Kertoisiko joku viimein että miten se toinen?Ailar kirjoitti:Miten minä eroan niistä sadoista kirjoittajista?
Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa
Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Kiitos maija turjukka! Näin se vissiin on, että Anneli on takertunut siihen niinkutsuttuun oljenkorteen ja se satuin olemaan minä. Ehkä hän toivoi, että minä vilkkaalla mielikuvituksellani juoksuttaisin paikalle jonkun kivan murhaajaehdokkaan.
Sain viestin yksärinä, ettei minun olisi kannattanut julkaista nimimerkkiäni tässä yhteydessä. Voi olla! En ole kuitenkaan tehnyt mitään sen kummempaa kuin te muutkaan - kirjoittanut vain palstalle omia näkemyksiäni. Suurimman osan saisi tosin vetää pytystä alas, mutta sanottu mikä sanottu.
Jos noita vuosien takaisia nyt lukee, täytyy muistaa, että meille uutisoitiin, kuinka Ulvilan Tähtisentien ikkunasta lennähti eräs ukko sukukalleuksiaan säästelemättä sisään murhaten perheenisän. Sittemmin asiat hieman muuttuivat!
Sain viestin yksärinä, ettei minun olisi kannattanut julkaista nimimerkkiäni tässä yhteydessä. Voi olla! En ole kuitenkaan tehnyt mitään sen kummempaa kuin te muutkaan - kirjoittanut vain palstalle omia näkemyksiäni. Suurimman osan saisi tosin vetää pytystä alas, mutta sanottu mikä sanottu.
Jos noita vuosien takaisia nyt lukee, täytyy muistaa, että meille uutisoitiin, kuinka Ulvilan Tähtisentien ikkunasta lennähti eräs ukko sukukalleuksiaan säästelemättä sisään murhaten perheenisän. Sittemmin asiat hieman muuttuivat!
-
Stephanie Plum
- Remington Steele
Ailarille virtuaalisesti ymmärrystä ja kannustusta
Ikävästi tehty Auerilta syyttää nimimerkkiä ja tulee mieleen, että taitaa syyttää ketä tahansa teosta välittämättä seurauksista, mitä aiheuttaa
Ikävästi tehty Auerilta syyttää nimimerkkiä ja tulee mieleen, että taitaa syyttää ketä tahansa teosta välittämättä seurauksista, mitä aiheuttaa
-
Valdovas
- Axel Foley
Niin, hiukan sellaiseltahan se vaikuttaa noiden tapauksen aiempienkin vaiheiden, "tunnistusten" ym. osalta. Hiukan kyllä kiinnostaisi kuulla, mitä hän täsmällisesti Ailarista tai Minfosta yleensä on väittänyt, ja mikä rooli nimimerkein käydyillä keskusteluilla voi asiassa ylipäätäänkään olla? Voi olla, että näitä on tuolla jossain tapausta käsittelevissä viestiviidakoissa käsiteltykin, mutta aikani ei anna periksi niiden läpikäymiseen ja muuten en ole tapauksesta käytyä keskustelua sen tarkemmin seurannut.Stephanie Plum kirjoitti:Ailarille virtuaalisesti ymmärrystä ja kannustusta![]()
Ikävästi tehty Auerilta syyttää nimimerkkiä ja tulee mieleen, että taitaa syyttää ketä tahansa teosta välittämättä seurauksista, mitä aiheuttaa![]()
Ainoa mieleeni tuleva peruste, jolla jotain relevanssia voisi ehkä olla, on se, että foorumilla käydyissä keskusteluissa on osattu viitata johonkin sellaiseen yksityiskohtaan, jota ei koskaan ole julkistettu ja josta tietoisen täytyisi siis olla jollain lailla tekemisissä itse tapahtuman kanssa. Toisaalta kun ajattelee sitä varsin mittavaa tietomäärää, jota asiasta on jo eri tahoilla levitelty, ja ehkä vieläkin laajempaa spekulaatioiden määrää niin tällä kuin muillakin foorumeilla, niin en kovin yllättävänä pitäisi, vaikka ihan randomina joku detalji olisi saattanut jopa osua vahingossa kohdalleen.
Omalta kohdaltani voisin sanoa että olen hieman pettynyt JD:n käytökseen ja (liioiteltuun) kirjoitteluun Minfon ja nimimerkkien osalta,joka sai tarpeettoman suuren mittakaavan ja murheen aikaan.
(joo tiedän,etten osaa itsekkään aina käyttäytyä mutta se on toinen tarina joka ei liity tähän aiheeseen tai ylipäätään vihjailuihin nimimerkeistä)
(joo tiedän,etten osaa itsekkään aina käyttäytyä mutta se on toinen tarina joka ei liity tähän aiheeseen tai ylipäätään vihjailuihin nimimerkeistä)
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
-
John Doe
- Christopher Lorenzo
Arvon Chopper voi sitten ihan vapaasti siirtyä JDn paikalle hommaamaan/järjestämään......asioita/papereita/miittejä/yhteyksiä ja sen homman minä luovutan erittäin mielelläni!!!
Niin että siitä vaan kokeilemaan, kaikki muutkin halukkaat, näette ainakin mitä tapahtuu!
Totaalisen perseestä koko Minfo nykyään, joten poistun takavasemmalle ja jätän sen "työnteon" kokonaan muille.
ps. Ihmiset tulkitsee asioita eri tavoilla ja itse taisin syyllistyä hätäiseen tulkintaan tuossa kuulusteluasiassa, mutta, mutta!!
Niin että siitä vaan kokeilemaan, kaikki muutkin halukkaat, näette ainakin mitä tapahtuu!
Totaalisen perseestä koko Minfo nykyään, joten poistun takavasemmalle ja jätän sen "työnteon" kokonaan muille.
ps. Ihmiset tulkitsee asioita eri tavoilla ja itse taisin syyllistyä hätäiseen tulkintaan tuossa kuulusteluasiassa, mutta, mutta!!
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
JD , en arvostellut ollenkaan tekemääsi työtä,kuten voit aikaisemmasta kommentistani lukea. Joten älä viitsi käyttäytyä ylidramaattisestiJohn Doe kirjoitti:Arvon Chopper voi sitten ihan vapaasti siirtyä JDn paikalle hommaamaan/järjestämään......asioita/papereita/miittejä/yhteyksiä ja sen homman minä luovutan erittäin mielelläni!!!
Totaalisen perseestä koko Minfo nykyään, joten poistun takavasemmalle ja jätän sen "työnteon" kokonaan muille.![]()
![]()
![]()
Olin ainoastaan pettynyt turhaan elvistelyyn jollaista en olisi sinulta odottanut.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Ite käytäydyt niitten paperiesi ja omiesi tekemiesi mukaan kuin pahinkin kakara. Et tule saamaan tekemästi työstä ikinä mitään palkintoa. Joten älä juntti odota mitään kunnioitustakaan. Mun mielestä oot pahanen äpärä joka leivittää muiden yksityisiä tietoja maksua vastaaa, saatana.John Doe kirjoitti:Arvon Chopper hommaamaan/järjestämään......asioita/papereita/miittejä/yhteyksiä ja sen homman balaa hblaa
Mikäli nimimerkki Apollo viittaa yksityisten tietojen levittämisessä esitutkintapöytäkirjaan, niin eivät ne niin yksityisiä ole. Ne voi jokainen käydä itselleen lunastamassa, tosin suolaiseen neljän sadan hintaan (niinkö se oli?). Mitä nyt seurailin tietojen ja kustannusten jakamista, niin hienostihan se meni ja osa teki kovasti töitä homman eteen ( ja käsittääkseni sotut, osoitteet yms. sensuroitiin ennen jakoa ). Itsekin saan vapaamatkustajana nauttia ETP:n antimista Ulvila-ketjussa.
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.
Poikkean keskustelu-urilta ja haluaisin esittää pahotteluni tiettyjä nimimerkkejä kohtaan. Aluksi anteeksipyyntö MissHolmesille, sätin sinua ehkä liiaksi. Kirjoitat todella paljon asiaa, mutta osa viesteistäsi on totaalista kuraa. Intuition vallassa ehken olet joskus ollut?
Sitten olen pahoillani, että olen koskaan puolustanut Sirpaa. Ulvila -ketjua pääasiassa sivusta seuranneena Sirpa sai mielestäni turhaan pa--aa niskaansa. Nooooh, tarinan edetessä itseänikin alkoi suorastaan keljuttaa Sirpan kakaramainen käytös. Vaikkakin arvostan sitä, että erilaisia mielipiteitä tuodaan esille.
Tämä avautuminen siksi, että tuplanickeistä on ollut niin kova pulina ja myös "Sirpan lumoon joutumisesta". Pesen käteni siitä tällä puheenvuorolla. Olen vaan utelias, mutta en ole leiriäni valinnut, toisin kuin aika moni keskustelija. Sama mulle onko syytön vai syyllinen, kunhan tuomio tulee riittävin näytöin. Ja totuuskin kiinnostaisi.
Kiitos, ei muuta tällä kertaa.
Sitten olen pahoillani, että olen koskaan puolustanut Sirpaa. Ulvila -ketjua pääasiassa sivusta seuranneena Sirpa sai mielestäni turhaan pa--aa niskaansa. Nooooh, tarinan edetessä itseänikin alkoi suorastaan keljuttaa Sirpan kakaramainen käytös. Vaikkakin arvostan sitä, että erilaisia mielipiteitä tuodaan esille.
Tämä avautuminen siksi, että tuplanickeistä on ollut niin kova pulina ja myös "Sirpan lumoon joutumisesta". Pesen käteni siitä tällä puheenvuorolla. Olen vaan utelias, mutta en ole leiriäni valinnut, toisin kuin aika moni keskustelija. Sama mulle onko syytön vai syyllinen, kunhan tuomio tulee riittävin näytöin. Ja totuuskin kiinnostaisi.
`repiä lihaa`
Re: Valitettava pienkoneturma Porvoossa.
Jauhantaa mita jauhantaa. Ennen kuin, Mr/Ms Matula avaa ketjun, että han odottaa awalta vastausta kysymykseen, miten tuo liittyy Pohjois-Helsinkiin ?Matula kirjoitti:Paskanjauhantaa on mielestani se, ettei kykene perustelemaan vaitettaan. Et sita pystynyt tekemaan. Ja miten tuo Pohjois-Helsinki liittyy koko asiaan ??? (huom! kouluja kaynyt varmaan osaa myos aidinkielen perusteet, vai kuinka ?)
- haluan kertoa, etta lentokone oli matkalla, Malmin pienlentokoneille tarkoitetulle kentalle Pohjois-Helsinkiin.
Kone oli laskeutumassa Malmin kentalle. Kai sita voi oltetuksena kayttaa? Ei ole kiellettya?
Tasta ylläpito minulle rangastukesen maarasi ja sen olen kärsinyt.
- hymm -
P.S. Matula - Osaan myos aidinkielen perusteet.
P.S.S. Yllapito maarasi minulle rangaistuksen henkilospekuloinnista, ja tata keskustelua käydaan lautamiehissÄ.
P.S.S.S. Matula - miksi yllapito nain jyrkasti tuohon reagoi?
Esitin juuri SINULLE Matula kysymyksen - saanko vastauksen ??
Totuus on faktojen tunnustamista.
http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I
http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA
http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw
"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I
http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA
http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw
"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Voin luvata sinulle vastauksen, kun ENSIN vastaat minun ENSIKSI esittamaani kysymykseen. Siihen sinulla vain ei valitettavasti ole rahkeita, kehumastasi koulutuksestasi huolimatta.

Tapaus Ulvila
MissHolmes kirjoitti:
Siksi, että poliisi on minusta jotenkin vajaavaisesti aloittanut koko tutkinnan, minusta välillä tuntuu, että se jalanjälkikin voi olla vaikka naapurin sedän.
MissHolmes kirjoitti:
Siksi, että poliisi on minusta jotenkin vajaavaisesti aloittanut koko tutkinnan, minusta välillä tuntuu, että se jalanjälkikin voi olla vaikka naapurin sedän.
Niin....MissHolmes kirjoitti:Voi kiesus!
Kyllä nyt alkaa epäilyttää oikeasti kaikkien asianosaisten järjen juoksu.
Poliisi on esitutkintamateriaalissaan yrittänyt selvittää tuota 'Seppoa'. Pohtinut kaiketi mahdollisuutta, että 'Seppo' olisi yksi meistä. Ymmärtääkseni 'Seppo' on kuitenkin jäänyt pimentoon.
Miksi poliisi miettisi Sepon henkilöllisyyttä, jos 'Seppo' olisi oma mies?
Eiköhän silloin olisi ohitettu koko Seppo jopa Annelin puhuttelu vaiheessa olan kohautuksella tyyliin ''ei kiinnosta meitä''???![]()
Hohhoijaaa... Taas tata niin tuttua Holmesin ajatuksenjuoksua, jonka sisalto muuttuu joka paiva oman mielentilan mukaan..MissHolmes kirjoitti:Nyt taas alkaa kuullostamaan siltä, että 'Seppo' olisi todellakin ollut poliisin mies.![]()
Tapaus Ulvila
MissHolmes kirjoitti:
MissHolmes kirjoitti:
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Nyt jos taas olisi harrastanut sitä kuuluisaa sisälukua ja omaisi edes senttimetrin verran huumoria, ymmärtäisi, että tuo alleviivattu oli tarkoitettu viittaamaan porukan spekuun edellä 'seposta'. Minusta Seppo on feikki kyökkipoliisi ja erittäin huono sellainen.Matula kirjoitti:Hohhoijaaa... Taas tata niin tuttua Holmesin ajatuksenjuoksua, jonka sisalto muuttuu joka paiva oman mielentilan mukaan..MissHolmes kirjoitti:Nyt taas alkaa kuullostamaan siltä, että 'Seppo' olisi todellakin ollut poliisin mies.![]()
Mutta jos on lusikalla annettu, mitä sitä kauhalla vaatimaan....
Nuotio & Äreät Tiput
Mielestäni tämä oudosti käyttäytyvä (sukulaismiehen ilmaus) ja Annelin pidätyksen tapahduttua kuin pieruna Saharaan kadonnut sulhaskandidaatti oli/on yli-innokas kyökkipoliisi. Peesailen tässä siis Miss Holmesia. Olen pettynyt, jos paljastuu, että poliisin soluttauttuminen on ollut noin huonoa.
P.S. Jokseensakin äärimmäisen viihdyttävä tuo Matula odottaa Miss Holmesin vastausta- ketju näin nykytilanteen valossa.
P.S. Jokseensakin äärimmäisen viihdyttävä tuo Matula odottaa Miss Holmesin vastausta- ketju näin nykytilanteen valossa.
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.