Opettaja hyväksikäyttäjänä Pirkanmaalla
Opettaja hyväksikäyttäjänä Pirkanmaalla
Selailin pikaisesti uusinta Seiskaa anopilta lähdettäessä, ja siinä oli juttua viime viikolla tuomitusta opettajasta, joka hyväksikäyttänyt ala-asteikäisiä Pirkanmaalla. Juttu määrätty salaiseksi ja tuomittu naureskellut oikeudenkäynnissä, ja kuulemma vielä löytyy koulun listoilta.
Onko kenelläkään tietoa enempää tästä? Pitääkö mun käydä ostamassa Seiska tai hakea se anopilta.
Onko kenelläkään tietoa enempää tästä? Pitääkö mun käydä ostamassa Seiska tai hakea se anopilta.
There are no crimes behind enemy lines
Re: Opettaja hyväksikäyttäjänä Pirkanmaalla
Tuolla noilla Seiskan-sivuilla surffailin niin sieltä ei ainakaan pystynyt (ilmaiseksi) sitä lukemaan 
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Joo ei ollut seiskassa mitään ihmeempiä jutusta. Ok pysyy salaisena 60v ja ks. koulun rehtori myönsi puhelimess, että juu äijä oli heillä opettamassa. Ei mainintaa edes koulun tarkemmasta sijainnista tms...
Jos lyöt vielä kerran, niin minä tapan sut. -PMMP
Kiitos. Eli ei juurikaan ole tietoja, eiäk ole ainakaan Aamulehti uutisoinut sen tarkemmin.
Mistäköhän kunnasta mahtaa olla kyse?
Mistäköhän kunnasta mahtaa olla kyse?
Vaikee tuota kuntaa sanoa, itse olen Lempäälästä eikä täällä mitään juoruja liiku tuollaisesta
...Se tietenkään, että minä en ole mitään kuullut ei tarkoita, että Lempäälä voidaan sulkea laskuista.
...Se tietenkään, että minä en ole mitään kuullut ei tarkoita, että Lempäälä voidaan sulkea laskuista.
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
-
kid
Jaa-a, omalta vanhalta ala-asteeltani taidettiin erottaa yksi opettaja hyväksikäytön takia. En tosin muista oliko "hyväksikäyttö" enemmänkin tyttöjen hiusten ja takapuolen hipelöintiä vai mitä.
-
Kiiski Vastaranta
- Olivia Benson
Taitaa olla jonkun hyväveliverkoston jäsen jos ei mistään löydy mainintaa tälläisestä tapauksesta.Mediakin suut supussa voisi kysyä miksi ?
Tiedelehti 27.05.2010 19:00
-Testosteroni vähentää sosiaalista sinisilmäisyyttä
-Testosteroni vähentää sosiaalista sinisilmäisyyttä
Niinpä, ei niin mitään uutista tästä!
-
silentservice
- Sabrina Duncan
No nyt oli tästäkin juttua kuulemma jossakin paikallislehdessä.
Kangasalan alakoulussa opettajana toiminut tuomittiin ehdolliseen vankeuteen. Siis tuon verran lehdessä ja muiden tarinoiden mukaan kyseessä oli juuri tyttöjen takapuolen hipelöintiä tms, mutta raskauttavana tekijänä opettajuus ja hyväksikäyttötuomio tuli kyllä ihan oikeutetusti.
Tässään tämä Aamulehden juttukin:
http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/178727.shtml#
Kangasalan alakoulussa opettajana toiminut tuomittiin ehdolliseen vankeuteen. Siis tuon verran lehdessä ja muiden tarinoiden mukaan kyseessä oli juuri tyttöjen takapuolen hipelöintiä tms, mutta raskauttavana tekijänä opettajuus ja hyväksikäyttötuomio tuli kyllä ihan oikeutetusti.
Ok, eli Kangasalla siis tuo opettaja josta Seiskassakin juttua?
Mielenkiintoista, koska Seiskan jutussa sanottiin että olisi vielä koulun palveluksessa, mutta AL uutisoi toisin. Samoiten, Kirkkoharjun opettajat ovat netin mukaan täysin samat (miesten kohdalla) kuin vuonna 2008-2009, eli miten niin ei toimi enää?
Mielenkiintoista, koska Seiskan jutussa sanottiin että olisi vielä koulun palveluksessa, mutta AL uutisoi toisin. Samoiten, Kirkkoharjun opettajat ovat netin mukaan täysin samat (miesten kohdalla) kuin vuonna 2008-2009, eli miten niin ei toimi enää?
Katselin tuota uutista, minkä linkitit ja voihan vatura. Minä kävin tuota koulua joskus.silentservice kirjoitti:No nyt oli tästäkin juttua kuulemma jossakin paikallislehdessä.
welcome to reality! i think you're going to kill yourself in here.
-
MinnaLiina
- Remington Steele
muistaako kukaan tämän open nimeä? / lempinimeä?