Wisit Phetprasert, Porvoo

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
Nannitanni
Harjunpää

Wisit Phetprasert, Porvoo

Viesti Kirjoittaja Nannitanni »

Nuorukainen katosi Porvoossa - missä on Wisit?
Tiistai 4.5.2010 klo 15.06

18-vuotias mies katosi Porvoossa vappuyönä.

Poliisin mukaan viimeinen havainto 18-vuotiaasta Wisit Phetprasertista tehtiin lauantaina 1.5. kello 6. Hänet nähtiin tuolloin Porvoon keskustassa. Poliisin tämänhetkisten tietojen mukaan katoamiseen ei liity rikosta.

Kadonnut nuori mies on Thaimaan kansalainen. Hän on hoikka ja noin 170 sentin pituinen. Hänen hiuksensa ovat tummat, ja niitä on vaalennettu edestä Katoamishetkellä hän oli pukeutunut mustaan lippalakkiin, tummaan takkiin ja farkkuihin. Jalassaan hänellä oli valkoiset tennistossut.

Kadonneesta havaintoja tehneitä pyydetään ottamaan yhteyttä Itä-Uudenmaan poliisilaitoksen Porvoon poliisiasemaan puh. 071-8738750 tai lähimpään poliisiin.

Linkki juttuun, mistä löytyy myös kuva:

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010050 ... 6_uu.shtml
"When I'm being sad, I stop being sad and be awesome instead. True story."
-Barney Stinson-
Paikalla
vandt
Jack Bauer

Re: Wisit Phetprasert, Porvoo

Viesti Kirjoittaja vandt »

Kuva
Kuusamon kutsuma jo kohta seitsemättä vuotta
Carina
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Carina »

"Poliisin tämänhetkisten tietojen mukaan tapaukseen ei liity rikosta." Onko poliisilla siis syytä epäillä itsemurhaa vahvana teoriana? Oliko Wisit kenties vihjaillut kavereilleen jotain sen tapaista illan aikana?
Minulla ei ole mitään niitä vastaan, joilla ei ole mitään minua vastaan.
Valoviikate
Christopher Lorenzo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valoviikate »

Ei helkkari. Katsoin tämän ketjun kyllä tässä yksi päivä, mutta kuvan näin vasta tänään.
Carina kirjoitti:"Poliisin tämänhetkisten tietojen mukaan tapaukseen ei liity rikosta." Onko poliisilla siis syytä epäillä itsemurhaa vahvana teoriana? Oliko Wisit kenties vihjaillut kavereilleen jotain sen tapaista illan aikana?
Eipä taida liittyä rikosta, kun harvinaisen elävältä hän näytti eilen tavatessani hänet. Emme jutelleet pitkään, mutta minulle ei jäänyt sellaista mielikuvaa, että hänellä olisi ollut itsemurha mielessä.
Nux vomica
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja Nux vomica »

Ei missään virallisemmassa lähteessä manita itsemurhaa katoamisen syyksi tai mainita edes epäilystä siitä. Toivottavasti Valoviikate ilmoitit poliisille tavanneesi Wisitin 5.5?
Valoviikate
Christopher Lorenzo
Viesti:

Nux vomica kirjoitti:Ei missään virallisemmassa lähteessä manita itsemurhaa katoamisen syyksi tai mainita edes epäilystä siitä. Toivottavasti Valoviikate ilmoitit poliisille tavanneesi Wisitin 5.5?
Tajusin asian vasta äsken. Ihan yleisellä paikalla näin hänet, joten oletin, että on jo virallisesti löydetty. Käyn nyt ilmoittamassa.
MIUH
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja MIUH »

Valoviikate, oletko jossain torilla hänet nähnyt? Ja siis 5. päivä? Huh.

Itse sain tietoa tutuilta että (Boy) Wisit olisi lähettänyt äidilleen viestin katoamisiltana jotenkin about näin "Anteeksi että olen tuhma poika ja toivottavasti toisessa elämässä olisi parempi." Tuttuni oli nähnyt kyseisen viestin.

Ps. Ensimmäistä kertaa foorumille kirjoitan, koska itsekkin Porvoossa asustelen. Ja "tiedän" tämän tyypin.
Valoviikate
Christopher Lorenzo
Viesti:

MIUH kirjoitti:Valoviikate, oletko jossain torilla hänet nähnyt? Ja siis 5. päivä? Huh.

Itse sain tietoa tutuilta että (Boy) Wisit olisi lähettänyt äidilleen viestin katoamisiltana jotenkin about näin "Anteeksi että olen tuhma poika ja toivottavasti toisessa elämässä olisi parempi." Tuttuni oli nähnyt kyseisen viestin.

Ps. Ensimmäistä kertaa foorumille kirjoitan, koska itsekkin Porvoossa asustelen. Ja "tiedän" tämän tyypin.
Jaa-a, olisiko jonkin riidan päätteeksi päättänyt lähteä lätkimään?
Kyllä, näin hänet 5. päivä ja juttelimmekin hiukan. Minä en häntä tiedä, tapasin hänet ensimmäistä ja tähän mennessä viimeistä kertaa. Hän oli siis kouluni pihalla, tullut tapaamaan kaveriaan.
Ilona80
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Ilona80 »

:shock:
omituista.
Jos on ollut kaveriaan tapaamassa niin lie sitten moni muukin tietoinen että poika ei ole kadonnut.
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Valoviikate kirjoitti:Kyllä, näin hänet 5. päivä ja juttelimmekin hiukan. Minä en häntä tiedä, tapasin hänet ensimmäistä ja tähän mennessä viimeistä kertaa. Hän oli siis kouluni pihalla, tullut tapaamaan kaveriaan.
Suothan anteeksi mutta onhan havainto varma eli tunnistat ko. henkilön täydellä varmuudella? Ihan mielenkiinnosta: mikä sai teidät juttusille jos olitte toisillenne ennalta tuntemattomia?
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
kaia
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja kaia »

Onkohan tämä näitä Haaga-Helian ulkomaalaisopiskelijoita kun on kerran ulkomaan kansalainen?
Valoviikate
Christopher Lorenzo
Viesti:

Kylli kirjoitti:
Valoviikate kirjoitti:Kyllä, näin hänet 5. päivä ja juttelimmekin hiukan. Minä en häntä tiedä, tapasin hänet ensimmäistä ja tähän mennessä viimeistä kertaa. Hän oli siis kouluni pihalla, tullut tapaamaan kaveriaan.
Suothan anteeksi mutta onhan havainto varma eli tunnistat ko. henkilön täydellä varmuudella? Ihan mielenkiinnosta: mikä sai teidät juttusille jos olitte toisillenne ennalta tuntemattomia?
Suon anteeksi ja kyllä minä väitän, että tunnistan hänet täydellä varmuudella. Kuva ei jätä arvaamisen varaa ja sen lisäksi hänellä oli sama koru kuin lehtikuvassa ja olen varma, että hän oli noin 170 cm pitkä.
Hän oli kaverinsa seurassa ja kyseinen kaveri juttelee minulle joskus. En pitänyt mitenkään ihmeellisenä, että hänellä oli minulle vieras aasialaisennäköinen poika mukanaan, joka myös puhui minulle.
kaia
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja kaia »

Porvoossa on paljon vietnamilaisperäisiä Suomen kansalaisia, jotka on saman näköisiä.
Nux vomica
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja Nux vomica »

Valoviikate kirjoitti:Käyn nyt ilmoittamassa.
Kävitkö?
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

kaia kirjoitti:Porvoossa on paljon vietnamilaisperäisiä Suomen kansalaisia, jotka on saman näköisiä.
Ja kaikilla samanlainen koru kaulassa, puhumattakaan siitä, että kaikki olisivat saman mittaisia? Haiskahtaa vähän rasistiselta kommentilta, mutta toisaalta taas, onhan useiden tummahipiäisten mielestä kaikki valkoisetkin samannäköisiä.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Vastaa Viestiin