Tatuoinnit
-
jamppa
- Andy Sipowich NYPD
Suomessa tehdään myös alle 18 vuotiaille vanhempien luvalla, mikä ei kyllä välttämättä ole kovin suotavaa koska kasvua tapahtuu kumminkin jolloin kuvat leviävät. Itselläni on molemmat kädet "väritetty" toinen musta ja toinen värikäs. Lisää pitäisi tehdä ja arpitatuontikin on lähiaikoina pohkeeseen tulossa.DonHessu kirjoitti:Dunno Espanjassa, mutta Suomessa?
Sain käsiini mielenkiintoisen opuksen tatuoinneista Venäjän alamaailma ja taide. Kirja kertoo venääisten rosvojen tatuoinneista ja niiden merkityksestä.
Olette lukinneet itsenne pelon häkkeihin, ja katso, valitatteko nyt vapauden puuttumisesta.
Tänä syksynä aion viimeinkin sen tatuointini hommata
Se on ollut harkinnassa viitisen vuotta ja viimeisen vuoden olen varmistunut siitä, että haluan varmasti juuri sen kuvion jonka haluan. Sitä edeltävä vuosi meni sellaista kuviota miettiessä, joka jotenkin symbolisoisi lastani. Sitten sen keksin
Ja hain muuten Googlesta ideoita, mikä siinä on vikana?
Ei kai tarkoitus olekaan kopioida. Tai jos on, niin itsepä elää sen kanssa 
Ja hain muuten Googlesta ideoita, mikä siinä on vikana?
-
KemikaaliAli
- Armas Tammelin
Löytyyhän noita muutama. Yrittäjänä on kiva huomata että ihmisten ennakkoluulot tatskoja kohtaan on hälvenneet aika hyvin. Silti joudun peittämään omani pitkähihaisella paidalla, ettei luulla linnakundiksi. Mulla on molemmissa käsissä jos jonkinlaista söherrystä. Enimmäkseen koristeellisia kuvia ja kuvioita mutta on siellä seassa merkityksenkin omaavia juttuja. Yläselässä on koko selän levyinen Fenix-lintu ja oikeassa pohkeessa jotain. Siinäpä niitä tuntomerkkejä mistä mut voi joissain paikoissa tunnistaa 
Rehellinen tyä ei oo koskaan kannattanu. Eikä kannata!
-
jamppa
- Andy Sipowich NYPD
Ei mielestäni googlesta kattominen mikään paha asia ole jos ei luonnistu itse piirtäminen tai ideoiminen. Onhan liikkeissäkin kansiot mitkä on pääasiassa erinlaisilta netti sivuilta imutettuja ja ostettuja, niistä kumminkin aika moni ottaa kuvansa. Moni kuvantekijä kumminkin on taitava piirtäjä joka voi muokkailla kuvia asiakkaan mieleiseksi ja mielellään sen myös tekee.
Niin ja itselläni on myös monesti samanlainen tilanne että pitää hihat laittaa piiloon, toisaalta toinen mikä myös aiheuttaa pahennusta niin on levitykset korvissani jotka on 22mm ja kasvaa vielä jonkun verran.
Niin ja itselläni on myös monesti samanlainen tilanne että pitää hihat laittaa piiloon, toisaalta toinen mikä myös aiheuttaa pahennusta niin on levitykset korvissani jotka on 22mm ja kasvaa vielä jonkun verran.
Olette lukinneet itsenne pelon häkkeihin, ja katso, valitatteko nyt vapauden puuttumisesta.
-
KemikaaliAli
- Armas Tammelin
-
DonHessu
- Rico Tubbs
Höh, ite en oo koskaan ajatellut että vain ja ainoastaan vankilakundeilla on tatuoinnit.. Johtuukohan siitä että ensimmäisen tatuoinnin näin tätini kädestä? =)KemikaaliAli kirjoitti:Kyllä vain luulee, ei siitä luulosta päästä kokonaan eroon vielä pitkään aikaan.MafiaHege kirjoitti:Häh, vieläkö jotku luulee et vain linnatyypeillä on tatuoinnit? Huoh.
t. MafiaHege :p
What you do... Makes you who you are.
-
KemikaaliAli
- Armas Tammelin
Minä taas olen huomannut, että jos tällaisella vanhemmalla ihmisellä on tatuointi, eksyy mieleeni nopeasti ajatus entisestä häkkilinnusta
. Olen tosin sen verran avarakatseinen ihminen jotta ymmärrän, että kyseessä voi olla myös entinen erilainen nuori tai villi vanhus 
So I took the shotgun off the wall and I fired two warning shots...
into his head.
into his head.
-
Minney Magia
- Martin Riggs
Luojan kiitos on myös niin nuorekkaita 40-50vuotiaita, että ottavat itselleen tatuoinnin, eivätkä siis ajattele, että se on vain linnakundien juttu!
Itsellä yksi tatska ja samanlaista ei ainakaan ole kenelläkään muulla, koska olen sen jäljentänyt 19vuotta sitten yhdestä paikasta ja sitten se malli hävitettiin.
Itsellä yksi tatska ja samanlaista ei ainakaan ole kenelläkään muulla, koska olen sen jäljentänyt 19vuotta sitten yhdestä paikasta ja sitten se malli hävitettiin.
Kaikki selviää joskus! Jos jokin ei ole selvinnyt,
kysymyksessä ei olekaan loppu.
kysymyksessä ei olekaan loppu.
Sehän näissä tatuoinneissa vielä on, että näyttävät ehkä nyt hyvältä, mutta entä sitten vanhentumisen ja mahdollisten lisäkilojen kanssa? Onko sitten enää kivannäköistä? Varsinkin jos se tatuointi on sellaisella alueella missä esim. lihominen näkyy ja vaikuttaa selvästi. Onko siis näistä tatuointien "varjopuolista" kokemuksia?