http://fi.wikipedia.org/wiki/SarkasmiMatula kirjoitti:Holmesin nauttimat laksatiivit ovat tehonneet ...MissHolmes kirjoitti: Vai voiko olla totta, että rauva ja herra on oikeasti ollut niin kädettömiä, että eivät osanneet sitä poistaa, tai soittaa putkimiestä????
Silloin ymmärtäisin senkin, että keittiössä on avattu hillopurkkeja sorkkaraudalla....
Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa
-
Dexter Morgan
- Hercule Poirotin viikset
Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa
-
MissHolmes
- Ben Matlock
-
John Doe
- Christopher Lorenzo
En ymmärrä Holmesin varmaa mielipidettä asiasta ja tapahtumien kulusta, kun se on muodostunut vain hieman yli puolikkaasta ETPsta. Kannattas varmaan odottaa puuttuvaa osaa ja vasta koko paketin perusteella muodostaa se kokonaiskuva. 
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Mulla onkin se analyyttinen ja looginen tutkijaluonne.
Ja kuudesaisti. Ja tunne.
Älä ole niin hermona Vaavi.
En mä näkemystäni perusta siihen mitä tähänkään asti olen siitä materiaalista lukenut, vaan olen kyllä ollut jo ihan toista vuotta samaa mieltä.
Ja uskon, että vaikka tuo aineisto pelastaisikin Annelin, Anneli hukuttaa itse itsensä.
Siihen samaan tarinaan, jonka jo kertoi poliisille.
Ja kuudesaisti. Ja tunne.
Älä ole niin hermona Vaavi.
En mä näkemystäni perusta siihen mitä tähänkään asti olen siitä materiaalista lukenut, vaan olen kyllä ollut jo ihan toista vuotta samaa mieltä.
Ja uskon, että vaikka tuo aineisto pelastaisikin Annelin, Anneli hukuttaa itse itsensä.
Siihen samaan tarinaan, jonka jo kertoi poliisille.
Nuotio & Äreät Tiput
-
John Doe
- Christopher Lorenzo
No aina vaan "paranee". Ei voi sit mitään sun kohdalla, edes lääkityksellä. 
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Ja sääkin oot hukannut huumorintajusi kokonaan vai?
Eikö tällaiset palstat ole sitä varten, että yritetään ratkoa ratkaisemattomia rikoksia?
Mitäpä tässä siis muutakaan, kun loppumateriaali ei ole saatavilla.
Eikö tällaiset palstat ole sitä varten, että yritetään ratkoa ratkaisemattomia rikoksia?
Mitäpä tässä siis muutakaan, kun loppumateriaali ei ole saatavilla.
Nuotio & Äreät Tiput
No tuo nyt ei ole mitään. Moni täällä näyttää tehneen päätöksensä jo pelkän A:n kuvan perusteella ja olisi valmis kivittämään jos vastaan tulisi.John Doe kirjoitti:En ymmärrä Holmesin varmaa mielipidettä asiasta ja tapahtumien kulusta, kun se on muodostunut vain hieman yli puolikkaasta ETPsta. Kannattas varmaan odottaa puuttuvaa osaa ja vasta koko paketin perusteella muodostaa se kokonaiskuva.
~ Even a clock that is not going is right twice a day ~
Analyyttisesta ja varsinkin loogisesta MissHolmesin luonteesta on lautamiehissa varsin kattava edustus.. http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 68&start=0MissHolmes kirjoitti:Mulla onkin se analyyttinen ja looginen tutkijaluonne.
Ja kuudesaisti. Ja tunne.![]()
![]()
Tapaus Ulvila
MissHolmes kirjoitti:
Siksi, että poliisi on minusta jotenkin vajaavaisesti aloittanut koko tutkinnan, minusta välillä tuntuu, että se jalanjälkikin voi olla vaikka naapurin sedän.
MissHolmes kirjoitti:
Siksi, että poliisi on minusta jotenkin vajaavaisesti aloittanut koko tutkinnan, minusta välillä tuntuu, että se jalanjälkikin voi olla vaikka naapurin sedän.
-
Navetanhajuinen
- Harjunpää
Sippura kohtasit mielenkiintosi herättäneen kirjoittajan jota kaipailit jokin aika sitten, mutta on ehkä siainen.
Helposti tulee miettineeksi ovatko kackelsbergin suoltajat (eli en jotka eivät pysty perustelemaan mitenkään kannanottojaan ja jankkaavat aina samaa, yleensä yksiselitteisesti AA:n syyttömyyttä) yksi ja sama henkilö...
Helpostihan tuota konetta vaihtaa / IP-osoitetta / nickiä...
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Ja niitähän piisaa.
Myös niitä, joilta puuttuu täysin kyky nähdä tällaisella vakava-aiheisella palstalla huumoria tai edes vaikkapa toisen kirjoittaja itseironiaa. Mennään niin helvetin tosissaan, nyrkit pystyssä ja suun pielet maassa, että voi jeesus.
Myös niitä, joilta puuttuu täysin kyky nähdä tällaisella vakava-aiheisella palstalla huumoria tai edes vaikkapa toisen kirjoittaja itseironiaa. Mennään niin helvetin tosissaan, nyrkit pystyssä ja suun pielet maassa, että voi jeesus.
Nuotio & Äreät Tiput
-
John Doe
- Christopher Lorenzo
Vakavien aiheiden yhteydessä huumorin käyttö on ihan OK, kunhan se huumori on "älykästä" tai siis yhtäkään osapuolta "loukkaamatonta". Kaikenlaiset pelleilyt ufoineen ja alentavine kommentteineen henkilöiden älyllisestä tasosta eivät kuulu joukkoon, Minfossakaan! 
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Niin. tuokin ^ on aikamoista tuubaa. Mitä ne oikeastaan eilen siellä oikeudessa jutteli? Ainakin oli epäilys, että jotain olisi sattanut voida tehdä paremminkin. Tultiinko johonkin lopputulemaan? ...kun minulla oli muuta puuhaa....Tapaus Ulvila
MissHolmes kirjoitti:
Suosittelen vaihtamaan tuon tekstin, ennen kuin osottautuu, että se todella oli uteliaan naapurin.
Ja hienoa. Doe sanelee sääntöjä ''ylläpitomentaliteetillä''.
Varsinaiset veljekset!
Nuotio & Äreät Tiput
Olen ehdottomasti samaa mieltä Johnin kans:Miss Holmes on saanut kohtuuttoman paljon paskaa selkäänsä Matulan taholta.John Doe kirjoitti:Vakavien aiheiden yhteydessä huumorin käyttö on ihan OK, kunhan se huumori on "älykästä" tai siis yhtäkään osapuolta "loukkaamatonta". Kaikenlaiset pelleilyt ufoineen ja alentavine kommentteineen henkilöiden älyllisestä tasosta eivät kuulu joukkoon, Minfossakaan!
Ehkä valaisisit hieman lisää? Tarkoitatko Matulaa? Siainen eli sijainen?Navetanhajuinen kirjoitti:Sippura kohtasit mielenkiintosi herättäneen kirjoittajan jota kaipailit jokin aika sitten, mutta on ehkä siainen.
No, Matula tuntuu olevan niin yksitavuinen henkilö, että enpä sen enempää saanut hänestä irti. Niin kuin ei varmaan moni muukaan.
~ Even a clock that is not going is right twice a day ~