Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa

Keskustelua Ulvilan tapauksesta
MissHolmes
Ben Matlock

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Matula kirjoitti:
Sippura kirjoitti: Eli, onko siis koko juttu näistä haastatelluista huuhaata?
Olen myos kysynyt samaa... John Doe voisi varmaan vastata tahan parhaiten, kun hanella on tieto asiasta. Minulla ei ole, enka usko kellaan muullakaan olevan.
John Doe kertoi:"Mä voisin kyllä, helpostikkin, kertoa nimimerkit Minfosta, jotka on kuulusteluissa joutuneet käymään"
Miksi et lue omista papereistasi? Vielä viikolla tarjosit kopiota ilmaiseksi? Vai ongitko ihmisten henkilöllisyyksiä moisella tempullasi?
Alkaisi olla jo sen luokan temppu, että sietäisi saada ikuinen banni.
Nuotio & Äreät Tiput
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Hellitä hieman Miss Holmes tuosta Matula-fiksaatiostasi. On ihan aiheellista kysyä täällä noista "kuulusteluista" koska väite esitettiin täällä. Hyvä että nyt selvisi, kiitos siitä.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Stephanie Plum
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Stephanie Plum »

Kyllä minuakin kiinnostaisi tietää kovastikkin, miksi Matula houkutteli ilmaisen materiaalin avulla itselleen yhteystietoja antamaan ? Tälläinen vaikutelma minulle asiasta jäi.
Matulalta olen tätä parikin kertaa kysynyt, mutta eipä ole vastausta tullut...
v-a-45
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja v-a-45 »

Matula kirjoitti:
Sippura kirjoitti: Eli, onko siis koko juttu näistä haastatelluista huuhaata?
Olen myos kysynyt samaa... John Doe voisi varmaan vastata tahan parhaiten, kun hanella on tieto asiasta. Minulla ei ole, enka usko kellaan muullakaan olevan.
John Doe kertoi:"Mä voisin kyllä, helpostikkin, kertoa nimimerkit Minfosta, jotka on kuulusteluissa joutuneet käymään"
Jaksaa jaksaa vääntää ja taas vääntää, miksi? Kyllä kaikki tietää jo, että sinusta on kirjoitettu iltasanomissa ym muissa lehdissä, siis nimimerkistäsi. Ja miksi jaksat vaan jänkätä asiasta uudelleen ja uudellen vähän joka ketjussa? Jos halua nolata JD.n niin miksi? Hän ei kuitenkaan, eikä kukaan muukaan ole tuonut nimimerkkejä esiin. Ja jos/kun sinulla on myös nuo paperit niin tiedät miten asia on. Toisaalta toinen näistä nimimerkeistä on edelleen tutkinnan alla ja olen jopa itse käynyt sp keskustelua asiasta poliisin kanssa. Eli mikä tässä nyt suo häiritsee niin kauheasti, että pitää halveerata toisia tai nälviä yleensä?
kohtalo sekoittaa kortit ja me vain pelaamme
Copy
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Copy »

1+1?
Matula
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja Matula »

John Doe kirjoitti:Mä voisin kyllä, helpostikkin, kertoa nimimerkit Minfosta, jotka on kuulusteluissa joutuneet käymään. Tieto löytyy esitutkintamateriaalin osiosta "Lisätutkinta". Toisaalta siitä tiedosta ei ole kenellekkään mitään iloa/hyötyä, joten pidän tiedon itselläni. Toivottavasti kaikki materiaalin tilanneet "älyävät" tehdä samoin! 8)
Mista lahtien faktatiedon peraankuuluttaminen on palstalla ollut nain tuomittavaa?
John Doelle pisteet siita, etta myontaa virheensa. Muut taas todistivat jalleen oman yksinkertaisuutensa ja vaikeudet luetun ymmartamisessa.
Tapaus Ulvila
MissHolmes kirjoitti:
Siksi, että poliisi on minusta jotenkin vajaavaisesti aloittanut koko tutkinnan, minusta välillä tuntuu, että se jalanjälkikin voi olla vaikka naapurin sedän.
Matula
Jack Bauer

HerloCCi Solmunen kirjoitti: Shokkia ei liene voi feikata, mutta on toki olemassa erisyistä johtuvia shokkitiloja mm.kipusokki tai psyykkinen shokki.
Vahintaankin aivopierun arvoinen suoritus Herlocilta.
Tapaus Ulvila
MissHolmes kirjoitti:
Siksi, että poliisi on minusta jotenkin vajaavaisesti aloittanut koko tutkinnan, minusta välillä tuntuu, että se jalanjälkikin voi olla vaikka naapurin sedän.
Satu L
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja Satu L »

Matula kirjoitti:
HerloCCi Solmunen kirjoitti: Shokkia ei liene voi feikata, mutta on toki olemassa erisyistä johtuvia shokkitiloja mm.kipusokki tai psyykkinen shokki.
Vahintaankin aivopierun arvoinen suoritus Herlocilta.
Miksi?
Matula
Jack Bauer

Odotellaanko ensin Herccun vastausta .. :D :D
Tapaus Ulvila
MissHolmes kirjoitti:
Matula
Jack Bauer

awa kirjoitti:Matula kirjoitti:
"On otettava myos huomioon uhrin mahdollinen laakitys, maksan toimintakunto ja liikuntakyky vuodon alkaessa. Kaikki nama seikat vaikuttavat kehon ulkopuolisen vuodon maaraan"

Lääkityksellä ei juuri ole mitään merkitystä, ainoastaan veren ohennuslääkkeet voisivat tulla tässä tapauksessa kysymykseen. Maksan toimintakunto ja liikuntakyky ovat pelkkää paskanjauhantaa.

Kaikki nämä muka vaikuttavat kehon ulkopuolisen vuodon maaraan? Just just.

- hymm -
Tama on jo sen verran valuvaa tavaraa, etta tasta saa Vuoden Kackelsberg -palkinnon !!!
Tapaus Ulvila
MissHolmes kirjoitti:
awa
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja awa »

Oliko Sinulla jokin kysymys?
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Matula
Jack Bauer

Ymmarrat sen varmasti lukemalla ketjua muutama viesti taaksepain..
Vai onko sinullakin luetun ymmartamisessa vaikeuksia ?
Tapaus Ulvila
MissHolmes kirjoitti:
awa
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja awa »

No - laitapa se kysymys niin vastataan. Voit myös laittaa ä:t ja ö:t niin kuin ne on, ettei vaan tule luetunymmärtämisen kanssa vaikeuksia - vai onko siihen jokin este?

Matula
Jack Bauer

awa kirjoitti:Matula kirjoitti:
"On otettava myos huomioon uhrin mahdollinen laakitys, maksan toimintakunto ja liikuntakyky vuodon alkaessa. Kaikki nama seikat vaikuttavat kehon ulkopuolisen vuodon maaraan"

Lääkityksellä ei juuri ole mitään merkitystä, ainoastaan veren ohennuslääkkeet voisivat tulla tässä tapauksessa kysymykseen. Maksan toimintakunto ja liikuntakyky ovat pelkkää paskanjauhantaa.

Kaikki nämä muka vaikuttavat kehon ulkopuolisen vuodon maaraan? Just just.

- hymm -
Voisitko kertoa perustelusi tahan, kiitos.
Tapaus Ulvila
MissHolmes kirjoitti:
awa
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja awa »

Kehon ulkopuolisen vuodon määrään ei vaikuta oleellisesti maksan toimintakunto eikä liikuntakyky. Piste.

Matula, voitko laittaa ä:t ja ö:t niin kuin ne on, ettei vaan tule luetunymmärtämisen kanssa vaikeuksia - vai onko siihen jokin este?

- awa -

Vastaa Viestiin