lehtien sivuille?No sehän nyt olisi aivan ideaali tilanne.
Ei vaan taitaisi tällä junttikansalle enää lehdet myydä sen jälkeen.
Iltasanomat kirjoitti:Johanna Tukiainen soitti aamulla radiokanava Novalle ja kertoi menneensä vappuna kihloihin. Häät myös odottavat.
- Mulla olisi ilouutinen, haluaisin kertoa aamulähetyksessä. Mä olen mennyt kihloihin, Johanna intoili.
Tukiainen on Ivalossa keikalla ja hän kihlautui jo pidemmän aikaa tuntemansa lappilaisen miehen kanssa. Miehen nimi on Arto.
- Hän kosi polvillaan romanttisesti. Heinäkuun lopulla mennään naimisiin. Ollaan tosi vakavissaan, Tukiainen kertoo Novassa.
Oli ainakin itselle koko "uutisen" epäyllättävin kohtaNannitanni kirjoitti:Ja että ihan itte piti soitella radioon.. No, mikäs siinä.
hymy kirjoitti:Tukiainen kihloihin - Petri Nygård kommentoi!
Johanna Tukiainen on nyt varattu nainen. Hän kihlautui lappilaisen Arton kanssa vappuna.
Arto kosaisi valtakunnan ykkösblondia, Johannaa polvillaan.
Tästä piti oikein kysäistä julkkisten elämää biiseissään ruotineelta rääväsuuräppäriPetri Nygårdilta kommenttia.
-Vappuna, polvillaan? Kuinka vitun kännissä? Nygård kysyy ja jatkaa:
-Miettikää Arton morkkista, kun painiskelette omien vappu-krapula-morkkistenne keskellä. Aina jollain menee huonommin.
-Vittu huh. Onnea parille!
Tämäpä juurikin on itseänikin aina häirinnyt. Yäk on aivan oikea sana.debbie kirjoitti:Ehkä ällöttävintä kaikesta tässä ilmiössä - ja se on jo paljon se - on tuo oman sisaren kanssa melkein sylikkäin tissit paljaina poseeraaminen.Ja esiintyvät aina yhdessä, yhtä huonosti.. mutta eikö tuo asetelma ole jotenkin pervo? Sisar näyttää tosin olevan aina jonkinasteisessa tuiskeessa, jospa silloin ei ole niin väliä. http://static.iltalehti.fi/oulu/tukiaiasetKE_ou.jpg
Yäk.