Bodom - keskustelut huomautuksista

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

merzi
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja merzi »

juu vannoin että en mene suomi24 puolelle :oops: vaan uteliaisuus ajoi sittenkin! Ja v :oops: oi hyvät hyssykät olipa siellä jo merzi. nikkikin!
sallitteko?

Näytä aiheet

Mitään en oo ottanu
Kirjoittanut: merzi. 31.8.2007 klo 21.31

en oo ikinä suomi 24 keskusteluun osallistunu! ja tuskinpa osallistunkaan
Ei tietoa ole siellä pyörivistä nikeistä, eikai siel oo merziä sentään
- hyökkää sutena-

jos täältä saa kopsata niin miksei myös sieltä?
Olipa näemmä siellä muutakin merzille kuuluvaa!
tekstiä :twisted:

<on se vaikea näytellä yhtä täällä ja toista tuolla!
Niinhän se menee...
Ei w:een sivuille ole eksynyt häröjä sen enempää kuin Muuralaankaan, sama pätee myös murhainfoon ja bodomnow -viritelmiin.
Kyllä sitä soppaa hämmentää vain yksi ja sama tyyppi.
Milloin milläkin nikillä ja välillä vähän lainatuillakin.
Käsitys on. * oksentelio*
supernova
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja supernova »

Pharaoh kirjoitti:
supernova kirjoitti:
Miksi välillä peesaat urhoa kuin pikkupoika ja toisinaan saat hupia väitteistäsi hänen bannaamisestaan jostain? Ei ole uskottavaa.
Miksi et ole tyytyväinen? Minähän käyttäydyn juuri sillä tavalla kuin Sinä olet paavomaisesti analysoinut: kaksijakoisesti. :wink:
Mitä sinä nyt haluat tällä sanoa? Että olen käyttäytynyt kuin joku paavo vai että olen joku paavo vai että olet joku paavo?
Pharaoh
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

supernova kirjoitti:
Mitä sinä nyt haluat tällä sanoa? Että olen käyttäytynyt kuin joku paavo vai että olen joku paavo vai että olet joku paavo?
Joo. :lol:
Urho

Viesti Kirjoittaja Urho »

Arki on jo pitkällä, joten voimme kai olettaa ylläpidonkin olevan "paikalla", vai kuinka?

Toivoisinkin ylläpidon edes jollain tavoin ottavan kantaa viikonlopun farssiin, jonka syntymiseen itsekin olen osaltani syypää. Hommahan alkoi siitä, että Rane käännytettiin täältä. Farssiksi homma meni, kun yritimme Ranen kanssa keskustella suomi24:ssä, mutta siellä päivystävät idiootit alkoivat väärentää vastauksia niin, ettei enää tiennyt kuka kirjoitti ja mitä.

Omat "faktani" asian tiimoilta ovat seuraavat:

- Suomi24:ssä kirjoittanut "Rane", joka siis joittenkin toimesta oikein kutsuttiin tänne, on oikeasti se pitkään Ranena (hetken Ferrarina) tunnettu kirjoittaja, joka on tehnyt Bodomin tapauksesta selvityksiä ja pari krp-vierailuakin. Tämä oikea Rane varmasti rikastuttaa forumia.

- sekä omiani että tod.näk. Ranen kirjoituksia on törkeästi väärennetty Suomi24:ssä, mikä on omalta osaltaan sekoittanut keskustelua.

- Rane on ottanut joskus jyrkästikin kantaa omiin kirjoituksiini ja "tutkimuksiini", mutta en ole mistään pahoittanut mieltäni, vaan todellakin toivon ko. kirjoittajan pääsevän tänne mukaan. Jos ylläpito haluaa vielä varmistua "henkkareiden aitoudesta", niin annan sille ilomielin listan kysymyksiä, joihin vain se ainoa oikea Rane pystyy vastaamaan.

- Jos suomi24:ssä esitetty väite siitä, että Rane olisi kaapannut minun alkuperäisen nimmarini, pitää paikkaansa, niin se asia unohdettakoon saman tien. Olen viihtynyt Urhona oikein hyvin, se on lyhyempi kirjoittaakin, eikä "Kekkonen" ole mitenkään häiriköinyt täällä.
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

Urho kirjoitti:*** Olen viihtynyt Urhona oikein hyvin, se on lyhyempi kirjoittaakin, ***.
Hieno perustelu, nauratti. :lol: Urho on oikein hyvä nimimerkki.
Viimeksi muokannut Loka, Ma Syys 03, 2007 2:17 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
supernova
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja supernova »

Urho kirjoitti:Arki on jo pitkällä, joten voimme kai olettaa ylläpidonkin olevan "paikalla", vai kuinka?

Toivoisinkin ylläpidon edes jollain tavoin ottavan kantaa viikonlopun farssiin, jonka syntymiseen itsekin olen osaltani syypää. Hommahan alkoi siitä, että Rane käännytettiin täältä. Farssiksi homma meni, kun yritimme Ranen kanssa keskustella suomi24:ssä, mutta siellä päivystävät idiootit alkoivat väärentää vastauksia niin, ettei enää tiennyt kuka kirjoitti ja mitä.

Omat "faktani" asian tiimoilta ovat seuraavat:

- Suomi24:ssä kirjoittanut "Rane", joka siis joittenkin toimesta oikein kutsuttiin tänne, on oikeasti se pitkään Ranena (hetken Ferrarina) tunnettu kirjoittaja, joka on tehnyt Bodomin tapauksesta selvityksiä ja pari krp-vierailuakin. Tämä oikea Rane varmasti rikastuttaa forumia.

- sekä omiani että tod.näk. Ranen kirjoituksia on törkeästi väärennetty Suomi24:ssä, mikä on omalta osaltaan sekoittanut keskustelua.

- Rane on ottanut joskus jyrkästikin kantaa omiin kirjoituksiini ja "tutkimuksiini", mutta en ole mistään pahoittanut mieltäni, vaan todellakin toivon ko. kirjoittajan pääsevän tänne mukaan. Jos ylläpito haluaa vielä varmistua "henkkareiden aitoudesta", niin annan sille ilomielin listan kysymyksiä, joihin vain se ainoa oikea Rane pystyy vastaamaan.

- Jos suomi24:ssä esitetty väite siitä, että Rane olisi kaapannut minun alkuperäisen nimmarini, pitää paikkaansa, niin se asia unohdettakoon saman tien. Olen viihtynyt Urhona oikein hyvin, se on lyhyempi kirjoittaakin, eikä "Kekkonen" ole mitenkään häiriköinyt täällä.
Olisi mukavaa jos suomi24 ja tää foorumi pystyisi tekemään ip-numeroiden vertailua. Saattaisi paljastua yhtä ja toista mielenkiintoista.

Voin puolestani vahvistaa että urho pystyy mainitsemansa kysymyslistan tekemään.
Raid

Viesti Kirjoittaja Raid »

Urho kirjoitti:Arki on jo pitkällä, joten voimme kai olettaa ylläpidonkin olevan "paikalla", vai kuinka?

on oikeasti se pitkään Ranena (hetken Ferrarina) tunnettu kirjoittaja, joka on tehnyt Bodomin tapauksesta selvityksiä ja pari krp-vierailuakin. Tämä oikea Rane varmasti rikastuttaa forumia.
.
Kaikki asiakirjottajat ovat tanne tervetulleita..... eika sitten ensimmaiseksi ja ainoaksi viestiksi "I AM BACK " - onlainereita em. aiheesta olen ollut yhteydessa yllapitoon ja TUOMIOISTUIMEEN...... Myos "Rane" :lle on ilmoitettu asiasta.

Urho ala pelasty olemme aina hereilla, joko joku moderaattoreista, mina tai Kyopeli...
Vastaa Viestiin