Totta. Voi olla että mun arveluni menevät aivan metsään - mutta tässä kohtaa joka tapauksessa tuumin, että tuo huutaa todella raivokkaasti on niin voimakas ilmaisu, että olisko tuonkaltaisen karjaisun alle voinut peittyä tämä isku? En tiedä.kalmusto kirjoitti:Varsin spekulatiivinen isku, kun ei ole nauhalle tallentunut.Florence86 kirjoitti: 2:23 Epäilty: Hei, lopeta (huutaa todella raivokkaasti).
Toinen, kuolettava isku
HÄKE 'nauha'
-
Florence86
- Poliisikoira Rex
Re: HÄKE 'nauha'
Clear water has no fish.
-
Mantalainen
- Scooby-Doo
Kylhä nous- kohta, voisko se olla Kylhä nousen? Vai miksi Jukka tuolleen sanoo? Mun mielestä ois jotenkin absurdia, että puhuisi surmavälineestä jota Anneli nostaisi. Oisko jotain kaatunu Jukan päälle, jonka saa nostettua pois?1:48 Uhri: No vähä voit auttaakii.
Uhri: Kylhä nous (keskellä sanaa kuuluu napsahdus)
1:51 Epäilty: Lähtisekse jo? (kuuluu hiljempana kuin uhrin ääni)
1:52 Uhri: Tu(l)e auttaa.
1:54 Epäilty: (Sanoo joko "mitäkö" tai "pitääkö") (huutaa raivokkaasti)
1:55 Uhri: Yöh (yökkäilee, ähkäisy)
1:55 Epäilty: Vittikö (juoksuaskelia, oven aukaisu).
2:00 Uhri: Aagh (valittaa)
Tässä kohtaa kun Jukka pyytää apua, Anneli on jossain kauempana, missä suunnassa? Vai puhuuko vaan hiljaisemmalla äänellä? Missä Jukka on, onko maassa vai polvillaan? Jos Anneli luulee siellä olevan jonkun murhaajan, siksikö huutaa, että Mitäkö/Pitääkö ..hänen siis tulla sinne kun on se hyökkääjä? Vai pitääkö vielä nyt sit mukamas auttaa? Kulkee nuo juoksuaskeleet minne? Takkahuoneeseen ja Jukan ohi pesuhuoneeseen hakemaan surmavälinettä? (tönäiseekö/osuuko Anneli Jukkaa mennessään vahingossa tai tahalleen, mikä saa Jukan valittamaan?)
Tää kohta, Mä käsittäisin niin, että lapsi tossa kävelee sinne huoneen ovelle ja alkaa itkeä/rääkäisee. Koska Anneli ei kysy et "Onks se viel siel" vaan et "Oliks se viel siel", niin lapsen on täytynyt käydä huoneen ovella. Eli oltettavasti se kohta, missä kuvittelee nähneensä murhaajan poistuvan. Mitähän noi mainitut napsahdukset on? Sit toi on jännä, et kerran jo sanotaan ettei Jukka pysty enää puhumaan kunnolla, mutta sen jälkeen tulee kuitenkin vielä noita selkeitä lauseita.3:14 Lapsi: (itkun alkua + voimakas rääkäisy, lyhyt napsahdus)
3:17 Häke: Haloo.
3:18 Epäilty: Älä itke (lapsi) hei, siel.
3:21 Häke: Joo, sinne on apu koko ajan tulossa, onks sun mies nyt iha tiedottomana makaa vai?
Lapsi itkee taustalla
3:25 Epäilty: Emmä tiedä, mä en oo, keittiös, mä en. Meneks mä kattomaa?
3:30 Häke: Joo, mut missäs se tekijä nyt on, missä se tekijä täl hetkel on?
3:33 Epäilty: No todennäkösest siel ellei lähteny ulos jo, mei makuuhuoneessa siis.
3:36 Häke: Lähti ulos jo vai?
3:37 Epäilty: En tiedä, siel hiljeni.
3:39 Häke: Jaaha.
Epäilty: (kysyy lapselta) Oliks se viel siel?
3:41 Lapsi: Joo, se lähti.
3:42 Epäilty: Se lähti jo vai?
Lopussahan tosiaan kuuluu metallin kilahdus+kolahdus ja kolahdus myös siinä kun Anneli tulee puhelimeen. Käärikö surma-aseen johonkin vaatteeseen? Siihen paitaan mikä oli aikasemmin päällä?
Minä olen ymmärtänyt että kun lapsi rääkäisee ja alkaa itkemään, hän ei suinkaan näe murhaajan poistumista, vaan isänsä makaavan verisenä ja kuolleena, josta syystä kauhun ilmaus (ei todellakaan mikään ihme) Aivan hirveää että AA lähetti lapsensa katsomaan sitä näkyä (jota kuvattu ei ihmisen tekosiksi niin raakaa oli jälki). Jos murhaaja olisi tuossa vaiheessa poistunut talosta, siitä olisi kuulunut nauhalla ääni, vaan ei kuulu mitään sen kaltaista.
-
alpo holisti
- Andy Sipowich NYPD
askelten ääni?
En löytänyt yjsityiskohtia, joten kysyn:
kengät jalassa vai ilman
a. meni kengät jalassa kylppärin kautta
b. kalautti
c. palasi olkkarin kautta ilman kenkiä
(meni hieman aika ottaa ne jalasta ja astua verettömään kohtaan)
onko tämä mahdollista?
jotain verijälkiä lattialla luulisi olevan.
En löytänyt yjsityiskohtia, joten kysyn:
kengät jalassa vai ilman
a. meni kengät jalassa kylppärin kautta
b. kalautti
c. palasi olkkarin kautta ilman kenkiä
(meni hieman aika ottaa ne jalasta ja astua verettömään kohtaan)
onko tämä mahdollista?
jotain verijälkiä lattialla luulisi olevan.
Miten A olisi pystynyt pesuhuoneen kautta kolkkaamaan, jos ei siitä pystynyt ottamaan pulssiakaan ? 
~ Even a clock that is not going is right twice a day ~
-
alpo holisti
- Andy Sipowich NYPD
...siinä vaiheessa J olisi voinut olla vielä muussa kohdassa, sängyssä, polvillaan tms.
Kylppäristä ei löytynyt verta.alpo holisti kirjoitti:jotain verijälkiä lattialla luulisi olevan.
Niin kai, minä kyllä olen käsittänyt, että viimeinen kuolettava isku tuli juuri tuossa kohdassa, mistä hänet löydettiin.alpo holisti kirjoitti:...siinä vaiheessa J olisi voinut olla vielä muussa kohdassa, sängyssä, polvillaan tms.
~ Even a clock that is not going is right twice a day ~
J on ollut lattialla makaamassa kun astalolla on lyöty ja ainakin kohtalaisen lähellä löytöpaikkaansa, se selviää verijälkitutkimuksesta (lähde ETP). Seinän verijäljistä pystyttiin selvittämään astalon heilahtamissuunta. Laitan kohta liitteen verijälkitutkimusken lausunnosta.alpo holisti kirjoitti:...siinä vaiheessa J olisi voinut olla vielä muussa kohdassa, sängyssä, polvillaan tms.
http://www.aijaa.com/v.php?i=6106506.jpg
http://www.aijaa.com/v.php?i=6106511.jpg
Osa verijälkitutkimuslausuntoa, tässä kyllä useampia sivuja ja johtopäätöksetkin jotka lausujan mielestä osoittavat AA:n syyllisyyteen.
http://www.aijaa.com/v.php?i=6106511.jpg
Osa verijälkitutkimuslausuntoa, tässä kyllä useampia sivuja ja johtopäätöksetkin jotka lausujan mielestä osoittavat AA:n syyllisyyteen.
-
Mantalainen
- Scooby-Doo
Joo, siis samaa tarkoitin, että lapsi rääkäisee kun näkee isänsä. Kirjotin vähän hassusti aikasemminMinä olen ymmärtänyt että kun lapsi rääkäisee ja alkaa itkemään, hän ei suinkaan näe murhaajan poistumista, vaan isänsä makaavan verisenä ja kuolleena, josta syystä kauhun ilmaus (ei todellakaan mikään ihme)
1:55 Epäilty: Vittikö (juoksuaskelia, oven aukaisu).
Tässä kuvittelen Annelin tulevan pesuhuoneesta astalon kanssa. Jukka saa iskun:
Tässä kuvittelen Jukan näkevän, kuinka Anneli kohottaa astalon, Jukka huutaa "Äläälälä" ja saa iskun keskellä huutoaan:
2:02 Uhri: A-laalalala (ei pysty puhumaan enää selvästi, kopsahdus keskellä)
2:03 Epäilty: (_uole) (2-tavuinen sana, päällekkäin miehen valituksen kanssa)
Tässä kuvittelen Annelin iskevän kolmannen kerran:
2:05 (vaimea kopsahdus)
Uhri: Lala.
Epäilty: Öh (voimakkaan ponnistuksen aiheuttama äännähdys)
Epäilty saattaa esimerkiksi yrittää työntää Jukkaa
2:07 Epäilty: ...
Mitähän nuo kolme pistettä kuvaavat? Seuraavassa kuvittelen Annelin havahtuneen häkeen päin (samalla kun vie astaloa takaisin pesuhuoneeseen):
2:08 Epäilty: (vaimeita askelia) Tuleeksielt kettää?
CUT
Tänä aikana Anneli järjestää astaloa piiloon pesuhuoneessa.
2:36 Häke: Voisko äiti puhuu?
2:38 Lapsi: Äiti tuu.
2:39 (kolahdus)
2:39 Lapsi: Nyt siel puhutaa taas.
2:41 (metallinen ääni + vaimeampi kolahdus).
Anneli piilottaa astalon (pesuhuoneessa).2:42 Epäilty: Onksielt tulos joku?
Mitä kautta Anneli palasi puhelimeen? Onko aivan varmaa, ettei hän tullut pesuhuoneesta, keittiön läpi?
Tässä kuvittelen Annelin tulevan pesuhuoneesta astalon kanssa. Jukka saa iskun:
Tässä kuvittelen Jukan näkevän, kuinka Anneli kohottaa astalon, Jukka huutaa "Äläälälä" ja saa iskun keskellä huutoaan:
2:02 Uhri: A-laalalala (ei pysty puhumaan enää selvästi, kopsahdus keskellä)
2:03 Epäilty: (_uole) (2-tavuinen sana, päällekkäin miehen valituksen kanssa)
Tässä kuvittelen Annelin iskevän kolmannen kerran:
2:05 (vaimea kopsahdus)
Uhri: Lala.
Epäilty: Öh (voimakkaan ponnistuksen aiheuttama äännähdys)
Epäilty saattaa esimerkiksi yrittää työntää Jukkaa
2:07 Epäilty: ...
Mitähän nuo kolme pistettä kuvaavat? Seuraavassa kuvittelen Annelin havahtuneen häkeen päin (samalla kun vie astaloa takaisin pesuhuoneeseen):
2:08 Epäilty: (vaimeita askelia) Tuleeksielt kettää?
CUT
Tänä aikana Anneli järjestää astaloa piiloon pesuhuoneessa.
2:36 Häke: Voisko äiti puhuu?
2:38 Lapsi: Äiti tuu.
2:39 (kolahdus)
2:39 Lapsi: Nyt siel puhutaa taas.
2:41 (metallinen ääni + vaimeampi kolahdus).
Mitä kautta Anneli palasi puhelimeen? Onko aivan varmaa, ettei hän tullut pesuhuoneesta, keittiön läpi?

-
alpo holisti
- Andy Sipowich NYPD
...luepa pari edellistä viestiä...
Joo kiitos, olen lukenut jokaisen viestin tässä ja muutamassa muussakin ketjussaalpo holisti kirjoitti:...luepa pari edellistä viestiä...

-
Florence86
- Poliisikoira Rex
Anneli ei ole voinut käyttää pesuhuonetta silläSusihukka kirjoitti:2:41 (metallinen ääni + vaimeampi kolahdus).
a) Takkahuoneen ovessa, jonka edessä Jukka makasi, ei ollut verijälkiä oven aukomisesta
b) Aikaa oli liian vähän kiertää olohuoneen ja keittiön kautta + ääniä tällaisesta pidempikestoisesta askelluksesta/juoksusta Jukan oletetun kuoleman jälkeen ei mun käsitteekseni ole tallentunut häkenauhalle
Clear water has no fish.