Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Tottakai vastaan, koska muuten salaperäinen soittaja jäisi vaivaamaan mieltäni. Ja voihan se olla ihan asiallistakin asiaa, mutta joltain sellaiselta taholta, ettei numeron tarvitse olla mun luettelossani. (viimeksi tänään sain ihan asiapuhelun itselleni vieraasta numerosta)
Kehitelläänpä samaa teemaa vielä pidemmälle:
Soitatko takaisin itsellesi vieraaseen numeroon, jos et ole ollut vastaamassa soiton tullessa?
En, vaikka muutama poikkeuskin on tullut toteutettua. En muutenkaan kovin paljon pidä puhelimessa juttelusta -minut tavoittaa AINA parhaiten tekstareitse (=vink).
Ihan hyvä veto, jatketan siis samalla!
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Parin viikon sisään on ollut kaksikin tapausta. Toisessa itseäni kymmenen vuotta vanhempi naishenkilö käyttäytyi itseäni kymmenen vuotta nuoremman tavoin, enkä osaa käsitellä niin suurta myötähäpeää muuten kuin raivostumalla. Eikä ämmä ollut edes humalassa, tapahtumapaikkana ulkoilualue.
Toisessa tapauksessa työyhteisöni virallinen vittupääpelle oli vittupäinen pelle minua kohtaan. Olen tietyissä piireissä hyvin tarkka yksityisyydestäni, ja tyyppi rikkoi sitä räikeästi ja kannaltani pahimmalla mahdollisella tavalla. Puolustautui imbesillien laajalti suosimalla "Suomi on vapaa maa"-argumentilla, jonka käyttämisen tulisi minusta olla rangaistava teko.
Merkittävää näissä oli se, että ensimmäisessä tapauksessa puolisoni oli paikalla ja oli pelännyt, että lyön naista naamaan. Oli kuulemma katsonut, kuinka pienet kätöseni olivat jo puristuneet nyrkeiksi, oli ollut valmiina tulemaan väliin. Jälkimmäisessä taas pelkäsin itse jo menettäneeni itsehillintäni ja olin varma, että lyön tyyppiä, tai käyn esimerkiksi raivokkaasti huutaen kimppuun. Ajattelin jo, kuinka ikävää on viettää loppuilta putkassa moisen paskiaisen takia. Mutta sainkin hillittyä itseni.
Erikoista on se, etten ole koskaan lyönyt ketään muuten kuin itseäni puolustaakseni, enkä ole aiemmin tiennyt olevani luonteeltani väkivaltainen.
Tämä oli niin hyvä ja ajatuksiaherättävä kysymys, että jatkan saman seuraavalle: mistä raivostuit viimeksi, kenelle/mille ja mitä sitten tapahtui?
Joka ikinen aamu ja joka ikinen ilta tolla turun motarilla!
Mistä helvetin muropurkista niille ohituskaistaa käyttäville kaistapäisille viittäkymppiä ajaville annetaan se ns ajokortti????
Että sieppaa kuluttaa hyvät iltapäivät turhassa ruuhkassa!!
Eikä ole aidsia adventtina, mutta heila kyllä helluntaina.
Yleensä hiillyn yksin ja turhasta. Mutta silloin onkin parempi ettei muita ole lähellä.
Montako viikkoa kesäloma alkuun?
ps. Joey, tietyt asiat saa ihmisen muuttumaan ...esim. minfo....