Olet jäljillä paikan suhteen. Ei liity järjestäytyneeseen rikollisuuteen.MEG kirjoitti: Baseball rajoittanee tapahtuman Usaan tai Kuubaan. Liittyykö järjestyneeseen rikollisuuteen?
Rikosaiheinen kysymysketju
Re: Rikosaiheinen kysymysketju
OT: baseball on älyttömän suosittua myös Japanissa.
En tunnista tuota drinkkiä, olen moukka
En tunnista tuota drinkkiä, olen moukka
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
^Toinen moukka olettaa, että kyseessä on Manhattan -drinkki 
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Näin on (siis drinkkiosuus meni oikeinmaija turjukka kirjoitti:^Toinen moukka olettaa, että kyseessä on Manhattan -drinkki
Oliko murhattu ammattipelaaja?
Tapahtuiko "kahden laivan" tapaus 1900-luvulla?
Tapahtuiko "kahden laivan" tapaus 1900-luvulla?
Ei ollut.MEG kirjoitti:Oliko murhattu ammattipelaaja?
-
Tuntematon Mies
- Remington Steele
Cocktail-pallopelikysymyksen luvattiin olevan helppo. Olisiko siis kyseessä John Lennonin murha? Tapahtumapaikka Manhattanilla, yhteys pallopeliin selittynee murhaajan mukana olleella Sieppari ruispellossa -kirjalla?
Tadaa! Täydet pisteet sinulle. Kyseessä oli siis John Lennon, huomattavasti tunnetumpi mies kuin sinäTuntematon Mies kirjoitti:Cocktail-pallopelikysymyksen luvattiin olevan helppo. Olisiko siis kyseessä John Lennonin murha? Tapahtumapaikka Manhattanilla, yhteys pallopeliin selittynee murhaajan mukana olleella Sieppari ruispellossa -kirjalla?
-
Tuntematon Mies
- Remington Steele
Maailmanlaajuisesti kyllä, mutta täällä koti-Suomen rikosympyröissä "tuntemattomaksi jäänyt mieshenkilö" on kyllä ollut monessa mukana!Mariacka kirjoitti:Kyseessä oli siis John Lennon, huomattavasti tunnetumpi mies kuin sinä.
-
Valdovas
- Axel Foley
Kyllä.MEG kirjoitti: Tapahtuiko "kahden laivan" tapaus 1900-luvulla?
Valdovakselle : Onko USS Missouri mukana laivakysymyksessä ?
Minun olisi periaatteessa pitänyt tietää tuo Mariackan Lennon kysymys , mutta se oli liian hyvin verhottu.
Kun Lennoniin päästiin , niin
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/e ... er%27s.jpg
Kenestä levykannen henkilöstä assosioituu Derrick Bird ?
Tämä eilinen taksinkuljettaja. 2.6.2010
Minun olisi periaatteessa pitänyt tietää tuo Mariackan Lennon kysymys , mutta se oli liian hyvin verhottu.
Kun Lennoniin päästiin , niin
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/e ... er%27s.jpg
Kenestä levykannen henkilöstä assosioituu Derrick Bird ?
Tämä eilinen taksinkuljettaja. 2.6.2010
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
Tämä laivakysymys on huomattavan kinkkinen. Kysyn siis tarkennusta: Lakkasiko toinen laiva olemasta ennen kuin toinen rakennettiin? Tai onko kyse uudelleennimeämisestä? Vihjeissähän Valdovas jo mainitsi että kaksi on oikeastaan yksi... 
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
-
Valdovas
- Axel Foley
Ei. Viittaan edelleen niihin määritelmiin ja tarkennuksiin, joita olen matkan varrella kysymykseen liittyen antanut. Niitäkin kannattaa miettiä tarkkaan.härkä kirjoitti:Valdovakselle : Onko USS Missouri mukana laivakysymyksessä ?
-
Valdovas
- Axel Foley
Ei, kyseessä on kaksi eri laivaa, jotka vaikuttivat samaan aikaan ja liittyvät molemmat siihen yhteen asiaan, jota kysymyksessä etsitään. Kysymys koostuu siis paitsi mainittujen alusten nimistä niin myös tästä asiasta eli siis syystä, miksi ko. alusten rooli on ollut niin merkittävä. Oletan kyllä, että kun toinen näistä osioista selviää, niin toinenkin aukeaa varsin itsestään selvästi.Jack the Ripper kirjoitti:Tämä laivakysymys on huomattavan kinkkinen. Kysyn siis tarkennusta: Lakkasiko toinen laiva olemasta ennen kuin toinen rakennettiin? Tai onko kyse uudelleennimeämisestä? Vihjeissähän Valdovas jo mainitsi että kaksi on oikeastaan yksi...![]()
Olivatko laivat sodan-tai konfliktin- voittajien vai häviäjien laivoja?