Sarja, jonka suosiota et ole koskaan ymmärtänyt
Re: Sarja, jonka suosiota et ole koskaan ymmärtänyt
Kaikki "kykyjenetsintäkilpailu" -sarjat (Idols, Talent jne). Vaikka ihmettelenkin suuresti, kuka näitä sarjoja jaksaa katsoa, vielä enemmän ihmettelen, kuka niihin viitsii osallistua!? Myönnän, että olen vähän "vanhanaikainen" mutta uskon edelleen, että jos joku on oikeasti hyvä laulamaan/tanssimaan/hyppimään narua/soittamaan pianoa jne, ei siihen menestymiseen tarvita mitään tv-ohjelmaa. Sitä paitsi katson mieluummin sarjoja, joiden vahvin aiheuttama tuntemus ei ole myötähäpeä...
Ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä
gou övei, gou övei juu agli hipi, juu smel of narkotiks
gou övei, gou övei juu agli hipi, juu smel of narkotiks
Kaikki saippuasarjat, Lost, 24, Mullan alla, Lipstick Jungle, Täydelliset naiset ja onhan niitä vaikka mitä.
Sen sijaan poikkeuksena moniin muihin täällä, aivan huippua huumoria on mielestäni Frendit. Muita hyviä on mm Sinkkuelämää, Frasier ja House!
Itse olin teini-ikäinen juuri silloin kun Beverly Hills 90210 alkoi ja kyllä se silloin upposi hyvin
. Melrose Placea en kylläkään ymmärtänyt.
Sen sijaan poikkeuksena moniin muihin täällä, aivan huippua huumoria on mielestäni Frendit. Muita hyviä on mm Sinkkuelämää, Frasier ja House!
Itse olin teini-ikäinen juuri silloin kun Beverly Hills 90210 alkoi ja kyllä se silloin upposi hyvin
Kotikatu. Ala-arvoista, masentavaa. Salatuissa Elämissä on useita (palkittujakin) käsikirjoittajia ja siihen on oikeasti nähty vaivaa esimerkiksi lavastukseen ja moneen muuhun asiaan. Sarjassa oleva huumori toimii ainakin minuun (osalla katsojista ko. ohjelmassa taitaa tökkiä oikeastaan oma tosikkomaisuutensa) ja Ismo Laitelakin on jo syy katsoa ko. sarjaa. Kotikadussa sen sijaan kaikkialla on harmaata ja valkoista ja harmaita ovat myös näyttelijät, kuten Jukka Puotila, Aake Kalliala ja Sulevi Peltola yms. Se taitaakin olla lähinnä enimmäkseen keski-ikäisten ja eläkeläisten suosikkisarja, jota näemmä monet toimittajatkin toivovat jo eläkkeelle pääseväksi.
Esitettiinpä oikein useampi vuosi sitten oma ohjelmansa siitä, miten Kotikadun näyttelijät kävelivät uuteen kuvauspaikkaan pimeässä illassa. Huhhuh.
Esitettiinpä oikein useampi vuosi sitten oma ohjelmansa siitä, miten Kotikadun näyttelijät kävelivät uuteen kuvauspaikkaan pimeässä illassa. Huhhuh.
- Valoviikate
- Christopher Lorenzo
- Viesti:
(Eipä voi enää muokata vanhoja viestejä[?]
Kuorosota. Tai en minä tiedä, katsooko sitä kukaan, mutta en ymmärrä sitä sarjaa joka tapauksessa.
Miksi sitäpaitsi aina pitää sotia, ei koskaan voi elää sovussa.
Kuorosota. Tai en minä tiedä, katsooko sitä kukaan, mutta en ymmärrä sitä sarjaa joka tapauksessa.
Miksi sitäpaitsi aina pitää sotia, ei koskaan voi elää sovussa.
Minä en voi ymmärtää Sinkkuelämää-sarjan suosiota. Aivan uskomatonta tuubaa, "muoti"vaatteet ja -kengät karmeita, ja ämmätkin ovat niin järkyttäviä kalkkunoita, että niin monet mukarohkeat paneskelut tuntuvat täysin epäuskottavilta.
-
Nannitanni
- Harjunpää
Selviytyjät ja Unelmien poikamies yms. vastaavat tosi-tv-hömpötykset. Selviytyjiä jaksoi ehkä yhden kauden seurata, mutta eikö tuon ties-kuinka-monennen-kauden jälkeen ala jo tympiä? No, kai niillekin kohderyhmänsä on..
Samoin tuon Unelmien poikamiesten ja -naisten kanssa. Ja ei hätää, jos et löydä kumppania Unelmien poikamiehestä, aina voit ryhtyä Unelmien poikamiestytöksi ja saada oman ohjelman!
Voi huhhuh...
Tosi-tv noin yleensäkin lähinnä ärsyttää. Ei ainakaan mihinkään omaan tirskistelytarpeeseeni vetoa.
Samoin tuon Unelmien poikamiesten ja -naisten kanssa. Ja ei hätää, jos et löydä kumppania Unelmien poikamiehestä, aina voit ryhtyä Unelmien poikamiestytöksi ja saada oman ohjelman!
Tosi-tv noin yleensäkin lähinnä ärsyttää. Ei ainakaan mihinkään omaan tirskistelytarpeeseeni vetoa.
"When I'm being sad, I stop being sad and be awesome instead. True story."
-Barney Stinson-
-Barney Stinson-
Salatut Elämät,Friends,Kotikatu ja Will and Grace
Idiootit pitävät yllä järjestystä, nerot hallitsevat kaaoksen.
-
Kyllikki S
- Adrian Monk
Lost, 24, Mullan alla, Lipstick Jungle, Täydelliset naiset,Frasier ja House,Kotikatu,Sinkkuelämää,Selviytyjät ja Unelmien poikamies,Salatut Elämät,Will and Grace,True Blood,Mullan alla,Sopranos, Rimakauhua ja rakkautta, Frendit,Beverly Hills 90210, X-factor, sekä lukemattomat muut.
Kertonee jotain ahdasmielisyydestä tai jostain...
Sen sijaan jaksan seurata esim Ratkaisijaa ja Flashforwardsia (ainakin vielä toistaiseksi), Pidin Harper´s Islands:ta ja fanitan Hauskoja kotivideoita.
Kertonee jotain ahdasmielisyydestä tai jostain...
Sen sijaan jaksan seurata esim Ratkaisijaa ja Flashforwardsia (ainakin vielä toistaiseksi), Pidin Harper´s Islands:ta ja fanitan Hauskoja kotivideoita.
Totuus
-
debbie
Frendit on jotain niin muovimaista ja teennäistä, että sanat eivät riitä kertomaan. Nyt tytär katsoo niitä uusintajaksoja ja minä kierrän tv:n kaukaa.
Salatut elämät ja Kotikatu - kumpaakin yritin katsoa sen ekan jakson mutta aivan tajuttoman tylsää, hirveän huonoa näyttelemistä ja teennäisiä repliikkejä.
En kyllä muutenkaan tv:tä paljon katso, mutta nuo nyt tulivat ekana mieleen.
Salatut elämät ja Kotikatu - kumpaakin yritin katsoa sen ekan jakson mutta aivan tajuttoman tylsää, hirveän huonoa näyttelemistä ja teennäisiä repliikkejä.
En kyllä muutenkaan tv:tä paljon katso, mutta nuo nyt tulivat ekana mieleen.
Pako. Ensimmäinen kausi oli ihan jees, sen jälkeen en oo jaksoakaan kattonu.
24, tai ehkä mä olen vaan kasvanut ulos 2000-luvun McGyverista
24, tai ehkä mä olen vaan kasvanut ulos 2000-luvun McGyverista
Joka toiselle kuoppaa kaivaa, joka toiselle ei.
-
SuicideKing
- Susikoski
KAIKKI sarjat, paitsi C.S.I, Roswell ja Käenpesä on huonoja.
Mutta, ihan ykkös-sontaa on BigBrother.
Eikö sitä ryyppäämistä ja naimista nää ihan irl, että pitää vielä siitä sarja tehdä ja aikuisten ihmisten nolata itsensä julkisesti. Grow up.
Mutta, ihan ykkös-sontaa on BigBrother.
Eikö sitä ryyppäämistä ja naimista nää ihan irl, että pitää vielä siitä sarja tehdä ja aikuisten ihmisten nolata itsensä julkisesti. Grow up.
Somebody killed little susie
The girl with the tune
Who sings in the daytime at noon
She was there screaming
Beating her voice in her doom
But nobody came to her soon...
The girl with the tune
Who sings in the daytime at noon
She was there screaming
Beating her voice in her doom
But nobody came to her soon...
-
EuroJR
- Jessica Fletcher
Heheh juuri tänään juttelin asian tiimoilta. Ylipäänsä tällainen "frendeily" mallinnäköisten parikymppisten ihmisten näyttämänä haisee teeskennellyltä. Sitävastoin Seinfield-sarjasta on sanottava, että jos näki yhden tai pari jaksoa - oli aika suolesta koko sarja muttamutta.... onko sitten käsikirjoituksen neroutta vai mitä, mutta jostain kumman syystä ao. sarja alkoi elää vasta kun siitä oli nähnyt parikymmentä osaa. Se kasvoi ja alkoi naurattaa juuri oikeissa paikoissaan.Nooruska kirjoitti:Siis, kyselisin sarjoja, joiden suosiota et ole koskaan ymmärtänyt. Omalla kohdallani tämä on "Frendit"-sarja. En vain tajua sitä huumoria.
Oma suuri suosiikkini sitcomeista on silti Frasier, jonka kyllä aion hankkia alusta loppuun DVD:nä.
-
Tiina
- Sherlock Holmes
Big Brother. Kauheeta gaggaa.
Salatut elämät.
MIKSI??
MIKSI??
-
debbie
Floppi ylitse muiden (mauton, ja saako niitä juttuja oikeasti tehdä??): Teräspallit.
Tuosta ei mene alemmas edes Big Brother eikä Kauniit ja rohkeat.
Sitten vielä: tv chatit ja erityisesti niiden pissisjuontajat. Niihin pääsee juontajaksi vain, jos edustaa tuon naistyypin äärimmäistä, fundamentaalista laitaa.
Tuosta ei mene alemmas edes Big Brother eikä Kauniit ja rohkeat.
Sitten vielä: tv chatit ja erityisesti niiden pissisjuontajat. Niihin pääsee juontajaksi vain, jos edustaa tuon naistyypin äärimmäistä, fundamentaalista laitaa.