Rikottu ovi-ikkuna ja siitä kulkeminen
-
Tutkiskelija
- Jane Marple
Re: Rikottu ovi-ikkuna ja siitä kulkeminen
Ilta Sanomista löytyy ainakin kengänpohjan jälki ja syyttäjä väittää että AA on mahdollisesti lainannut miehensä talvikenkiä joista ne veriset jäljet (JL:n verta)jäivät terassille. JL:llä oli talvikengät numeroa 42 jokta ovat kadoksissa. AA on siis tepastellut terassilla miehensä talvikengissä sen jälkeen kun mies makaa jo puukotettuna sängyssään.
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotim ... lk_is_ko_1
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotim ... id=2058208
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotim ... lk_is_ko_1
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotim ... id=2058208
Muuten hyvä, mutta terassin jälki ja olohuoneessa oleva jälki ei ole tuonkuvan mukainen ei edes sinnepäin vaan täysin erillainen ja en ole edes varma onko kyseessä kengästä tullut vai joku muu jälki.
kohtalo sekoittaa kortit ja me vain pelaamme
Kun tietäis ne ETP-kuvien numerot, joissa po jäljet ja asiat näkyvät, niin saan ne tänne muutamassa minuutissa (paitsi jos koneeni alkaa junnata..tää on aika vanha rotisko.)
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
-
NiceAsiantuntija
- Neuvoja-Jack
Tara, löytyisikö tällä tiedolla kuva ainakin tuosta heikosta terassijäljestä? Kiitos etukäteen...
v-a-45 kirjoitti:Terasilla oleva kengänjälki on niin heikko, etten kyllä ole edes varma onko jälki edes kengästä. Kun mulla ei ole mahdollisuutta laittaa kuvaa, niin voisiko joku paperit omistava laittaa, kuva on siis no. 5 sivu 365 lähikuva jäljestä.
Kiitos tara, mun paperiversioissa on ainoastaan ne sivu ja kuva numerot jotka jo tuonne aikaisemmin laitoin, en tiedä missä ne siinä kansiossa on? Sori, mut ne kuvat ovat no.6 , 4, ja sisältä kuva no.18 sivu on 371, 363, 364Tara kirjoitti:Kun tietäis ne ETP-kuvien numerot, joissa po jäljet ja asiat näkyvät, niin saan ne tänne muutamassa minuutissa (paitsi jos koneeni alkaa junnata..tää on aika vanha rotisko.)
Kääk, en löydä!..ei minun ETP:ssä ole kuvia, joissa on nuo numerot..v-a-45 kirjoitti:Kiitos tara, mun paperiversioissa on ainoastaan ne sivu ja kuva numerot jotka jo tuonne aikaisemmin laitoin, en tiedä missä ne siinä kansiossa on? Sori, mut ne kuvat ovat no.6 , 4, ja sisältä kuva no.18 sivu on 371, 363, 364Tara kirjoitti:Kun tietäis ne ETP-kuvien numerot, joissa po jäljet ja asiat näkyvät, niin saan ne tänne muutamassa minuutissa (paitsi jos koneeni alkaa junnata..tää on aika vanha rotisko.)
Sisältä otettuja kuvia on minulla kuvissa 434 - 467, siis mun ETP:ssä (Kaikki materiaali - Ulvila liitteet 3)
Yritän vielä löytää, selaan sisäkuvat uudelleen, jos niissä olisi noita numeroita.. (oon vähän pihalla..)
palaan kohta
Viimeksi muokannut Tara, To Huhti 29, 2010 1:57 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
-
hellämustapääfinnilä
- Martin Beck
Mitä ilmeisimmin arkun päällä olleissa housuissa olevaksi esitetty verinen kengänjälki on vasemman kengän jättämä. Poliisin rekonstruktiokuva on siinä valossa merkillinen.NiceAsiantuntija kirjoitti: Voisi olettaa, että muutama siru saattaisi pudota housujen päälle sen jälkeen kun murhaajan askel on ne juuri pudottanut ja hän poistuu kiireellä ikkunasta. En yritä tässä puolustella Annelia vaan poliiseja, jotka näyttäytyvät kyllä tosi hölmöinä, jos rekonstruoivat tilannetta (=housut arkun päällä) joka ei mitenkään voisi olla mahdollinen.
Ja kyllä se punainen paitakin näyttää olevan putoamisen partaalla...
Lisään vielä: Jotenkin tuntuisi, että iso mies olisi vaarassa luiskahtaa itsekin lattialle, jos arkun päältä ponnistaessa alusta (tässä tapauksessa siis farkut, jotka silkkipaidan päällä) luistaa pois alta.
Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin.
Jälki housussa, kengän kooksi arvioitu 40-42, pienijalkanen 180-190 cm tukeva mies (voihan se muuten olla että se oli nainen, kun ei se sanonut sanaakaan
):

Onks toi verta toi jalanjälki?
On ja Tara laita ne kuvat niistä muista jäljistä, ei haittaa vaikka et sitä yhtä nyt löytänytkään.Teleksi kirjoitti:Onks toi verta toi jalanjälki?
-
alpo holisti
- Andy Sipowich NYPD
3. Tässä oma tulkinta HÄKE-nauhasta, yhdistettynä A:n kuulustelukertomukseen,
siten kuin videon tekijä netissä olevia hajanaisia kirjoituksia ymmärtää:
http://www.filefront.com/16300989/ULVILA-story1_2.wmv/
(FILEFRONT-file = paina keskellä olevaa DOWNLOAD kenttää ladataksesi 9 mt)
Oven aukaisu kohdassa 1.55 on erikoinen...olisiko kyseessä tuulikaapin ovi?
Koskiko lapsi oveen?
Miten ilmavirta vaikutti oveen...asunnossa ristiveto?
Joka tapauksessa ääniä vaikuttaisi puutuvan...jos A kävi ulkona kesken HÄKE-nauhan...
esim missä oven äänet hänen palatessaan sisään?
(FILEFRONT-file = paina keskellä olevaa DOWNLOAD kenttää ladataksesi 9 mt)
Oven aukaisu kohdassa 1.55 on erikoinen...olisiko kyseessä tuulikaapin ovi?
Koskiko lapsi oveen?
Miten ilmavirta vaikutti oveen...asunnossa ristiveto?
Joka tapauksessa ääniä vaikuttaisi puutuvan...jos A kävi ulkona kesken HÄKE-nauhan...
esim missä oven äänet hänen palatessaan sisään?
Lähikuvia jalkineen osajäljestä, terassilla:Tara kirjoitti:Kääk, en löydä!..ei minun ETP:ssä ole kuvia, joissa on nuo numerot..v-a-45 kirjoitti:Kiitos tara, mun paperiversioissa on ainoastaan ne sivu ja kuva numerot jotka jo tuonne aikaisemmin laitoin, en tiedä missä ne siinä kansiossa on? Sori, mut ne kuvat ovat no.6 , 4, ja sisältä kuva no.18 sivu on 371, 363, 364Tara kirjoitti:Kun tietäis ne ETP-kuvien numerot, joissa po jäljet ja asiat näkyvät, niin saan ne tänne muutamassa minuutissa (paitsi jos koneeni alkaa junnata..tää on aika vanha rotisko.)takavarikoiduista tavaroista: 371 = tekstiä, 363 = tekstiä, 364 =tekstiä)
Sisältä otettuja kuvia on minulla kuvissa 434 - 467, siis mun ETP:ssä (Kaikki materiaali - Ulvila liitteet 3)
Yritän vielä löytää, selaan sisäkuvat uudelleen, jos niissä olisi noita numeroita.. (oon vähän pihalla..)
edit:..koirat kuolee nälkään.. löysin kuvan jossa on numero 4 ja toisen missä on numero 18, mutta sitä kuvaa missä olisi numero 6, en löytänyt, vielä. ( JPEG 439 ja 452 )
palaan kohta

Jalkineen jälki olohuoneessa:

JPEG452

JPEG452
Viimeksi muokannut Tara, To Huhti 29, 2010 4:02 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Dexter Morgan
- Hercule Poirotin viikset
Jo tuo alku tuntuu niin uskomattomalta, kun ajan kanssa käydään läpi ikkunan särkeminen. Todella pitkä aika pariskunnan vain ihmetellä, että mitäs nyt tapahtuu.alpo holisti kirjoitti:3. Tässä oma tulkinta HÄKE-nauhasta, yhdistettynä A:n kuulustelukertomukseen,
Kiitos Tara! Ja kuka sanoo että tuosta on selvästi erotettavissa kengän jälki/jäljet? Minä en sitä ainakaan pysty erottamaan ja varsinkin olohuoneen liukumisjälki on mielestäni voinut tulla vaikka varpaista.