Jos Tuksun enkku taipuu niin saattaahan olla että ottaa roskalehdet haltuun myös Suomen ulkopuolella. Hehheh.
Johanna Tukiainen
Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä
Suunnitellut muuttavansa Thaimaahan. Voin vaan sanoa että tervemenoo
Jos Tuksun enkku taipuu niin saattaahan olla että ottaa roskalehdet haltuun myös Suomen ulkopuolella. Hehheh.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
век живи, век учись.
-
Mies Kunto
- Susikoski
Ja taas Tuksua viedään:
Lihavoitu teksti paljastaa ylläolevan fiktioksi...
Milloin Johanna oikeasti ymmärtää, että any publicity ain't good publicity. Muutenkin nuo sen tarinat tuntuvat olevan enemmän tai vähemmän "mä en tehnyt mitään, minua kiusataan, ihmiset eivät kestä julkisuuttani"-osastoa. Aina se vika löydetään vastapuolelta, kun henkilö itse suorittaa kaiken niin päin persettä kuin vain voi.
lähde: mtv3.fiPahasti ruhjottu Johanna Tukiainen koki kauhunhetkiä Tukholmassa torstai-iltana.
Pahoinpidelty kohukaunotar Johanna Tukiainen oli perjantaina iltapäivällä menossa sairaalaan. Hän kertoo Viihdeuutisille torstai-illan ja perjantain vastaisen yön karmeista tapahtumista. Hän kertoo menneensä Tukholman keskustassa sijaitsevaan ravintolaan, josta tapahtumaketju sai alkunsa.
– Ravintolan portsari ihastui minuun ja vei kotiini ravintolaillan lopuksi. Toinen portsari oli nähtävästi suuttunut asiasta, jonka mukaan asiakkaiden kanssa ei saa seurustella. Yritin mennä ravintolaan uudestaan, mutta en päässyt sisään. Pyysin ravintolan johtajaa paikalle, mutta portsarit soittivat virkavallan paikalle. Samalla he väittivät, että olen humalassa. Poliisit tulivat, ja autosta nousi mies, joka tarttui ranteesta minua kiinni. Hän raahasi minua katua pitkin siten, että jalkani aukesivat. Toinen alkoi repiä hiuksiani ja mekkoani. Naispoliisi laittoi minut käsirautoihin. Kysyin, mitä olen tehnyt väärin. He väittivät, että olen liikaa alkoholin vaikutuksen alaisena, vaikka en ollut ottanut mitään alkoholia.
Tukiainen vietiin yöksi putkaan.
– Nyt menen sairaalaan tutkimuksiin. Kuvia ja lääkärinlausuntoa käytän todistusmateriaalina ja teen tästä rikosilmoituksen.
Lihavoitu teksti paljastaa ylläolevan fiktioksi...
Milloin Johanna oikeasti ymmärtää, että any publicity ain't good publicity. Muutenkin nuo sen tarinat tuntuvat olevan enemmän tai vähemmän "mä en tehnyt mitään, minua kiusataan, ihmiset eivät kestä julkisuuttani"-osastoa. Aina se vika löydetään vastapuolelta, kun henkilö itse suorittaa kaiken niin päin persettä kuin vain voi.
Rover, wanderer. Nomad, vagabond. Call me what you will.
-
theboss
- Jack Taylor
Ei vittu repesin
Onhan toi vlas kyl semmone rumilus et ei sitä pelasta edes tonni Botoxii, vittu pysy siellä ruottissa, tee palvelus ihmiskunnal äläkä palaa!!
PRKL!!!!
PRKL!!!!
mitään en myönnä
Onko mahdollista, että töissä oleva voi lähteä pois kesken työajan jonkun pimatsun vuoksi?
Onneksi Tusku ottaa ravintolassa vain ruokaa ja vettä. On sitten ainakin selvinpäin aina ja tietää, miten näissä kahnauksissa on oikeasti käynyt. Minkä ihmeen takia Tuksu muka olisi mennyt takaisin, jos kerran lähti jo tämän toisen portsarin kanssa kotiinsa. Ja hei, toki kaikki, jotka ovat liian kännissä päästäkseen ravintolaan, viedään putkaan käsiraudoissa
Onneksi Tusku ottaa ravintolassa vain ruokaa ja vettä. On sitten ainakin selvinpäin aina ja tietää, miten näissä kahnauksissa on oikeasti käynyt. Minkä ihmeen takia Tuksu muka olisi mennyt takaisin, jos kerran lähti jo tämän toisen portsarin kanssa kotiinsa. Ja hei, toki kaikki, jotka ovat liian kännissä päästäkseen ravintolaan, viedään putkaan käsiraudoissa
Nanika ga tooku matteiru to
-
MotiivitOn
- Rico Tubbs
Niin, mutta Tuksuhan ei ollut alkoholia edes nauttinut. Että Ruotsissa on poliisilla tapana ihan perusteetta viedä ihmisiä putkaan raahaamalla pitkin katuja.Clyde kirjoitti:Ja hei, toki kaikki, jotka ovat liian kännissä päästäkseen ravintolaan, viedään putkaan käsiraudoissa
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-
-
Polar
- Hercule Poirotin viikset

Tässä Tuksun uusi look kauneusoperaatioiden jälkeen. Huuliin on laitettu täytettä, uusi tukka, arpia poistettu kasvoista ja laihtunut(?!?!).
http://www.seiska.fi/viihdeuutiset/_a11 ... sa++katso/
I don't wanna be buried in a Pet Sematary. I don't want to live my life again -Ramones-
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Sehän on itse hammaskeiju!
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Tulin katsoneeksi Maria!sta Tuksun haastattelun. Voi hertsileeri mikä pusukala, ihan sääliksi käy. Kasvotkin tosi turpeat, ihan kuin olisi saanut allergian äyriäisistä 
"Me haetaan Julian kanssa semmosia miehiä, jotka on karismaattisia (henkisesti) ja joilla on vaikutusvaltaa, valta ja rahakin on seksikästä"
"Me haetaan Julian kanssa semmosia miehiä, jotka on karismaattisia (henkisesti) ja joilla on vaikutusvaltaa, valta ja rahakin on seksikästä"
Olikohan ne sammakot juontajalla ihan tarkotuksella mukana koska aika yhdennäköisiä Tuksun kanssa olivat. Ei muuttuneet kyllä suudelmasta prinssiksi
Liekki piteli nauruaan ja välillä repeili ihan huolella Tukiaisen jutuille. Oma pokkani ei myöskään pitänyt vaikka välillä tunsin jopa pienen häivähdyksen myötähäpeää.
Liekki piteli nauruaan ja välillä repeili ihan huolella Tukiaisen jutuille. Oma pokkani ei myöskään pitänyt vaikka välillä tunsin jopa pienen häivähdyksen myötähäpeää.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
век живи, век учись.
Kuva Ylen ohjelmasta Kätevä emäntä.Polar kirjoitti:
Tässä Tuksun uusi look kauneusoperaatioiden jälkeen. Huuliin on laitettu täytettä, uusi tukka, arpia poistettu kasvoista ja laihtunut(?!?!).
http://www.seiska.fi/viihdeuutiset/_a11 ... sa++katso/

Uploaded with ImageShack.us
Anile= Anilé. Unohdin salasanani siksi tämä uusi lookki.
Mieskuoro Kuuntelijat.
Mieskuoro Kuuntelijat.
Tästä tulikin mieleen. Ootteko nähnyt sen taideteoksen mihin Maria Tuksua vertasi, kun prinsessa asteli paikalle?rimma kirjoitti:Olikohan ne sammakot juontajalla ihan tarkotuksella mukana koska aika yhdennäköisiä Tuksun kanssa olivat. Ei muuttuneet kyllä suudelmasta prinssiksi![]()

Mua niin nauratti, kun Rakel ja Tuksu oltiin tarkoituksella laitettu ihan vierekkäin. Olisin odottanut paria nasevaa kommenttia Rakelilta, mutta toisaalta esitti olevansa fiksu ja oli hiljaa. Harmi, oltaisi voitu repiä taas hyvät lööpit
Sitäpaitsi ne ylähuulet ei edes liikkuneet, kun tuksu puhui
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Teemana taisi olla kaunotar ja hirviö?Clyde kirjoitti:Mua niin nauratti, kun Rakel ja Tuksu oltiin tarkoituksella laitettu ihan vierekkäin.
Tuossa viimeisessä kuvassa on kyllä paljon yhdennäköisyyttä Tuksun nykyiseen olemukseen.
-
Polar
- Hercule Poirotin viikset
Minusta tuo näyttää enemmänkin tonnikeijultaDamien kirjoitti:Sehän on itse hammaskeiju!
I don't wanna be buried in a Pet Sematary. I don't want to live my life again -Ramones-
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Saattaa olla jopa molempia.

Nätti ku mikä!Polar kirjoitti:
En kyl ymmärrä minkä vitun takia näitä päästään sekasin olevia tyyppejä pitää roudata telkkariin ja pitää lehtien palstoilla. Sehän vaan vahvistaa tällästen ihmisten vääristynyttä omakuvaa. Että jos tässä lähdetään idiootteja metsästämään, ni niitä näyttäs löytyvän molemmista päistä. Toiki "julkkis" on ihan vitun flipperi täti, mut nää median valopäät esiintyy ihan niinku ne ei muka ite näkis sitä. Pitää kato myydä lehtiä ja ohjelmia. Kyl mun mielestä vois vähän peräänkuuluttaa mediankin vastuuta tälläsissä jutuissa.