Puolikas piste siita, etta vastaat edes lopulta LUKUISTEN pyyntojen jalkeen. Silti paskanjauhanta ja VUODEN KACKELSBERG-palkinto on sinun !! Sen verran paskaa on tullut sinulta jauhettua.awa kirjoitti: Maksan toimintakyky ei vaikuta mitenkään oleellisesti kehon ulkopuolisen vuodon määrään. Paskanjauhamista Matulalta. Muutoinkin - maksan toimintakunto vaikuttaa kehon sisäpuoliseen vuotoon aivan samalla tavalla kuin ulkopuoliseenkin.
Tällainen Matulan paskanjauhaminen, joka ei liity Ulvilan tapaukseen millään tavalla, on todella säälittävää. Veren hyytymistekijöihin vaikuttavia seikkoja on kymmeniä - ja se - että Matula pontevasti, muka tietäjänä, esittää tällaisen maksa-spekulaation "kehon ulkopuolisen vuodon maarasta" on lapsellista. Paskanjauhantaa parhaasta paasta, sanon minä.
Vuotoon ja sen määrään vaikuttaa vamma ja se mihin vamma kohdistuu. Esimerkisi jos puukotus puhkaisee suuren valtimon, siinä ei maksan kunto esitä minkäänlaista roolia. Maksan kunto ei myöskään esitä ihmisen kannalta minkäänlaista roolia sillon, kun vaurio on pienissä laskimoissa.
Matula voi kertoa meille kaikille, kuinka maksan toimintakunto liittyy tähän ko. Ulvilan-murhaan - eli itse aiheeseen - kuten Matula itse asian osuvasti viestissään tarkentaa?
- hymm -
Kun en taalla ole 24/7, niin vastaan kun siihen ehdin. Ja nyt ei ole se hetki. Tulet saamaan viela perustelun. Sen verran paskaa olet jauhanut asiasta, mista itse paljastaen et tunnu tietavan yhtaan mitaan, vaikka kehut kouluja kayneesi.