vankila?
-
DollariExpress
- Christopher Lorenzo
Re: vankila?
kaveri on pääsemässä ylitornon avovankilaan lopputuomoksi ja tiedusteli,että voiko siellä ajaa ajokortin?
kun linkität,niin kopioi asia samalla ketjuun,koska linkit kuolevat joskus jopa muutamassa viikossa ja asia katoaa bittiavaruuteen
Voi, voi, ja pääsee teatteriin, on leffailtoja, rantalomia ja kaikkea kulttuuritoimintaa, jos on oikein kiltti voi anoa lomaa Cannesin filmifestivaaleille 
Jokainen päivä voi olla viimeinen...
Lisävalaisu asiaan. Avovankilasta käsin voi ajaa ajokortin normaalissa autokoulussa itse maksaen kun vain saa johdolta luvan autokoulun tunteihin. Kaveri ek:ta istuessaan loppuvaiheessa ajoi kortin avotalosta, mutta siis ei kuten armeijassa vaan kuten vankilassa. Yhteiskunta ei maksa mahdollisen tulevan rattijuopon tai huumekuskin korttia, ja kumpaakaan vaihtoehtoa vääräksi ei voi todistaa ennen kuin kortti on taskussa ja kaveri itse sen todistaa. Koskee myös siviilissä kortin ajavia.
Jokainen päivä voi olla viimeinen...
-
DollariExpress
- Christopher Lorenzo
ja kukaan ei ole puhunut yhteiskunnan maksamasta kortista eikä sitä' ole kukaan kuvitellutkaan,toisilla kun on linnassakin rahaa kiloittain
tosin onpa sosiaalitoimisto maksanut mokkakorvillekin ajokortteja työpaikan saamisen edellytyksenä..
minullekin aikanaan sosiaalista ehdotettiin että he voivat maksaa minulle ajokortin ennaltaehkäisevänä toimenpiteenä..
tosin onpa sosiaalitoimisto maksanut mokkakorvillekin ajokortteja työpaikan saamisen edellytyksenä..
minullekin aikanaan sosiaalista ehdotettiin että he voivat maksaa minulle ajokortin ennaltaehkäisevänä toimenpiteenä..
kun linkität,niin kopioi asia samalla ketjuun,koska linkit kuolevat joskus jopa muutamassa viikossa ja asia katoaa bittiavaruuteen
-
John Doe
- Christopher Lorenzo
Nii ja millähän perusteella tollasia "tarjouksia" on tehty??? Omasta kokemuksesta voin sanoa, ettei "sossu" ole suostunu maksamaan mun kohdalla edes kämpän vuokraa, vaik olis ollu kuin pieni "saunareissu" kyseessä, tuumaavat vaan, että lainaa niiltä kavereiltas! Tiedän kyllä, mitä tuolla tarkoittavat, mutta mistä ovat tiedon saaneet???
Tosin, mulla on kortti pysyny taskussa tasan siitä päivästä, kun sen laitokselta hain.
Tosin, mulla on kortti pysyny taskussa tasan siitä päivästä, kun sen laitokselta hain.
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
-
DollariExpress
- Christopher Lorenzo
John Doe kirjoitti:Nii ja millähän perusteella tollasia "tarjouksia" on tehty??? Omasta kokemuksesta voin sanoa, ettei "sossu" ole suostunu maksamaan mun kohdalla edes kämpän vuokraa, vaik olis ollu kuin pieni "saunareissu" kyseessä, tuumaavat vaan, että lainaa niiltä kavereiltas! Tiedän kyllä, mitä tuolla tarkoittavat, mutta mistä ovat tiedon saaneet???
10 vuoden vankila kierteen jatkoksi tarjottiin,että työllistyn erääseen työpaikkaan jossa kortti oli pakollinen.