väsyy.
Komppaan tätä.
"When I'm being sad, I stop being sad and be awesome instead. True story."
-Barney Stinson-
buracee
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja buracee »

^ ja ^^ Voi itkuvinku taas kerran. :roll: Omat asetukset-asetukset-viestien näyttö-näytä avatarit...
Cassandra
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Cassandra »

Saaks tuolta estettyä vaan liikkuvat avat? :P Avattarista tunnistaa nopeasti kirjoittajat, ja sen takia ne on ihan kivoja.

Mua ei henk.koht. tuo sun ava ärsytä yhtään. Siinä liikkuminen on hillittyä, ja siinä on juju. Mut sit taas migreeniväreissä oleva vetoketju tai ratsastava Lady Gagga ottaa silmiin.
Bias
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Bias »

Lainataan useita kymmeniä rivejä kirjoittajan tekstiä samasta topicista ja kirjoitetaan alle yksi rivi omaa.
Ihan oikeasti voi mainita joko sen kirjoittajan nimen ja kompata sitten (jos teksti on samalla sivulla) tai lainata siitä vain pienen osan, jossa on tiivistettynä se sisältö, johon vastaa sillä omalla lauseellaan.
Ei ole syyttömiä. On vain huonosti kuulusteltuja.
Josif Stalin
MissHolmes
Ben Matlock

^ komppaan :)
Nuotio & Äreät Tiput
Waja
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Waja »

Bias kirjoitti:Lainataan useita kymmeniä rivejä kirjoittajan tekstiä samasta topicista ja kirjoitetaan alle yksi rivi omaa.
Ihan oikeasti voi mainita joko sen kirjoittajan nimen ja kompata sitten (jos teksti on samalla sivulla) tai lainata siitä vain pienen osan, jossa on tiivistettynä se sisältö, johon vastaa sillä omalla lauseellaan.
Wauh!
Sä näytät tänään tosi hyvältä!
Lukittu